Sowieso nog 11 dagen aan kop. Maar dan kan alles ineens veranderen. Roda uit en dan komt de eerste 'Super Sunday' met PSV - Feyenoord en AZ - Ajax. Ik ben geen voorstander van zo'n dag; ik zie liever alle toppers mooi verspreid worden, maar de simpele zielen in Zeist beslissen weer anders.
Helemaal mee eens. Hopelijk zijn ze niet tegelijkertijd ook. Effe kijken... 12:30 uur AZ - Ajax en om 14:30 die andere topper. Mooi zo. Komend weekend Italië - Frankrijk wordt ook leuk: Jammer dat Materazzi niet meedoet!
nederland gaat vanavond 1-0 winnen ik ging met pes 6 op de 360, nederland tegen bulgarije laten spelen, nederland was ligt uit vorm, van der vaart en robben had ik er ivm blesures uit gelaten, en het was een saaie wedstrijd met ligt overwicht voor bulgarije, berbatov strande 1 op 1 per ongeluk de uitslagen gewist... uitslagen: Moldavie - Noorwegen...............................................0-1 Servie - Finland.......................................................0-0 San Marino - Tsjechie................................................0-2 Nederland - Bulgarije................................................2-0 Zweden - Denemarken..............................................0-0 Wales - Duitsland.....................................................0-2 Slowakije - Ierland...................................................1-2 Kroatie - Estland......................................................2-0 20:50 Italie - Frankrijk.......................................................0-0 22:00 Portugal - Polen.......................................................0-0 IJsland - Spanje.......................................................0-0 roemenie gewonnen
afgelopen week tegen real madrid scoorde die.... dit is ook een goal!! wooooooooooh!!!! owh stomstomstom dubbelpost
ik vond die eerste goal niet zo heerlijk keeper had em kunnen hebben, verder spelen sneyder en babel erg ongelukkig. met name Bouma en De Zeeuw spelen ijzersterk haha spanje staat achter tegen ijsland
Dat geldt voor heel veel goals, maar dat moeten we maar op de koop toenemen. Toch mooi dat je hem van zo'n afstand erin kan schieten. De keeper had hem kunnen hebben, maar niet op zo'n wijze dat je het als een keepersblunder zou kunnen bestempelen.
Keeper kon hem hebben of niet, wat maakt het uit. Het lijkt me een heerlijk gevoel om zo te scoren van die afstand. Sneijder
bizar hoe slecht de 1e helft is, echt geen positief punt te noemen. Ze mogen zich wel even achter de oren krabben in de rust of ze kunnen maar beter hun spullen pakken