1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38

Iedereen praat over die goal alsof die terecht zou zijn. Mag ik jullie er dan even aan herrineren hoe die goal tot stand kwam? Vrije trap gegegeven door een blinde idioot, nadat een van de spelers van Albanië zonder door iemand geraakt te zijn de lucht in sprong alsof hij op een mijn was gestapt.

Daar waar het geel (of rood :cool:) had moeten zijn in combinatie met een award voor de meest achterlijke schwalbe van het jaar, kreeg Nederland een vrije trap tegen.

Melchiot was hierdoor zo van streek dat hij niet meer wist welke kant hij op moest voetballen 8) :+

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Wat een drama! Ze mochten niet winnen, damn. Ze verdienden de punten niet, Albanie had ze gewoon moeten verslaan.

3. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    hoe hebben portugal en spanje nou gespeeld?!

4. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Portugal 1-1 Finland

Spanje 2-0 Letland

5. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    ze moesten juist wel winnen, die albaniers verdienden helemaal niets. wat heb ik me geergerd aan die eikels met hun irritante spel.

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Haha die verdienden nog wat op karakter, het Nederlands elftal was gewoon belachelijk slecht zoals altijd weer. :{

7. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Karakter? Hell no. Echt waar.. Te sneu. Het publiek oké, maar de spelers van Albanië zijn een bij elkaar geraapt zooitje ellendelingen die eigenlijk niets op een veld te zoeken hebben. Misschien een speler of 2 uitgezonderd.

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met Goiz, ik vond ze echt te triest. Des te harder juichte ik toen Van Nistelrooy scoorde. Lekker voor die anti-voetballers van Albanië.

En dwergenlanden zijn altijd al een probleem geweest voor Oranje ik dacht dat dat wel algemeen bekend was. Als ik Nederland tegen een topteam heb zien spelen en het 4-3-3 systeem werkt niet goed dan zeg ik pas wat over de heilige 4-3-3. Overigens mag Van Basten het wel een keer proberen met 4-4-2, niemand zal er boos om worden(nou ja, Cruijff dan misschien).

9. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die goal was ook gewoon terecht op basis van de eerste helft, ik ben het met je eens dat bepaalde figuren een gele of zelfs donkerrode kaart hadden moeten krijgen (die schwalbe waar jij het over hebt, maar die attack op Gio was zeker rood waard) maar ze toonden wel strijdlust, en hebben echt niet alleen maar achterin gehangen en op de counter gespeeld. Van echt anti-voetbal is dus over de hele wedstrijd gezien echt geen sprake geweest. Vooral in de eerste 20 minuten was Nederland helemaal nergens en werden onze topspelers overklast door dat stelletje koekebakkers.

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Point taken. Maar ik vind het zelf altijd een beetje lomp hoe mensen meteen lopen te schreeuwen dat het oh zo waardeloos is allemaal.

Het is waar dat er een aantal gasten bij zaten die onder hun niveau hebben gespeeld.. Maar het was ook een beetje een gekke wedstrijd. Van Basten was slecht bezig met de opstelling (Waar zit hij met zijn hoofd??), maar als je zo'n wedstrijd winnend weet af te sluiten ben ik gewoon fuckin' happy :cool:

En het eerste wat ik dan weer zie is mensen die gaan klagen dat het slecht is en dat ze te weinig omhaals hebben gezien. Cry me a river! Intense wedstrijd met een heerlijke climax (voel het nog in m'n keel :+)

Vandaar mijn reactie.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mijn punt nog even dan:

Ja Albanië speelde hard, en niet altijd fair. Het is treurig als je daarover gaat zeuren. Iedereen weet gewoon dat Balkanlanden een zwaar nationaliteitsgevoel hebben. Die gasten vochten letterlijk voor volk en vaderland. Albanezen zijn een erg trots volk. Balkanlanden in het algemeen. Waarom denk je dat het voormalige Joegoslavië al uiteen is gevallen in veel verschillende landen. Je weet gewoon dat het hard tegen hard zal worden. Daar was Nederland helemaal niet op ingespeeld. Dat zag je gewoon aan de reacties van bijvoorbeeld Van Persie en Sneijder.

Nederland heeft 10 keer meer kwaliteit dan de Albanezen. En ze konden ze gewoon met 6-0 oprollen. Nederland is veel te laks geweest wat de situatie betreft. Albanië vecht echt voor volk en vaderland. Oranje doet dat blijkbaar niet. Met de juiste tactiek en instelling was het makkelijk geweest.

Het is in mijn ogen typisch Nederlands om te zeuren dat ze zo hard speelden. Welkom in de grotemannenwereld jongens! Wat dacht je dat er zou gebeuren? Dat ze allemaal verbaast over de grote namen zouden zijn en met opengesperde bakkes naar de acties van Oranje zouden kijken vol respect. Nee, zij speelden ergens voor. Zij speelden met hun hart. En daar is meer voor nodig dan wat leuke acties om dat kapot te spelen.

12. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Ja dat kan allemaal wel, maar wat zij deden had op sommige momenten niks meer met voetbal te maken. Dan moeten ze gewoon lekker wat anders gaan doen. En de scheids speelde wat mij betreft ook een rol in de ellende.

Niks mis met hard spelen verder, dat hoor je mij niet zeggen.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het zit in de aard van die mensen. Waarom denk je dat er in de jaren 90 zoveel oorlog was. Vechtmensen. Tuurlijk heeft het niet met voetbal te maken meer, maar het was echt te verwachten.

Moet toegeven dat de scheids heel coulant tegenover Nederland was. Natuurlijk die afgekeurde goal van Melchiot. En hij had Van Persie net zo goed rood kunnen geven. Scheids van niks objectief gezien, maar de scheids was gister de beste man van Oranje.

14. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Onzin vind ik. Die vrije trap had er nooit mogen zijn en van Persie werd genaaid. Hij had zich alleen wel moeten inhouden..

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina