1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Geniaal commentaar. ''Goooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooollllll''

En dan zo'n muziekje erbij. Waarom is dat hier niet zo:mad:

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn we te nuchter voor. Hier is het meer van "oh, een goal".

Behalve dit legendarische moment dan: http://youtube.com/watch?v=Mo7IgS_x_fc

En in Spanje is het ook altijd zo belachelijk: http://youtube.com/watch?v=y5_2A8JehFI

3. basovich

basovich Guest

1-1 ajax..had beter verwacht. en had het wel leuk gevonden als Darcheville in duel was gegaan met Davids:D. en Rommedahl vond ik ook wel zeer goed spelen maargoed voor Ajax dat Sneijder dit seizoen nog blijft. morgen Feyenoord-Chelsea, ben benieuwd.

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ajax speelde een beetje zo-zo. Het ging allemaal zo moeizaam. De opbouw in de eerste helft leek ergens nergens op. Pas toen Rommedahl erin kwam, begon het een beetje te lopen. Maar als je het team van de Rangers bekijkt. Dat is echt nog meer weinig meer. Ajax had ook kunnen winnen.

Maar goed, het is maar vriendschappelijk.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ja het leek alsof ze niet echt alles gaven maar daar is het ook een oefenwedstrijd voor. Kennedy had die 1-op-1 kans met de keeper er gewoon in moeten schieten, verder vond ik hem ook matig spelen. Enige goede actie was die pass naar Sneijder waar uiteindelijk een goal uitkwam. Rommedahl was idd wel goed maar dat kwam ook omdat hij de enige was die nog wat snelheid bracht, die anderen leken niet alles te geven.

6. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Die Colin is echt slecht. Die mag gelijk weer terug naar waar die vandaan kwam. Ajax speelde heel onzeker, vooral opbouwend in de verdediging. Ogararu en Kennedy liepen elkaar vaak in de weg, Huntelaar heeft maar 1 voorzet gehad. Rommedahl vond ik erg goed invallen, een paar goede acties, volgens mij was dat doelpunt van hem geen buitenspel, maarja het is toch maar een oefenwedstrijdje. Ajax speelde heel anders dan normaal (op papier). Colin rechtsachter, Maduro centraal en Vermaelen linksachter. Ogararu speelde een beetje rechts hangend op het middenveld, en Emanuelson hetzelfde maar dan op links. Heitinga stond achter Sneijder als verdedigende middenvelder, en Goossens stond linksbuiten. Dan lijkt het mij best wel logisch dat ze zo onzeker en dus totaal niet aan elkaar gewend spelen. Maar daar zijn oefenwedstrijden voor, om te oriƫnteren op dat gebied.

7. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Half uurtje gespeeld in Rotterdam. 0-0 nog.

Even kijken hoe al die nieuwe gasten het daar doen.

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    1-0 Feyenoord :D

Kopbal Hofland

9. basovich

basovich Guest

1-0 Feyenoord Hofland. haha schakel net in zie de voorzet van Gio en kopbal hofland;).

10. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Jezus Lucius, wat een malloot. Assist Lucius, Lampard scoort.

1-1

//edit;
    penalty Feyenoord.

Makaay; mist. Wel gekut voor de strafschop. Te slap ingeschoten.. Hmmz :/

//edit2; 1-1 gebleven.

11. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Makaay schoot die penalty echt bagger in :{

En Lucius, wat een pracht assist _O_

12. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    wat een speler is die sahin zeg _O_, nog maar 19 jaar beste man op het veld.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja jezus het leek wel een passje op de keeper haha. Mja wel mooie actie daarvoor van Castelen.

14. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Al die Chelsea spelers janken omdat de bal niet goed lag

Maar Feyenoord speelde wel goed Sahin is echt een talent.

15. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    <-- Zo, even mijn vertrouwen in het komende seizoen erin gedonderd. :cool:

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lol die avatar 8)

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord zag er sterk uit zeg. Het blijft natuurlijk valse bescheidenheid dat ze bij Feyenoord nog niet van titelaspiraties spreken (anders leg je de lat voor jezelf waarschijnlijk ook te hoog), maar volgens mij hebben ze een goede kans om aan het einde van het seizoen op de Koolsingel te staan met een titel.

18. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Mja, omdat Lucius een eikel is, heb ik em weer even veranderd :+

19. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    bahia vond ik ook niet al te sterk vooral in het begin niet daarna werd het wel beter. en lucius vind ik eigenlijk niet geschikt voor die positie denk ook wel dat tiendalli daar wel beter is.

20. Goiz

Leuk Bevonden:
    38
    Hofland was ook niet helemaal fit. Bahia wordt gewoon bankzitter. :cool: Hij presteerde (idd vooral in het begin) niet goed.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina