1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Laatst bewerkt: 25 jul 2007
  2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Feyenoord speelde aardig. Chelsea leek er weinig zin in te hebben. Of Feyenoord nou zo goed was, of Chelsea zo slecht, dat weet ik niet.

Ik heb zin in het seizoen, nog een paar weekjes:D Dit jaar de titelstrijd tussen Ajax en Feyenoord.

3. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben meer dan tevreden. Matige eerste helft waarin Chelsea vooral het laatste kwartier echt goed was, maar in de tweede helft was Feyenoord minimaal gelijkwaardig aan Chelsea en zat de 2-1 er nog in.

Tijdens het Port of Rotterdam Tournament ontmoeten we Liverpool en Porto, leuke wedstrijden weer!

Echt ontzettend jammer dat Feyenoord geen optie tot koop heeft op Sahin, wat een speler!

4. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond ze allebei slecht spelen. Feyenoord hoort beter te kunnen spelen, en Chelsea kan zeker veel en veel beter. Die Sahin vond ik niet geweldig, ook niet slecht maar ik oordeel niet over die gast na 1 wedstrijdje. En ik snap niet dat ze Sahin huren, terwijl ze juist die Bruins hadden gehaald.

5. tomkaman

tomkaman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
  6. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Niet slecht, maar niks van dat heb ik gisteren gezien. Geen trucjes, sommige passes kwamen aan, sommigen waren te hard. En ik ga echt helemaal stuk hier achter me pc, moet je die reacties van die Feyenoorders zien hahahah.:lol:

7. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sahin wordt geposteerd als verdedigende middenvelder, zoals je gisteren kon zien. Bruins is een aanvallende middenvelder. Sahin is zeer all-round. Ik heb die jongen al eens vaker zien spelen en die komt er wel. Gisteren was hij top, hij schiet/passt zo makkelijk, is verdedigend sterk en kan het spel verdelen.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lijkt erg op de goal van Dejan tegen Milan: http://www.youtube.com/watch?v=-3R6UH4MXS8

Exact dezelfde reactie van de keeper ook }:] Al was die van Stankovic VELE malen mooier en belangrijker natuurlijk \o/ :9

Bayern heeft wel echt een dodelijk team komend seizoen. En Chivu waarschijnlijk eindelijk naar Inter. Morgen de presentatie misschien (al).

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    En Mark van Bommel heeft de tuchcommissie weer aan z'n broek omdat hij iemand bij z'n edele delen zou hebben gegrepen. :{

10. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    Het moet niet veel gekker worden met Dommel. Als er één lichamelijk plekje is waar mensen geen misbruik van mogen maken, is het wel daar.

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ach, wel typisch Von Bommel. Prima speler, maar zo bloedirritant.

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Van Bommel is echt een prototype Duitser... Past perfect bij Bayern.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Maar Bayern...wat een team hebben die gasten. Het is volgens mij nu meer dan verplicht om Meister te worden en ook nog eens die UEFA Cup te pakken.

Kahn
    Sagnol Lucio Van Buyten Lahm
    Ribery Van Bommel Schweinsteiger
    Podolski
    Toni Klose​

:eek:

14. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Op papier inderdaad een goed team, maar moet dan altijd weer denken aan het Ajax van trainer Jan Wouters. Op papier erg goed, maar werd 1 grote puinhoop.

Maar als ze voor elkaar willen werken dan gaat dit zeker goedkomen.

15. Anju

Anju Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En ze hebben het 13-jarige talentuit Peru gecontracteerd. Toch blijf ik van mening dat deze jongen eerder lijkt op de zoon van Maradona dan op een voetbaltalent :emo:.

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nou dat team van Wouters in 1999-2000 was nou niet echt zo goed hoor. Veel oude routiniers.

Grim; Vierklau, Verlaat, Van Halst, De Cler; Winter, Laudrup, Witschge; Arveladze , Machlas, Gronkjaer.

17. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat stroeve, ouderwetse, typisch Duitse voetbal krijgen ze iedereen er dit seizoen wel onder.

18. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ja echt zo'n m..:+

Laudrup en Arveladze waren echt nog wel goed. Vooral Arveladze, en Machlas was net gehaald nadat die 34 doelpunten bij Vitesse had gescoord. Die was gewoon mislukt, Vierklau, Verlaat, Van Halst, Winter en Witschge waren inderdaad niet zo goed meer. Vooral die Verlaat zeg, wat was die gast slecht.

19. Zilverpijl

Zilverpijl GT: MVP4Riaz

Leuk Bevonden:
    11
    Het pakte inderdaad niet goed uit. Maar op papier staat hier toch een mooi elftal hoor. En dat is precies wat ik wilde aangeven, dat elftal van Bayern staat mooi op papier, maar ik moet nog zien of het wat wordt.

20. c.ronaldo7

Leuk Bevonden:
    0
    Ze worden kampioen, Suttgart heeft zich niet versterkt. Werder Bremen ook niet, Schalke 04 niet, HSV niet. Dit wordt echt weer zo'n makkelijk jaar voor Bayern Munchen.;) Maar hoort dit niet in de "gewone Voetbaldraad"?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina