1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 5]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 1 jun 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. basovich

basovich Guest

godver de godver!! farfan al weg, nu kone. wordt een leuk toernooitje in Moskou. en ook al verliezen van Duisburg :mad:. Naja 1 troost;)..Ajax heeft ook verloren dus dat verzacht de pijn;).

2. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hehe, dat toernooi is toch met Madrid, Milan, en Lokomotiv Moskou?

3. basovich

basovich Guest

jups;)..vrees het ergste. nu ook wanneer ik lees dat Väyr. en Feher wegmogen. vond Väyrynen wel goed als middenvelder. kun je altijd wel goed gebruiken zo'n speler.

4. Amigo NL

Amigo NL Macho NL

Leuk Bevonden:
    5
    MSV Duisburg – PSV 2-1
    Lavric, Neumayr; Lamey (e.d)

Falkirk – Ajax 2-1
    Delorge

FC Emmen – Feyenoord 2-3
    Stroeve (2); Makaay, De Guzman, Mols

Bayer Leverkusen - AZ 4-0
    Schneider, Gekas (2), Papadopulos

Toch uitslagen wat je op het eerste gezicht niet zou hebben voorspelt.

Laatst bewerkt: 29 jul 2007
  5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Neeh idd, had ook niet verwacht dat Feyenoord zou winnen :+

Maar het zijn idd geen voorspelbare uitslagen dit, 4-0 is wel erg veel en van Ajax is het ook niet best.

6. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    die van az is al wel wat ouder, want az heeft geloof ik met 7-1 gewonnen vandaag. maar ook echt tegen een vaag clubje.

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Die nederlaag tegen Leverkusen was van vorige week dacht ik. Gisteren speelden ze tegen VV Nunspeet ofzo.

Maar goed, Ajax & PSV verloren van relatief 'kleine' clubs en Feyenoord nipt gewonnen van Emmen (Mols winnende 5min. voor tijd).

We zullen zien als de Eredivisie eindelijk weer gaat beginnen.

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Zit op moment Real Madrid - PSV Eindhoven te kijken op BWIN.com. (Als je aanmeld kan je vel wedstrijden kijken en het kost je niks.)

Sodeju, wat een goal van aissatti. Stijf in de kruizing van zo'n 25m denk ik mischien iets minder. Schitterende goal gewoon, psv leidt nu met 1-0. 35 min gespeeld.

Edit: Spelbeeld, redelijk gelijkwaardig, golft een beetje op en neer, real misschien wel iets meer balbezit en middenveld iets meer in handen.

Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    0-2. \o/

Edit: 1-2 door Saviola.

Hoe kun je die wedstrijd trouwens volgen op bwin.com? Ik zie alleen het live scoreboard.

Laatst bewerkt: 5 aug 2007
  10. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je aangemeld? Zo ja op die wedstrijd klikken, en links boven in staat ergens iets met video, en daar op klikken krijg je klein scherm, maar met resolutie kan je groter krijgen. Ik vind het wel de moeite waard.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt, ik ga het snel even proberen voor zover dat nog de moeite waard is. :9

12. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Huhuhu 1-2 FT. Was ook wel te verwachten eigenlijk.

13. basovich

basovich Guest

psv 2-1 gewonnen:). wie heeft er trouwens gescoord:9. iniedergeval 1 vrije trap maar die moet dan van zonneveld zijn want perez en farfan zijn geblesseerd..

EDIT:
    '33 Aissati 0-1
    '45 Zonneveld 0-2
    '58 Saviola 1-2

te verwachten?? had Real zoveel geblesseerde?

Laatst bewerkt door een moderator: 5 aug 2007
  14. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Wat een controle bij die goal van Slory, niet normaal. En wat een snelheid laat ie weer zien. Snel contract openbreken en nog paar jaartjes vastleggen zou ik zeggen.

15. basovich

basovich Guest

idd lekkere bal van de Guzman. heb echt al zin in volgende-volgende week:)!

trouwens echt een lekkere goal van Aissati!!

en van Zonneveld mag er ook wel zijn, slim genomen.

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar het ging gewoon gebeuren. Milan ging ook al in de fout, dus dacht ik dat wij er ook nog wel bij konden. Ik had gewoon een slecht gevoel over deze wedstrijd.

Oh well, gelukkig hing het kampioenschap er dit keer niet vanaf.

17. basovich

basovich Guest

haha ..psv power}:]. PSV speelt opzich altijd wel goed tegen Europese clubs. spelen ze veel aantrekkelijker dan in de eredivisie. hier trouwens de opstelling van Real:

Dudek, Cicinho(Pépe), Cannavaro, Sergio Ramos, Mercelo, Gago(Diarra), De La Red(Guti), Balbao(Baptista), Higuain(Robinho), Saviola en Raul.

En PSV won het toernooi zonder Farfan, Kone, Vayrynen en Perez. vind ik toch wel hele prestatie.

maar iemand die weet waarom Gabri toch speelde? hij was toch geschorst?

18. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Hopelijk komen Real en PSV elkaar nog tegen in de CL. Dan kan ik er nl. heen. :9

19. basovich

basovich Guest

hehe..weinig kans aangezien alle seizoenkaarten al zijn uitverkocht :9..ik heb gelukkig al wel iemand kunnen regelen die niet naar CL wedstrijden wil:)O-).

EDIT: 1-1 Gerrard '73.

EDIT2: whaha missen ze nog wel een weggegeven penalty..hoe slecht ingeschoten zeg en waarom laat je ingodsnaam zo'n jonkie schieten.

Knokkeee...:9!! sjonge jonge wat een toneelspeler is die Drenthe zeg. gaat ie zelf vol hard in en wordt ie daarna vol hard onderuit gehaald en word ie boos :emo:..

20. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Matige wedstrijd. Bij vlagen wel aardig.

@ basovich; Ik denk dat Drenthe nog geïrriteerd was van een paar momenten daarvoor. Neemt niet weg dat hij zijn hoofd koel had moeten houden.

Net nog korte samenvatting van PSV gezien; Van wat ik daar kon zien speelde PSV echt goed. Sowieso een leuk toernooi om te winnen met de clubs die meededen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina