1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    WTF is dit. ONGELOFELIJK! NEEEEEEE wat is dit :'-( ongelofelijk! FUCKFUCKFUCKFUCk

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    lekkere week voor het nederlandse voetbal

3. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Geweldig, de die-hard fans lopen nu al het stadion uit.
    Ik lig onder de tafel mensen, omg....-0_

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    ongeloofelijk wat een afgang dit

5. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    OMG je hebt ook helemaal niks aan ajax op europees niveau. Stelletje amateurs. Ik schakel overigens net pas in, dus ik weet niet hoe ze verder gespeeld hebben. Maar dat ze het wederom weer verkloten voor zichzelf en voor NL is duidelijk.

6. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    @ Timmeh : je zou het kut moeten vinden :{ ten minste als je voor het nederlands voetbal bent. Nu maar hopen dat twente en az doorgaan
    echt jammer =( Ajax, Heereveen en deze week verloren maar (nog) niet uitgeschakeld PSV.

edit :
    @ bianconero : heereveen ook van een club verloren dat je denkt van oké, maar het is gewoon jammer wat er gebeurd met het nederlandse voetbal.

Laatst bewerkt: 4 okt 2007
  7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Wel een goal :)

8. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    mochten de supporters er niet gratis in bij ajax? Zal volgende wedstrijd wel weer zo zijn...

Ik hoop iig nog dat ze winnen voor het Nederlandese voetbal

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    groningen is er ook nog...

2 goals in 15 minuten is gewoon mogelijk... als ze maar geen tijdrekken..

10. Timmeh

Timmeh \0/

Leuk Bevonden:
    0
    Kut voor het Nederlandse voetbal ja.
    Maar ik blijf er bij dat ajax gewoon blijft zuigen op Europees niveau met zo'n team. Dat idee heb ik nu al een paar jaren, want er lopen nog zat spelers van toen rond. En het wordt er echt niet veel beter op hoor... Als ze er nog langsheen komen vind ik het mooi voor het Nederlandse voetbal. Maar het is ajax niet gegunt. Ze verdienen het totaal niet.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    nu moet van geel toch gaan twijfelen over zijn aankopen?

colin, delorge en rommedahl......dat zijn toch geen spelers voor ajax? Nee zoals altijd moet de trainer het ontgelden, de trainer die kampt met blessures....met een moraal van nix....en dan toevallig een competitie die net goed loopt. He de 1-3....ach, het mag niet baten. Het wordt tijd voor een verschuiving, waarom moet die kneus met de zachte g blijven? waarom moet ten cate weg? laat ten cate maar naar chelsea gaan....als die van geel ook maar volgt. Nee het is een slechte week wat zeg ik? een slecht jaar voor ajax. Een jaar met verlies, een jaar zonder europees voetbal. Een jaar, om nu al snel te vergeten.
    Dan komt een ander probleem, wie ga je nu kopen?
    Een speler uit zagreb, die wilt niet meer naar ajax.
    Een speler uit europa, wat moet die nou naar ajax dat al 2 jaar geen topniveau championsleague speelt.......

Dit is een hele zure nederlaag, 1 met een nasmaak die nog jaren ons zullen achtervolgen.

Het is te hopen dat az en psv het ver gaan schoppen, het is te hopen voor het nederlands voetbal

edit: @timmeh: Zat spelers van toen?

heitinga, stekelenburg en maduro zijn de enige volgens mij hoor.......

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is het probleem juist, iedereen denkt dat wij de top van europa zijn ofzo en dat we iedere club als dinamo zagreb/helsingborg maar ff oprollen.

Maarja, AZ verwacht ik ook weinig van, Twente geef ik ook weinig kans en Groningen ligt er waarschijnlijk ook uit. Idd kut voor het Nederlands voetbal maarja het is niet anders.

Edit: En killaz ajax heeft inderdaad veel te slecht ingekocht. De enige inkoop die goed is is Suarez, maar de rest zijn gewoon middenmoters of nog slechter. Colin, Delorge spelers van nix.

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Twente wel op 1-0 voor tegen Getafe. Erg knap :thumbs:

Ajax is echt dramatisch. Als het zo doorgaat hoef ik volgend jaar helemaal niet meer te betalen voor m'n seizoenkaart. Kan ik gewoon gratis dat kaartje ontvangen :lol:

Wat een stel blinde beunhazen zeg...

14. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    =( jammer toch , ajax speelt inderdaad ongeloofelijk bagger op europees niveau. Eerst champions league missen en nu uefa cup. =(

edit : wel triest hoe snel die spelers gaan liggen van Dinamo :{

15. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    en nu zit t natuurlijk op niks meer mee :emo:

16. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het probleem was dat iedereen die niet voor ajax was dacht dat ajax een makkie had tegen zagreb, waaronder half alkmaar hier......

17. Maddmonkey

Leuk Bevonden:
    5.435
    nu de tv maar uitgezet en zet hem pas weer aan als AZ op tv verschijnt want dit is gewoon te stressend om naar te kijken.

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben niet voor Ajax en ik dacht dat ze gingen verliezen, maarja daar heb ik niks aan want heb niks ingezet bij unibet =(. hoop dat twente door gaat

19. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nog zoiets:
    Als ze 3-0 achter staan, lijken ze er meer in te geloven dan wanneer het 0-0 of 0-1 staat :confused:

Nouja, vorig jaar hadden we Sneijder onze 12e 13e en 14e man met z'n individuele kwaliteit.

20. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    omg dat had ik nog niet eens gezien, dat is wel erg dramatisch.

Enige nadeel is dat ajax en feyenoord zich nu wel rustig op de competitie kunnen richten en dat psv nog wat zware wedstrijden gaat krijgen.

om hem maar weer eens tevoorschijn te halen

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina