1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 6]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 14 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    wat is die affalay van glas zeg....net litmanen

2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Is het gelukt met de live streaming? :)

3. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    ik neem het terug, een gebroken teen kan je vrij weinig aan doen :cool:

4. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Pff, alleen mietjes stoppen dan met voetballen :cool:

*heeft ervaring 8)
    *heeft maandenlang met een gebroken kleine teen gevoetbald :cool:

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Nope, ik moet dan een van die dingen downloaden maar m'n internet gaat vanavond echt ongelofelijk langzaam opeens. Ik heb pech :{

6. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ligt er ook maar net aan welke teen je breekt he, als je je grote teen breekt is het wel 10x erger dan je kleine teen :+

7. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
  8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Mooi 3-0 gewonnen. Vooral in de eerste helft oppermachtig. Spel was af en toe nog wat langzaam, en zeker niet op het niveau wat mazimaal mogelijk is, maar de verdediging deed goed zijn werk, en ook Messi was weer erg sterk vandaag. Middenveld deed het ook goed. Ben toch wel tevreden. :)

Laatst bewerkt: 19 sep 2007
  9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Lyon is geen schim meer van wat het was. Iedere keer als ik in zapte (ik was hoofdzakelijk Rangers - Stuttgart aan het kijken), en Lyon was aan de bal, dan verspeelde ze die door hem per ongeluk over de lijn te spelen of over hun poten heen te struikelen. Barcelona was aan de andere kant ook erg sterk, dus een logische uitslag (3-0).

Rangers - Stuttgart was erg leuk. De eerste helft was best open, en in de tweede helft kwam Stuttgart zelfs op voorsprong. Rangers herpakten zich goed, en nadat Hutton 4 verdedigers passeerde, passte hij aan Adam, die op zijn beurt nog een verdediger op het verkeerde been zette en de bal keihard inschoot. Prachtig doelpunt. Daarna scoorde Darcheville, maar die goal heb ik gemist. Een penalty van wat ik hoorde. Rangers speelde na de eerste goal prachtig, de Duitse verdedigers werden weggespeeld, en het was een paar keer bijna 3-1. Mooie overwinning van Rangers, dé club uit Schotland.

Verassend trouwens dat Arsenal met maar liefst 3-0 van Sevilla heeft gewonnen. Van die laatste had ik toch meer verwacht.

Al met al leuk voetbal gezien. :thumbs:

10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Inter schandalig slecht :mad: Niet één duel gewonnen, niet één kans gecreëerd, niet één fatsoenlijke aanval. Het was echt een SCHANDE! Met Dacourt, Rivas (waarom voetbalt die vent?), Samuel, Stankovic, Suazo en Ibrahimovic als absolute dieptepunten.

Het is dat Julio Cesar in het doel staat. En die Alex, waarom zit ZO'N speler niet bij Inter? Alleen maar degelijke middenvelders en behalve Figo, die ouwe geit (die overigens nog wel een beetje dynamiek op het middenveld bracht halverwege de tweede helft), niet één fatsoenlijke aanvallende middenvelder...

SCHANDE!!!!

11. berenscheet

berenscheet Guest

heerlijke avond gehad in eindhoven:)..eerste helft was niks en wat een K scheids zeg. godverdomme..Afellay er natuurlijk weer uit na een tikje maar wel goed dat perez kwam:)! over 2 weken Inter, hoop op een gelijkspel maar na vanavond te zien misschien een overwinning alhoewel Fener uit altijd vrij moeilijk is

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    Wat een mooi doelpunt van Fener.. _O_.

Heeft iemand de wedstrijd live gezien? Ik heb namelijk alleen de samenvatting gezien en daar was Fener alleen maar aan de bal, was de hele wedstrijd zo?

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Zag ook de samenvatting van Fener, speelde wel goed van wat ik zag!

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Fener speelde goed, maar had dat met name te danken aan Inter. Die hebben echt NIET ÉÉN duel gewonnen. Wat een belachelijke vertoning. Kan er niet over uit :mad:

En ja, ik heb de hele wedstrijd gezien.

15. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond dat PSV wel goed speelde, alleen ze mogen wel wat doeltreffender worden, want ze hebben echt veel grote kansen gehad. Tegen Inter moet je dat soort kansen benutten. Perez viel trouwens ijzersterk in, wat een techniek heeft hij toch.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    GOAL!!!

ROMMEDAHL!

17. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Yeah! Zometeen misschien Suarez erin.. Hopen op nog een goal.

18. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Inzetten op 0-0, en vervolgens 0-1 winnen _O_ Erg goed _O_ (<-- sarcasme... voor diegenen die dat niet begrepen)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, het was niet om aan te zien maar het resultaat is goed, er is wat vertrouwen gewonnen en er is weer een mandje punten binnengebracht voor Nederland. Nu thuis afmaken.

Opzich is 4-4-2 prima, alleen niet op deze manier natuurlijk, Henk :{ Waarom moet het altijd het ene of het andere extreem zijn? Heel aanvallend of heel verdedigend... Van Der Wiel was goed, Stekelenburg prima zoals de laatste tijd eigenlijk, Maduro vond ik best aardig. Urby is nog heel onzeker, kan amper een normale pass geven. Maar a.u.b. VAN DER WIEL en NOOIT meer Colin :9

Vond Dinamo ook maar tegenvallen, alhoewel Modric wel een leuke voetballer is. Ze hadden wel een paar smaakvolle spandoeken die 'Bad Blue Boys' :{

En nu hopen dat AZ, Heerenveen, Twente en Groningen volgen!

20. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Zo gewoon gewonnen van het grote Zagreb. Toch wel een van de bekendere clubs uit europa en bijna onverslaanbaar.

Goal viel vroeg in de wedstrijd zeg. Voor ajax begrippen dan.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina