1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Koster zei zelf ook tegen RTL dat er iets voorgevallen is in de rust tussen die 2

Misschien dat Luque iets heeft gezegd over de schwalbe van Suarez ofzo
    En Suarez is nou gewoon een vervelend mannetje
    Dat hebben we kunnen zien toen hij zo graag naar AJAX wilde..

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ach man, die shit wordt altijd zo opgeblazen. Krijg je alleen maar meer onrust van. Hoe vaak gebeurt dat wel niet, maar omdat het bij een grote club als Ajax gebeurt is het opeens topnieuws. Met een korreltje zout nemen...

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    1-1. Prachtige vrijetrap van Farfan.

4. Kruimeldief

Kruimeldief AFCA CBS

Leuk Bevonden:
    0
    Maar toch mag Suarez iets aan zijn houding doen

5. Darkzell

Darkzell XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Tele2 zeiden ze ook dat er wat was gebeurd tussen Luque en Suarez. Maar wat precies werd ook niet gemeld volgens mij, maar dat zal vast vanavond nog wel duizenden keren worden verteld.

Maar nu gvd eerst PSV er nog ééntje bij maken want van het gelijkspel moet natuurlijk geprofiteerd worden.

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ja natuurlijk. Ik vind hem echt dodelijk irritant. Gewoon op een cursus rugby sturen die gast.

7. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Huh, bij Vitesse - Heerenveen, Alves met rood eraf zie ik net op teletekst.
    Weet iemand hier iets meer over? Heerenveen staat trouwens wel met 1-0 voor

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Sloeg iemand geloof ik. Kan ook een elleboogstoot zijn geweest.

9. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Bah PSV 1-1 AZ. Nog een kwartiertje te gaan.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Roda JC - FC Groningen is trouwens 5-1 :eek:

11. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    PSV 1-1 AZ FT.

Jammer dat PSV nog terugkwam.

12. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Er verandert niks bovenin. Had graag uitgekeken naar volgende week, mja dan is Oranje weer hè. :mad:

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Nou zeg, waar is je nationalistische gevoel ! :+

Het lijkt mij iig wel leuk. En dan niet de wedstrijd van Nederland, maar in die andere poules is het nog spannend. Zoals Rusland bijvoorbeeld tegen Israël.

Laatst bewerkt: 11 nov 2007
  14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Noohs, niet weer Oranje :x :'-(

15. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde dat Ajax 2 punten verspeeld ondanks dat Ajax ook weer goed wegkwam op het einde. Lekkere paradox he?

Als Huntelaar gewoon de 3-1 maakt, is de wedstrijd over. Nu mist ie hem en moet Ajax met 10 man verder ongeveer 20 minuten lang. Een onterechte penalty daar ook nog bij. En die Emanuelson mag lekker vertrekken naar AS Roma. Wat een eikel zeg om daar de bal te verliezen. Het is niet de eerste keer voor hem...

Wat was Makaay aan het doen de eerste helft om ff tegen Heitinga op te lopen? Merkwaardige actie.

16. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, lekkere kolerezooi weer in Italië =( De politie daar is wel opvallend vaak iets te opzichtig aanwezig als het om supportersrellen gaat. En nu hebben ze 'per ongeluk' een supporter van Lazio (een bekende van enkele spelers en stafleden, tevens een bekend DJ in Rome naar het schijnt) op slag doodgeschoten achter in een auto Jaja....

Bij Atalanta - Milan hebben beide supportersgroepen de spelers opgedrongen te stoppen met spelen uit medeleven voor de omgekomen Laziosupporter. De Atalantasupporters hadden buiten het stadion al ruzie en zouden d.m.v. een bom twee politieagenten hebben verwond, en vervolgens bijna de plexiglaswand die de supporters van het veld of elkaar scheidt deels kapot hebben geslagen. Daarna was het niet verantwoord meer om door te spelen (na 8 minuten ofzo).

Feyenoord - Ajax: Was een leuke wedstrijd, beter Feyenoord in de eerste helft en een zeer tam Ajax. In de tweede helft deed Ajax wat meer van zich spreken en dat kleine beetje oprisping zorgde meteen voor twee goals. Als Huntelaar 'gewoon' meteen die 1-3 had binnengeschoten was het over en sluiten geweest. Wat Slory dan vervolgens staat te doen in de laatste minuten; ik weet het niet, maar hij mag een keer gratis bij me op de koffie komen :+

Was tevreden met de 2-2. We hadden stiekem kunnen winnen maar het was logischer geweest als Feyenoord alsnog drie punten had gepakt.

PSV - AZ was echt strontvervelend. Maarja, wat wil je als je net naar dé twee echte clubs hebt zitten kijken en dan die twee wannabe's moet aanzien...

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand trouwens een link met die acties van Slory ?

18. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    over een paar minuten kan je het bekijken bij RTL voetbal ;)

19. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Naar mijn gevoel verliest Feyenoord 2 punten. 23 schoten tegen 5 en ik vond Feyenoord een veldoverwicht hebben. Niet extreem groot, maar ik vond ze gevaarlijker.
    Huntelaar had inderdaad de 1-3 moeten maken, of de bal afleggen aan de meegelopen Rommedahl. Maar ook na de 1-0 had Feyenoord kansen op 2-0 en meer, niet zo groot als die van Huntelaar, maar het zat er absoluut in. Na de 1-2 had ik er weinig vertrouwen in, maar een makkelijk gegeven pingel na een actie van oud-Ajacied Mols (hehe:+) kon het alle kanten op. Slory had er 3-2 van moeten maken, maar helaas...

Lekkere sfeer in De Kuip. Weinig anti-songs, wat een goede zaak is, vrijwel alleen maar pro-Feyenoord liederen. Heb genoten en ben trots op Feyenoord!

Weer eens een leuke Klassieker in ieder geval.

20. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    OMG! Slory :{

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina