1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Je woont in Amsterdam en hoopt dat Ajax gelijk speelt en Feyenoord wint? :9

2. berenscheet

berenscheet Guest

Mendez 2x geel=rood. die missen we volgende week dus ook, gelukkig dat Afellay er dan weer is.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.904
    Jup, als ik een team uit de Eredivisie niet mag dan is het Ajax wel. :+

4. berenscheet

berenscheet Guest

lekker hoor koeman!! :mad:..godverdomme deze week nog een nieuwe trainer anders gaat dat echt niet goedkomen!! die gozer speelde gewoon (volgens de opstelling van tele2) met een 3 mans middenveld. bakkal in de spits en kromkamp rechtsmidden :confused:..komop zeg dat weet toch iedere malloot dat dat niet kan!! en dan nog met klap op de vuurpijl Alcides lange jan die er geen fuck van kan !!

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Einduitslagen

19:30

sc Heerenveen - PSV............2-1....Lazovic (29.), Bak Nielsen (31.), Kromkamp ED (70.)

Tussenstanden

20:00

AZ - NEC..............................4-0....Cziommer(13.), Jaliens(18.), Ari(33.), De Zeeuw(66.)
    Excelsior - Sparta.................2-3....Rose(17.), Den Ouden(34.), Roberts(39.), Den Ouden(43.), Boukhari(65.)

ik zat vorige week in de trein vanaf Maastricht naar Haarlem bij 2 Eindhovenaren die voor Ajax waren en uitgingen in Rotterdam8)

6. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Jemig wat een verdomd slechte wedstrijd weer. Baal er vreselijk van dat PSV verloren heeft, was niet nodig geweest, al speelde Heereveen wel goed. Met name Beerens, onze eigen talent. Ook nog onbegrijpelijk dat hij weg moest.
    Lazovic was ik al bang voor, met name laatste wedstrijden bewijst hij dat hij het niet aan kan. Slechtste speler op het veld keer op keer. Veel balverlies, slechte loop actie, geen inzicht. Ik walg er van. Ook kromkamp begin ik me steeds meer aan te ergeren. en om over Alcides maar neit te beginnen, owh owh owh. Marcellis speelde fantastisch en vond aissati weer goed invallen. Bakkal had een slechte dag, maar moet nog zien of het nu echt wat wordt of niet.
    Hoop dat onze concurrenten morgen punten zullen verliezen. 020 zal het moeilijk krijgen met roda jc thuis.

Hoop overigens ook snel op een goede vervanger van R.Koeman.

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  7. berenscheet

berenscheet Guest

Zag dat PSV interesse had in coach van Villareal, gelijk halen hebben we tenminste een ervaren coach voor woensdag tegen Fener..

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Einduitslagen

sc Heerenveen - PSV............2-1....Lazovic (29.), Bak Nielsen (31.), Kromkamp ED (70.)
    AZ - NEC..............................4-0....Cziommer(13.), Jaliens(18.), Ari(33.), De Zeeuw(66.)
    Excelsior - Sparta.................4-3....Rose(17.), Den Ouden(34.), Roberts(39.), Den Ouden(43.), Boukhari(65.), Voskamp(88.), Luijcx(90.)

Sparta wint weer niet:lol:

9. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had je ook wel kunnen verwachten van psv. Ach ja ik ben er blij mee en nu ajax winnen!

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Sorry dat leedvermaak weer de basis is voor een brede lach, maar:

Milan - Torino 0-0 :lol:

Sevilla - Madrid 2-0 na 22 minuten is ook behoorlijk verrassend. Eens even kijken of dat een leuke wedstrijd is.

Laatst bewerkt: 3 nov 2007
  11. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah, Lazovic is leuk voor een Nederlandse Sub-topper maar ik vind hem echt niet goed genoeg voor de top. Soms heeft hij goede momenten maar meestal is hij gewoon slecht.

En zoals ik al dacht: Morgen staan wij weer lekker bovenaan :) weliswaar gelijk met Ajax maar toch.

12. berenscheet

berenscheet Guest

achja volgende week is het feyenoord-ajax (of ajax-feyenoord:9) en is het toch 1 iemand die puntverlies lijdt of gelijkspel en dan haalt PSV gewoon een overwinning op AZ en is het allemaal weer aangesloten. Zie Ajax trouwens handig verliezen van Roda..

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vraag me af of PSV zomaar wint van AZ, die nu toch wel de vorm te pakken lijken te hebben...

Je dacht ook dat PSV vanavond even met 0-3 won, berenscheet, dus ik zou me even wat meer op de vlakte houden als ik jou was ;)

Morgen Juve - Inter!!!!!!!!!!! Ik kan NIET wachten :cool:

14. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Haha! Beter dat PSV verloren heeft! Nu nog Feyenoord verliezen of gelijk spelen, en dan Ajax winnen!

15. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

"gewoon een overwinning" Je ben wel erg zeker van je zaak :) ik zie AZ nog wel winnen.

16. berenscheet

berenscheet Guest

nja AZ heeft eigenlijk nog nooit echt tegen een topclub goed gespeeld (ja vorig jaar wonnen ze lucky in laatste minuut van PSV) en ze staan natuurlijk in het rechterrijtje dus daar mag van gewonnne worden en vooral met de kwaliteiten die PSV heeft.

achja maar denk dat niet veel mensen dachten dat Heerenveen zou winnen. Helaas maakte PSV zijn kansen niet af en ging alles gewoon kut. toch had Heerenveen wel een beetje geluk bij de 2-1 eveneens de 0-1 van PSV waarbij volgens mij die bal van Perez al uit was.

Laatst bewerkt door een moderator: 3 nov 2007
  17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Heerenveen kreeg ook nog wel een aantal kansen en PSV speelde verre van groots. En Heerenveen uit is altijd een lastige wedstrijd, dus je kunt daar best verliezen.

Die bal van Perez was trouwens duidelijk in, alleen wat Breuer en Vandenbussche daarna deden was echt niet te geloven...

18. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Roda maakt zojuist 1-1 en Feyenoord nog 0-0. Misschien wordt het nog een leuke middag ook :p
    Edit: Jammer 2-1 :mad:

Laatst bewerkt: 4 nov 2007
  19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Bijna vechten tussen Kah en Castro na het doelpunt van Suarez.....haha 1 dekkingsfout in de verdediging onder leiding van Kah en Castro vliegt hem bijna aan :lol:

Roda speelt goed, speelt achterin 1 op 1 maar maakt wel fouten.
    Hadden wel een aantal kaarten mogen hebben, De Jong en Vertongen verloren bijna hun benen. Lamah krijgt geel wat best rood had mogen zijn.
    Mooie voorzet van zowel Luque (die aardig speelt) en Ogararu.
    Schilder en De Jong spelen ook aardig....mij benieuwen 2e helft

20. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Feyenoord speelt weer lekker kut. Maarja hopelijk halen ze 1-2 goede spitsen erbij in de winterstop zodat ze wat aanvallender kunnen voetballen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina