1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Wow dat is lang geleden dat er iemand trots op stillem 2 was. Gefeliciteerd hoor jongen, volgende wedstrijd zal het waarschijnlijk weer huilen zijn :+

2. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, PSV ook weer gewonnen. Het was niet geweldig, maar uiteindelijk wel verdiend.
    Het was wel weer een Roelof Luinge show. Lazovic kreeg geel omdat ie de bal opving toen iemand uit het publiek floot (zulke mensen moeten ze ook afmaken) Anders had ie door kunnen lopen richting doel. En z'n tweede gele kaart vanwege te vroeg uitlopen bij een vrije trap (wat wel dom is na 2 minuten na je eerste gele kaart)
    Gelukkig loopt Lazovic zo wel op een schorsing op. Kan Koevermans mooi samen met Farfan in de spits :)

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Erg mooi inderdaad.

Milan en Juve :lol: _0/

Morgen Fiorentina - Inter. Zal lastig genoeg worden, maar winst zou zéér gunstig zijn (omdat er dan drie concurrenten punten verspelen uiteraard).

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat was Arsenal weer fantastisch op sommige momenten. Echt het mooiste voetbal dat er momenteel te krijgen is.. Twee fantastische doelpunten, in de tweede helft zag je hoe je ze aan moet pakken; fysiek spel. Als van Persie straks terug is wordt het helemaal feest, dat one-touch voetbal is echt ongekend..

5. Drogba

Drogba Guest

Ja maar Villa was ook sterk ze hadden op zn minst een puntje verdiend. Maar goed, ik gun Arsenal het meer hopen dat Villa binnenkort mee gaat werken aan de transfer van Agbonlahor.

Arsenal past perfect bij hem, topspeler _O_

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    [yt]x4EHC0THXeM[/yt]

7. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een techniek inderdaad! Erg nice, jammer dat ze verloren..

8. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nederland moet tegen frankrijk italie en romenie, geweldig, we kunnen weer lekker snel na huis toe en van basten kan lekker na 020 daar de boel verzieken. Hiep hoi!

9. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    haha waarom komen die posts van jou altijd zo gefrustreerd over? Is er iets?:):

Ik vind Babel niet zo goed nee.. In elk geval niet op dit niveau, misschien meer wat voor AZ ofzo ^^ Sue me.

Mooie goal van v/d Vaart btw _O_

10. Clappermander

Clappermander R6V2

Leuk Bevonden:
    0
    damn wat een poule indeling voor NL zeg :eek:

11. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    Pittige loting! Gelukkig nog Roemenie ipv Spanje, dat had helemaal extreem geweest.

Ik zie Frankrijk als sterkste en hoop dat Nederland 2e kan worden, heb er echter een hard hoofd in, er mag nog wel een hoop gaan gebeuren de komende maanden als we kans willen maken.

We hebben echter al regelmatig een 'poule des doods' overleefd:

2000: Nederland, Frankrijk, Tsjechie, Denemarken
    2004: Nederland, Duistland, Tsjechie, Letland
    2006: Nederland, Argentinie, Ivoorkust, Servie

Zeker niet kansloos dus!!!

12. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    In 2000 was de poule des doods denk ik poule A met Engeland, Duitsland, Portugal en Roemenie. ;)

Goed, dit is een erg lastige poule, ik vrees dat dit een heel kort EK gaat worden voor Nederland.

13. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het word toch niks zolang van basten daar zit makkelijke of moeilijke poule.

14. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Man wat een reacties hier. En wie zegt dat we er gelijk uitliggen. Oke Italie en Frankrijk zijn moeilijke tegenstanders, maar winst is echt wel mogelijk hoor. Ik bedoel Rusland is zelfs doorgegaan en Kroatie heeft twee keer gewonnen van Engeland. Dan maken wij ook echt wel een kans hoor. En bovendien zijn dit toch gewoon de topwedstijden. Wat een gezeur zeg de hele tijd.

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Gaat moeilijk worden, maar aan de andere kant krijgen we wel ongelofelijk spannende wedstrijden te zien \o/ 4 teams die allemaal kans hebben om door te gaan, ben echt benieuwd wie het worden! Ik hoop Nederland natuurlijk.

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nederland _0/

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Feyenoord - Heracles Almelo.......1-0....Makaay(0.)
    FC Twente - AZ...........................0-0
    Ajax - NAC Breda........................0-0
    NEC - SC Heerenveen..................0-0

Makaay scoort in de 0ste minuut:confused:
    snelste goal ooit?

Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  18. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Dat wil zeggen dat die in de - seconde scoort,het is altijd minimaal 1ste minuut:+

Mr digitaal scoreboard :+:

19. Bianconero

Bianconero Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik kan met het resultaat wel leven, heb verder niets gezien of nog gelezen erover. Maar aangezien milan slecht speelt thuis had ik wel gerekend op een winst, maar goed dit zijn ander soort wedstrijden.

Dat inter onderhand eens verliest zeg :p

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Feyenoord - Heracles Almelo.......1-0....Makaay(0.)
    FC Twente - AZ...........................0-0
    Ajax - NAC Breda........................0-0
    NEC - SC Heerenveen..................0-0

die gebruik ik ook altijd, dat is de snelste maar je moet em wel steeds verversen
    na de radio natuurlijk:+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina