1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Oh, nja ik hoorde Lurling. xD

Ajax - NAC 1-3 Huntelaar

2. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    uitslagen:

Ajax - NAC Breda........................1-3....Vertongen(ED.24.), Amoah(69.), Ammi (87.) Huntelaar(88.)
    FC Twente - AZ...........................2-1....N'Kufo(43.), N Kufo (60.). Pelle(74.)
    Feyenoord - Heracles Almelo.......6-0....Makaay(0.), Makaay(27.), Hofland(41.). Slory(67.), v Bronckhorst(74.), Wijnaldum(75.)
    NEC - SC Heerenveen..................0-1....Poulsen(41.)

Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  3. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Az 2-1 maar 4 doelpunten? Ajax 1-3 maar 3 doelpunten? 8)

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Uitslagen

Ajax 1 - NAC Breda 3
    Feyenoord 6 - Heracles Almelo 0
    NEC 0 - SC Heerenveen 1
    FC Twente 2 - AZ 1

Tussenstand

1. PSV
    2. Ajax
    3. Feyenoord
    ..
    10. AZ

5. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    uitslagen:

Ajax - NAC Breda........................1-3....Vertongen(ED.24.), Amoah(69.), Ammi (87.) Huntelaar(88.)
    FC Twente - AZ...........................2-1....N'Kufo(43.), N Kufo (60.). Pelle(74.)
    Feyenoord - Heracles Almelo.......6-0....Makaay(0.), Makaay(27.), Hofland(41.). Slory(67.), v Bronckhorst(74.), Wijnaldum(75.)
    NEC - SC Heerenveen..................0-1....Poulsen(41.)

gefixed;)

6. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    tegen een zon goed spelend twente is gewoon niks te doen. net zoals vorig jaar overigens. maar evengoed mooi dat 020 heeft verloren.

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    aah, wat waren ze stil in die arena ;) HEERLIJK! Fantastische wedstrijd van NAC! Als we gaan....

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een fucking drama was het weer. Man, het leek alsof ze er gewoon geen zin in hadden. Alles ging ook gewoon mis. En dan is het makkelijk om alles op de scheids af te schuiven, maar echt. Als je dacht dat je alle kutwedstrijden had gezien, komt dit er nog aan.

En de ''supporters'' die al in de 70-ste minuut het stadion verlaten....Rot maar lekker op naar AZ ofzo, stelletje hufters. Een echte supporter blijft tot bittere einde in het stadion. Vieze gloryhunters.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    ***zooi, weer een fantastische uitwedstrijd gemist. Maar ik had het een tijdje terug nog gezegd jongens: wij gaan niet opzij.

10. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Daarvoor zitten ze toch bij Ajax? :b:

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Laat ze lekker naar AZ van ome Dirkie oprotten.

ROT OP, EN KOM NOOIT MEER TEUG!

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Tussenstand:

1. PSV
    2. Ajax
    3. Feyenoord
    ..
    7. NAC Breda

:+

Maar ik heb de hele wedstrijd ook gezien op tv en NAC was gewoon beter. Hele mooie overwinning, iedereen speelde gewoon super. Tegen FC Twente zei die verslaggever (die er vandaag overigens ook zat) dat NAC misschien wel het beste centrale duo uit de eredivisie had, nou dat hebben ze vandaag dan ook tegen Ajax en dus in een grote wedstrijd ook laten zien. En met Ten Rouwelaar hebben we eindelijk weer eens een keeper die punten voor ons pakt \o/

En nu maar hopen dat er volgende week niet van Excelsior wordt verloren, want dat overkomt subtoppers nogal vaak. Dan winnen ze van een topclub en een week later spelen ze gelijk tegen de nummer 18.

13. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    "En de ''supporters'' die al in de 70-ste minuut het stadion verlaten....

Daarvoor zitten ze toch bij Ajax?"

Inderdaad nog nooit bij andere clubs gezien dat "supporters" zijn eigen clubje zo in de steek laten....

Zo, weer een heel mooi voetbal-weekend!
    Ajax is in zijn eigen betonnen sfeerloze put van het "veld" geveegd.
    PSV staat weer zoals gewoonlijk bovenaan. En de subtoppers doen wat ze moeten doen.
    Dadelijk heerlijk kijken naar de samenvattingen.
    1 ding, wel een spannend seizoen met 3 titel kandidaten!

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Over twee weken alles goed maken dan maar. Ik wacht nog altijd een keer op een thuiszege tegen PSV. Hopen dat deze ellende eenmalig is. Dit is wel verdomde zuur.

Maar goed, gaat over twee weken mijn vijfde Ajax-PSV worden. Slechts één keer winst (was wel de bekerfinale) en ik zeg maar niks over de competitiewedstrijden.

15. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    We kunnen het dan gelukkig wel hebben over PSV - Ajax vorig seizoen! \o/

16. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Terug kijken kan AJAX altijd goed. Weet je nog Vroegah? Toen Ajax de europacup won? Toen dit toen dat....Kijk naar de toekomst!
    Eigenlijk als je er goed over nadenkt heeft een RAS ajaxied (lees Kluivert) ervoor gezorgd dat PSV vorig seizoen toch WEER kampioen is geworden.
    Die ene goal thuis tegen Ajax had hij niet hoeven maken.... Toch bedankt
    Maar goed we zullen het zien 16 December, ik ben er dan ook bij in de Arena, Voor mijn werk, en toch een heel klein stiekum beetje als supporter......

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ooit gehoord van RAS psv-er Jaap Stam??
    die zei na anderhalf jaar Ajax, vind dat Ajax de mooiste club van de wereld is.

en wat ben je? wc schrobber?

18. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Denk niet dat je daar tegenwoordig veel waarde aan moet hechten.. Dat zegt zowat elke speler over zijn huidige club om een beetje fans voor zich te winnen etc.

19. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Iemand moet Sylvie van der vaart opvolgen :+

Maar voor vandaag zat het me sowieso al niet lekker. Ajax heeft best vaak moeite met NAC en had ook niet verwacht dat ze gingen winnen :eek:. Maarja volgende week Willem II uit dus op zich zouden ze daar wel punten moeten pakken. Alleen weet je dit nooit met Ajax maar het zal wel goedkomen :)

@Nitram. Dirk Kuyt: Dit is de mooiste club van de wereld en ik zal zeker terugkeren!! 1 week later: Liverpool is voor mij de club en ik wil hier nooit meer weg. Dit heb je idd met een hoop voetballers...

20. Killjoy1984

Leuk Bevonden:
    0
    Nope gelukkig niet, dat laat ik over aan de echte vakmensen. ik mag betaald de PSV supporters beveiligen......Eigenlijk dus alleen de wedstrijd bekijken want de PSV supporters zijn niet zon Rel-frikandellen.

Ow en jaapie stam? Die werdt uigejoeld omdat hij een rode kaart ontving in zijn milan periode.... tegen PSV in de CL. Jaapie bedankt klonk toen in het stadion....gek dat hij na een enkele weken ineens besluit om voor Ajax te gaan spelen ipv PSV.
    En AC Milan is echt een mooiere club om te voetballen dan bij AJAX hoor. vraag willekeurig iedere voetballer de vraag om voor AC Milan te spelen of voor AJAX. Weet zeker dat je maar 1 antwoord krijgt....

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina