1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Volgens mij vond Jaap Stam Ajax de mooiste club van Nederland, niet van de wereld.

Dat ie werd uitgejoeld kwam niet door zijn overtreding op een PSV'er denk je? En dat ie naar Ajax ging had ermee te maken dat PSV aan het slapen was toen hij naar Nederland wilde. Ajax was slagvaardiger zei hij zelf. Hij was al zowat rond met Ajax toen PSV belde geloof ik. Stam had ookal in zijn Lazio periode gezegd liever naar Ajax te willen gaan dan naar PSV als hij naar Nederland terugkeerde.

Laatst bewerkt: 2 dec 2007
  2. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Hij werd uitgejoeld door de Milanezen omdat het echt de meest opzichtige lompe overtreding was die ik ooit gezien had. Schreeuwen om een rooie kaart was dat.
    PSV had destijds niet eens interesse in Jaap Stam, Ook omdat PSV toen de beschikking had over Alex, Dus PSV had al een zeer degelijke verdediger. Destijds was er voor jaap stam simpel weg geen plek binnen PSV. Ik heb ook niets tegen Jaap Stam, Top dat hij nog even in Nederland heeft kunnen voetballen. En hij mag van mij best Ajax de mooiste club van Nederland vinden. Heb ik totaal geen problemen mee.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    PSV wilde Jaap Stam weldegelijk hebben. Hoe kom je er bij dat dat niet zo is? Dat heeft Stam zelf ook aangegeven.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Nou nee. PSV had zeker weten interesse. Binnen PSV vonden ze Stam nog een geldwolf omdat hij naar Ajax ging. Dat PSV met Alex gebakken zat klopt ook niet. Hiddink had Stam heel graag erbij gehad omdat Alex onzeker was of hij dat seizoen bij PSV bleef. En voor Stam was zeker plaats geweest hoor, ook gewoon naast Alex, een van de beste verdedigers van de wereld man.

5. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe dan ook, Wat spelers zelf zeggen en wat er uiteindelijk is gebeurd kan nogal wel eens verschillen. Is ook verder niet meer relevant. Jaap Stam is gestopt (welliswaar op een heel lullig moment midden in het seizoen, vandaar dat ik een beetje een raar gevoel heb van de uitspraak "de mooiste club van Nederland" een speler laat dan zon club dan toch niet vallen?? Vlak na europese uitschakeling en een serie slechte competitie wedstrijden? Al had hij in de winter stop zijn voetbalschoenen aan de wilgen gehangen had dat voor mij meer sympathie opgewekt dan dat huidige afscheid). Same met Koeman

Transfers blijven altijd een beetje een vraagteken waar de normale supporters het alleen maar van de vaak bevooroordeelde Media moet horen. Niemand kent alle inn's en out's daarvan. De meeste kranten en sites publiceren meteen als er een naam ook maar gemompeld wordt samen met een club...

6. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tuurlijk zegt hij dat. Maar we vinden het alsnog mooi als hij dat zegt. Tja, je kan moeilijk zeggen bij je afscheid: ''Goed, ik heb hier een kutperiode gehad en dit is een teringclub. Krijg allemaal de tering''

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    niet iedere voetbal vind AC Milan de mooiste club, Jaap heeft er volgens mij geen prijs gepakt.

en ik denk dat Juve spelers of Inter spelers voor ajax zouden kiezen:)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lol, waarom zouden spelers van Juve of Inter voor Ajax kiezen? Misschien mis ik even het verband met de discussie er voor.

Elaborate please!

9. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Als een speler van juve of inter moest kiezen voor ac milan of ajax zou hij voor ajax kiezen zegt viktor.....

Denk het niet 8)

10. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Pff altijd als Ajax verliest komen ineens alle anti-ajacieden weer uit de duisternis gekropen hier.. wordt er een beetje moe van. Dat deden wij toch ook niet toen Feyenoord verloor vorige week ofzo?

11. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dat viel toch wel mee?

Een beetje (zoals altijd aan beide kanten gebeurd ;)):

12. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Gebeurd altijd, en wat is er mis mee? Je mag toch blij zijn als je grote rivaal punten verliest? Ben jij dan niet blij als Feyenoord verliest?

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heel gezond hoor. ;)

Die neppe Jaap Stam gister bij Studio Voetbal (of Voetbal Insite weet het niet meer..). Iedereen ziet hem echt als Jaap. _O_

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja, hij was al een paar keer op TV. Maar hij lijkt er echt wel heeeeel erg op hoor :eek: Wel vet, hij kon zo de arena inlopen :cool:

15. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
  16. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Killaz is wezen googlen. ;)

Maar ik vond hem trouwens niet eens zo geweldig lijken, geen 2 druppels water verhaal iig. Hij had wel veel van hem weg, maar om nu direct te zeggen dat het hem ook echt absoluut is...

En die gast ook, die daar haast met een paal in zn broek hem zat te bewonderen en die vraag stelde. :emo: En supporters die allemaal een handtekening van een of andere lookalike op hun shirtje kregen....

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Whaha ja dat vond ik nog het mooiste, van die handtekeningen.
    Maar hij praatte ook echt als Jaap, oren hetzelfde, zelfde gezichtsuitdrukking.

Maar Pascal, ik denk dat als je daar staat en je wilt graag een speler zien, dat je dan sneller denkt dat het Stam echt is, dan wanneer je een reportage ziet van hem waarin al gezegd is dat ie nep is. ;)

18. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Filmpje was idd bij Studiovoetbal. Zeker niet bij Voetbal Insite, wat de laatste tijd niet zoveel meer aan is. Dat heeft allemaal te maken met die Willem van Hanegem, wat doet ie daar eigenlijk? Niets interesseert hem en hij zegt ook bijna niets. Als hem iets gevraagd wordt, reageert ie weer op een domme manier. Lijkt me toch niet dat die man daar alleen maar voor het geld zit? Er was dit jaar 1 uitzending waar hij niet was (toen won NAC overigens van Utrecht }:]) en dat vond ik toch wel de leukste denk ik. Jan van Halst kun je er imo beter bij hebben dan Hanegem.

19. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Ik vind van Hanegem altijd zo droog, kan vaak best om hem lachen. Van mij mag hij wel blijven maar ik zie van Halst er ook graag bij zitten want die heeft bijna altijd een andere mening dan Derksen en van Hanegem en dan heb je vaak de beste/leukste discussies. Kijk zelf altijd wel graag naar Voetbal Insite sindsdien Genee het weer doet; Studio Voetbal is mij de laatste tijd te veel Ajax georienteerd

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha officer Jaap Mahone\o/

Japie:p is dit hem?

[yt]Zv5Z8pJqj3o[/yt]

mooi man iedereen gelooft het

Laatst bewerkt: 3 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina