De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lekkerbek312

lekkerbek312 Wicked

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, on-ajax dit. Tegenstander heeft n.b. meer balbezit. Wat een afgang, maar wat wil je als je met spelers als Khron-Deli, Colin, Schilder, Maduro, Rommendahl moet spelen. Dit is subtop, dus dan heb je het automatisch moeilijk tegen andere ploegen.

Ben benieuwd naar volgende week. Twee hopenloze ploegen tegen elkaar.

2. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Excelsior 0-3 NAC Breda
    0-1 Zwaanswijk 56'
    0-2 Amoah 74'
    0-3 Elshot 87'

\o/:thumbs:

Laatst bewerkt: 8 dec 2007
  3. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Jaja heerlijk, nu volgende week erop klappen tegen heereveen en dan staan we netjes in het linkerrijtje gevestigd.

stillem 2 weer verloren, heerlijk \o/

4. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe staat het eigenlijk met de blessures bij Ajax? Wanneer zijn Leo, Davids en Vermaelen er weer bij? Gelukkig wel gewonnen vandaag, volgende week als koploper PSV ontvangen :)

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Fijn van Ajax, speelde zeker niet erg goed. Maarja, we zullen zondag zien.

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Hou je grappige opmerkingen lekker voor je.

Ik ben Ajacied, dus ik kijk als ik de kans krijg. Maar ik ben allang geen Ajacied meer voor m'n plezier, dat kan ik je wel vertellen.

7. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Athletic Bilbao - Real Madrid 0-1 FT.

Mooie goal van Ruud van Nistelrooy, en een zeer respectabele wedstrijd van Real Madrid als team. Casillas weer met een paar wereldreddingen, wat een geweldenaar. Raúl zet Aragonés weer eens voor lul en Baptista speelde best goed.

Dat Bilbao publiek misdroeg zich alleen echt. Begonnen rotzooi naar Casillas te gooien, en op het gegeven moment lag er volgens mij zelfs een ijzeren staaf in z'n doel. Daar moeten maar eens maatregelen tegen genomen worden.

8. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Waarom? Omdat ze geen prachtig voetbal spelen?

9. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Omdat ik in ruil voor mijn liefde voor de club helemaal NIKS terugkrijg. Het voetbal is niet om aan te zien, de mensen achter het aankoopbeleid falen telkens opzichtig, ik heb een gruwelijke hekel aan dat betonnen museum waar we in spelen, de sfeer is helemaal weg, het bestuur is verschrikkelijk, er wordt vastgehouden aan ouderwetse, achterhaalde, onrealistische voetbaltheorieën en bovenal worden er binnen Ajax iets te veel beslissingen genomen waar ik het helemaal niet mee eens ben; van bestuurskamer tot het veld (hoewel Koster wel weer een stuk realistischer en neutraler overkomt, waarvoor een dikke duim).

Ajax was ooit een zo goed als volmaakt totaalplaatje van hoe ik over voetbal dacht en ik kon me daar vrijwel volledig mee identificeren, als liefhebber en als fan, maar behalve het geforceerd fan zijn en blijven is er eigenlijk helemaal niks meer over van dat gevoel. Ik ben dit Ajax moe en ik wil m'n club terug.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Hier ga ik logischerwijs niet verder op in. Over m'n vorige post wil ik inhoudelijk best door discussiëren, niet over of ik wel of niet een echte Ajacied ben. En ik laat me daarop al helemaal niet beoordelen door figuren die me in hokje denken te kunnen douwen via een internetforum.

11. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa je kan ingaan op de belediging van az supporter.....al snap ik zijn poging tot een grap maken wel

Als ze wel uitbereiden naar de plannen van die rat van een voorzitter dan begint dit ook meer en meer op een museum te lijken :cool:

Hoorde geruchten hier dat hij V en X verplicht wilt laten zitten :lol:

12. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Woei, NAC heeft de laatste 12 wedstrijden gewoon meer punten dan PSV gehaald en evenveel als Ajax en waarschijnlijk ook evenveel als Feyenoord (die winnen wel van VVV neem ik aan).

We begonnen met 2 nederlagen, dus was de achterstand op PSV, Feyenoord en Ajax al 6 punten. Maar nu is de achterstand op PSV nog maar 5 punten, op Ajax nog steeds 6 en op Feyenoord 3 met nog een wedstrijd te goed. NAC heeft ook nog maar 1x verloren in die laatste 12 wedstrijden. NAC is gewoon een topclub \o/

13. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Nou nou, waren die 2 jaar geleden niet bijna gedegradeerd? :+

Maar idd, het gaat goed evenals met roda. Leuk om te zien, zolang ze Ajax maar met rust laten :mad:;)

14. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Hij klinkt toch wel redelijk als een echte ajacied hoor? Ik begrijp ook jouw frustratie wel over deze medesupporters, want waarschijnlijk (dat weet ik natuurlijk ook niet zeker) ben jij een van de weinigen die wel achter de club blijft staan, ook als het minder gaat. Maar je moet toegeven dat het grootste gedeelte van de ajaxfans denkt zoals hij!

15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Tussenstanden:

12:30

VVV- Venlo - Feyenoord....0-0

ik voel dat er een stuntje in de maak is :cool:

edit:// is er iemand die live aan het kijken is??
    kben wel benieuwd wie er de voorliggende partij is...

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Nog een half uur en is nog steeds 0 - 0

Kom op...

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah kom op vvv....

17jarige Fer is eringebracht bij feyenoord

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.900
    Nee niet VVV! :+

19. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ben sinds eind eerste helft aan het kijken en ik vind dat het gelijk op gaat. Complimenten voor VVV; Het kan alle kanten op met deze wedstrijd.

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    hahaha;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina