De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Ja, ik ken de tekst die ze ervoor zingen niet zo goed, dat is iets met Breda erin. Maar daarna komt er altijd iets van oohoohoo hoohoohoo oohoohoo hoohoohoo. En dat heb ik al meermaals bij Heerenveen gehoord, terwijl NAC eerst de enige waren.

2. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Bedoel je "we love you, we love you"?

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    'Het zijn de homo's, jaja, de homo's uit Breda' ;)

:cool:

4. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Dat zou best is kunnen ja.

5. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    We zijn de homo's jaja, de homo's uit breda

Als je we love you bedoelt, dan moet je het maar breed zien dat nac dat verzonnen heeft :+ Komt van St Pauli, maar we waren wel de eerste in nederland ja.

Laatst bewerkt: 9 dec 2007
  6. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    En onze verdediging is ook goed bezig. Acht tegengoals in de laatste twaalf wedstrijden is volgens mij een keurige prestatie.

Ik ben benieuwd hoe Brandts de blessure van Molhoek gaat oplossen, misschien Ammi op het middenveld? Gelukkig is De Graaf binnenkort weer inzetbaar. Hoewel ik Molhoek toch iets beter acht dan De Graaf, maar De Graaf heeft het prima gedaan voor zijn blessure.

Helaas heeft Luyckx al geel gehad voor die overtreding, anders hadden ze hem wat mij betreft direct tien wedstrijden mogen schorsen :mad:.

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Tis inderdaad we love you dat ze in hoereveen zingen. Ach ja, dit is niet de eerste keer dat we dit meemaken he.

8. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Jup, die is het idd. Naja, als we het zelf ook niet hebben bedacht boeit het eigenlijk ook niet meer zo. Ik dacht echt dat die gewoon binnen NAC was bedacht :+

Ammi op het middenveld zie ik liever niet. Het is een goede speler, maar volgens mij was Molhoek meer een speler die veel werk verzette op het middenveld en goede passes gaf. Je ziet hem niet heel veel, maar hij is ook onmisbaar. Dan kun je imo beter De Graaf of Van Gessel laten spelen, die zijn ook wat controlerender. Ammi is een speler van de mooie acties, die moet lekker aan de zijkanten blijven spelen. Ik denk dat (nadrukkelijk) mee verdedigen een probleem gaat worden voor hem.

9. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Dat is wel waar, maar het is eigenlijk een rechtsback, dus misschien is meeverdedigen niet zo'n probleem. Waarschijnlijk zet ie van Gessel of Gilissen op Molhoeks plaats. Of Molhoek gaat miraculeus snel herstellen, maar dat zal wel niet :'-(.

Voor iedereen die trouwens nog even wil nagenieten op de overwinning op Ajax, heb ik een filmpje gemaakt. Beter laat dan nooit, maar het is pas mijn eerste voetbalfilmpje. Het was dus even puzzelen.

[yt]3Su3VwqDTTU[/yt]

Dit topic wordt de laatste tijd trouwens gedomineerd door NAC-fans 8):+

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.902
    Is een keer wat anders dan de Ajax & PSV Fans. Ik heb er geen problemen mee, lees alles hier toch wel :+

11. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja ik vind het ook wel mooi dat er steeds meer supporters van verschillende clubs zich hier melden, dan kunnen we elkaar tenminste een beetje kutten.

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    We hebben Feyenoord-fans, Ajax-fans, PSV-fans, AZ-fans, NAC-fans, volgensmij één VVV-fan 8) en een FC Utrecht-fan, maar ja de meeste posten niet als het slecht gaat met de club enz dus kan je elkaar ook niet echt kutten.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    we hebben ook nog een stillem 2er, maar die heb ik dit weekend ook nog niet gezien :+

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    mooi goals van NAC,rescepte.
    Ali G

heeft iemand een filmpje van willem II - ajax??

15. FallingDarkness

FallingDarkness Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Post. :D

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
  17. NAC Breda fan

Leuk Bevonden:
    1
    Op een ander forum zet iemand de doelpunten uit de wedstrijd van Ajax meestal wel on-line, maar dat heeft ie nu nog niet gedaan. Ze zullen nog wel komen, denk ik.

We hebben hier op het forum trouwens ook nog een Roda-fan, een Vitesse-fan, een Go Ahead-fan en een Volendam-fan en volgens mij is nog wel een aantal clubs op XBW vertegenwoordigd.

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    jah igg Go Ahead fan

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Go Ahead Eagles presented! :cool:

Al hebben we weer een belabberde wedstrijd gespeeld in Emmen...

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    2 go ahead fans in dat geval

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina