De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach ,zo te zien blijk ik dus niet de enige te zijn dan...
    Haha, een kort lontje en lange tenen blijkbaar....

Mee eens :+:b:

Edit:Wat Nederland-Portugal van de wereldbeker betrof, inderdaad...Toen was het er écht over...
    En dat zal dan wel de grote ontgoocheling op dat moment geweest zijn dat er toen zo'n reacties gepost werden...
    Dat was toen pas pure frustratie die je hier kon lezen,aangezien het een wedstrijd betrof die nederland toen nooit had hoeven te verliezen als ze maar aan voetballen hadden blijven denken in plaats van mee met het gevecht en de provocatie van de portugezen te gaan...
    Maar tja, de generaal zei het destijds al "voetbal is oorlog"..

Laatst bewerkt: 13 dec 2007
  2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De enige in wat?

Is het raar als iemand je beledigd, om boos te worden? :confused:

Maar dat ga je nu ontkennen zeker? :+

Oh kijk:

Bedankt, je geeft me dus gelijk (en bent dus uiterst hypocriet tegelijk omdat je het net met hem eens was) :lol:

Da's al een stuk genuanceerder, niet? :emo:

3. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    de rest qua italiaanse voetballers vind ik over het algemeen vrij arrogant ja. En daar heb ik zoiezo al een hekel aan. Maar dat komt idd niet in de buurt van de achterbaksheid van totti, laat staan mijn afkeer van hem

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Ach vriend, hoe dikwijls heb ik hier al niet moeten horen dan belgen dom zijn...
    En mensen mogen meningen formuleren hoe ze het willen,daar dienen forums immers voor...
    En inderdaad mijn beste, er zijn domme belgen, maar er zijn ook slimme belgen...
    En dat is in alle landen ter wereld zo,en hij verraadt eigenlijk alleen zichzelf ermee...

Je moet dit niet zo persoonlijk opnemen..:+:b:

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat je terugkrabbelt van: 'Alle Italiaanse voetballers zijn vuile, achterbakse ventjes' naar 'de rest qua italiaanse voetballers vind ik over het algemeen vrij arrogant ja. En daar heb ik zoiezo al een hekel aan. Maar dat komt idd niet in de buurt van de achterbaksheid van totti, laat staan mijn afkeer van hem' geeft al aan dat je weet dat je inzag dat je generaliseerde en dat het nergens op sloeg.

Maar die reactie was niet waarom ik pissed werd. Dat was die van Tim die een heel volk beledigde.

Iedereen mag een mening hebben en posten, maar een heel volk beledigen mag niet. Maar waarschijnlijk had ik Tim eerst persoonlijk verrot moeten schelden voordat een mod op had getreden.

Ik neem het wél persoonlijk op als het ook op mij slaat.

Ik weet niet of die reactie over domme Belgen nu op mij slaat of niet. Ik heb dat nooit gezegd (en vind dat ook niet), dus neem aan van niet...

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach vriend nu doe je het wéér, geef ik een voorbeeld over de reacties op het forum hier als het wéér eens een keer over domme belgen gaat...
    Ach zulke reacties zijn schering en inslag,en die laten mij koud....
    Zou je ook eens moeten proberen ...ik denk altijd er zijn slimme én domme belgen,en ik behoor bij de eerste categorie...
    Nu moet jij dat ook van italianen gaan denken,en dan is er niets aan de hand...:+:b:

En nee dit slaat vooralzeker niet op jou persoonlijk dat ik dit aanhaal...Het was alleen maar een voorbeeld omdat ikzelf een belg ben en is zéér zeker niet persoonlijk bedoeld...:thumbs::b:

Alhoewel ik mij verwonder dat jij je direkt aangesproken voelt...

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik doe het niet weer. Ik bedoelde: Bedoel je nu dat ik heb gezegd dat Belgen dom zijn ;)

Ik voelde me niet aangevallen door een generalisatie.

8. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik nuanceerde dat zoiezo al door aan te geven dat dat iig op het voetbalveld gold.. Ik geef toe dat ze heus niet allemaal in de catogorie totti vallen voormij , dat had ik idd eerder kunnen aangeven. Maar ik kan uit mijn hoofd geen huidige italiaanse voetballer noemen waar ik een echt gevoel van sympathie voor heb.

9. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Mijn voorspellingen voor dit weekend:
    roda - sparta : 3-1

NAC - heereveen: 2-1
    fc Twente - vvv: 2-0
    feyenoord - az: 2-0
    de graafschap - nec: 0-1

ajax - psv: 1-1
    groningen - stillem 2: 3-0
    utrecht - heracles: 2-0
    vitesse - excelsior: 2-1

10. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax PSV - 3-0
    ik zie PSV geen punten pakken zondag..

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik denk ook ajax - psv gelijkspelletje, al hoop ik dat ajax wint;)

12. Jerreby

Jerreby Active Member

Leuk Bevonden:
    32
    3-1 Ajax, 100% zeker.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    3-2 Ajax PSV
    2-0 Feyenoord AZ

14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ik denk altijd 100% zeker dat ajax gaat winnen (in de competitie dan) maar vaak kom ik van een koude kermis (arena) thuis...

15. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat je gelijk hebt:9

Ik verwacht eerlijk gezegt een moeilijke wedstrijd. Na de 4-2 overwinnen op PSV is de kans groot dat ze zich verslikken in Sparta. Het zou niet de eerste keer zijn:{

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    bij roda zullen ze vanavond ook wel bevriezen, jezus wat was het koud vandaag. Ik denk dat ik morgen maar een trui of 3 aandoe, want al dat bier maakt het alleen maar kouder. Gelukkig zijn we niet te beroerd om wat te zingen, daar krijgen we het weer een beetje warm van.

17. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hoor op, ik moet er niet aan denken, bij ons is het zowieso altijd steenkoud in het stadion. Maja, hopenlijk worden we warm van het voetbal;)

18. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Geen verwarming in het stadion?
    Oeh das wel koud dan ja. Staat er een laagje ijs op je vers getapte pilsje. Soort van Slush-Puppy....

Ik verwacht dat PSV gaat winnen met 1-0. (Hoop het in ieder geval). Ajax is al vaak verloren in eigen stadion van PSV.
    Maar goed dit zijn maar statistieken.
    Ik ben veel blijer met het feit dat Gomes o Goleiro Grande nog een tijdje in het doel staat van PSV. En als je het over sympathieke voetballers hebt dan is hij daar zeker 1 van.

19. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    je weet ook dat PSV atm echt slecht bezig is? :cool:
    Ajax wint, hopelijk makkelijk a.s. zondag. Ik wil een leuke wedstrijd zien :+

20. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax speelt anders ook niet de sterren van de hemel....
    Laatste wedstrijden van AJAX waren ook niet om aan te zien.
    Denk dat het een interessante wedstrijd wordt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina