1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het met je eens dat iedereen recht heeft om te staken. Maar ik vind het ronduit belachelijk dat de politie het voetbal gebruikt en bijna heel nederland zo naait. En dan vooral bij zulke grote wedstrijden, sorry hoor maar ik vind het gewoon ziekelijk om op deze manier je CAO onderhandelingen kracht bij te zetten. En niet te spreken over de enorme schadeposten die Feyenoord, Ajax etc allemaal hebben omdat de politie het zo nodig vond om te staken en onschuldige bedrijven en het publiek zo te naaien. Nee sorry ik heb geen respect meer voor die vakbonden.

Vind wel dat Kesler iets te ver is gegaan met zijn uitspraken. Maar ik ben het wel met de eens dat de politie die niet had mogen doen.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Die schadeposten zijn geen probleem hoor. Elke vakbond heeft een potje om het te kunnen vergoeden, anders was de staking niet eens begonnen zonder dit te kunnen vergoeden.
    De politie heeft dit uitgekozen om te staken, en echt heel raar is het niet dat ze dit kiezen. Het mag dan wel heel veel mensen duperen, het geeft wel een flink signaal af. En dat is meteen het doel ervan. Het is hun recht, maar wel enorm kut voor iedereen die met de wedstrijd te maken had.

3. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk het geeft veel publiciteit, maar het is alleen maar negatieve publiciteit. Als ze zouden staken door geen bonnen uit te schrijven raken ze alleen maar hun baas. Die tenslotte over hun salaris gaat. En zo zijn er nog zat meer manieren om te staken zonder al die mensen keihard te naaien.

4. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hmm oke zit wat in. Maar ik denk dat iedere staking bij de politie negatieve publiciteit geeft. Het brengt tenslotte altijd de veiligheid in gevaar. Nu de wedstrijden niet doorgegaan zijn, kwam de veiligheid niet in gevaar.

De uitspraak van Kesler vind ik dan ook redelijk dom. Mensen zorgen iedere week weer dat het netjes verloopt tijdens wedstrijd voor modaal salaris, terwijl hij met zijn ton per jaar eventjes uitmaakt dat het eigelijk allemaal maar verwende mannetjes zijn. Waarom zou de politie überhaupt nog doorgaan met werken tijdens wedstrijden als het toch maar gewoon verwende mannetjes zijn volgens Kesler? Leuk om te horen voor zo'n agent.

Buiten dat, het salaris word niet bepaalt door hun baas. Dat staat namelijk vast in een CAO waar de loonschalen in bepaalt zijn. Hun baas behoort ook 'gewoon' tot de politie die het niet eens zijn met de uitkomst van de CAO onderhandelingen (5,75% salarisverhoging de komende 2 jaar).

En NAC Breda fan, volgens mij is het redelijk normaal bij CAO onderhandelingen dat men salariscorrecties ziet (inflatie, economische groei, welvaart etc.). In de CAO staat het salaris, die iedere 2 jaar opnieuw bekeken word. In 2005 waren er al stakingen vanwege een te magere salarisverhoging, en dit jaar is het weer hetzelfde verhaal. Een voetballer die gaat zeuren voor meer salaris zal dit niet doen omdat zijn koopkracht achteruit is gegaan, maar om zijn eigen ego te strelen.

Nogmaals, het blijft gewoon ongelofelijk kut wat de politie heeft bedacht, maar ik begrijp het wel.

5. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Dat Valencia is ook totaal niet meer serieus te nemen zeg.

Enkele klassiekers van de afgelopen paar maanden:

Sevilla 3-0 Valencia
    Rosenborg 2-0 Valencia
    Valencia 0-2 Rosenborg
    Valencia 1-5 Real Madrid
    Valencia 0-3 Athletic Bilbao
    Valencia 0-3 FC Barcelona

6. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Kesler moet echt zijn bek houden, nu zal de politie alleen maar makkelijker nog een actie plannen tegen het voetbal...

7. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Vanavond begint het voetbal weekend weer :) Zelf reis ik dit weekend waar af naar rotterdam om mijn ploegje aan te moedigen. Lekker op eigen vervoer en hopelijk met een lekker pilske.

Mijn voorspellingen:
    stillem 2 - de graafschap: 0-2 Come On Superboeren!

sc heerenveen - fc twente: 2-1
    psv - fc utrecht: 1-0
    sparta - NAC: 1-2
    heracles - groningen: 0-3

nec- feyenoord: 0-2
    vvv- vitesse: 1-2
    excelsior - ajax: 0-3
    az - roda: 2-2

Laatst bewerkt: 21 dec 2007
  8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik probeer ook weer eens wat te voorspellen :cool::

Willem 2 - de graafschap: 1-1

sc heerenveen - fc twente: 1-2
    psv - fc utrecht: 0-0
    sparta - NAC: 2-0
    heracles - groningen: 0-2

nec- feyenoord: 2-1
    vvv- vitesse: 3-2
    excelsior - ajax: 0-1
    az - roda: 3-1

:)

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    PSV moet tegen Helsingborgs IF. Moet geen probleem zijn maar ik sta nergens meer van te kijken.

10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Go Ahead Eagles - Cambuur Leeuwarden 3 - 1! :cool:
    En het was koud, brrrr!

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het liefste dat PSV wint en in de volgende ronde wordt uitgeschakeld tegen Slavia Praag. Dan mag je mij wegtillen:lol:

12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Bijna goed, het werd 1-2 voor Graafschap!

13. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Heeft iemand die overtreding van demouge op bewegend beeld? Hoorde dat ie aardig scherp was ;)

14. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja en aap had 0 -2 :9

15. xbox3604life

xbox3604life Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geeneen post gelezen over de uefacup wedstrijd tegen everton. toch wel beetje jammer, als 020 speelt is er elke minuut een nieuwe post.

maar over az, we zijn door onze eigen stomme fouten uitgeschakeld, zowel tegen zenit als tegen nurnberg als tegen everton.

16. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    ...

17. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Troost je. Niemand hier meldt ook dat '040' (of Lampies/PSV, wat ieder prefereert :emo:) voorstaat met 4-1 tegen Utrecht. :)

18. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Nou hierbij dus die post!
    De wedstrijd ging in de eerste helft gelijk op. Niet echt een aantrekkelijk 1e helft maar wel wat kansjes over en weer. Psv kwam wat gelukkig op voorsprong door toch een blunder van Grandel. De 2e helft kwam Utrecht veel feller de kleedkamers uit. Wat ook resulteerde in de 1-1 en dat kwartier was utrecht veel sterker. Daarna stelde PSV orde op zake en klaarde de klus simpel door snel achter elkaar te scoren. Utrecht probeerde nog wel met wat dwalingen, maar echt gevaarlijk niet. Psv heet verdiend gewonnen maar misschien wat geflatteerd. Neemt niet weg dat we terecht gewonnen hebben. Koevermans luisterde zijn toch goede invalbeurt op met een goal!

19. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    helft van het "020" publiek zat in het stadion :emo:

20. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    ??????? :confused:

Waarschijnlijk is de reden dat Ajax nog steeds de meeste supporters heeft.... :{

Ach ja, heeft de frustisupporter weer eens wat te zeiken over Ajax :')

@ Morgen:

FORZA INTER!!!!!!!!!!!

Laatst bewerkt: 23 dec 2007
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina