1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Die 2-1 van Ajax was weldeglijk lucky! En dat heeft ze nog een punt gegeven ook!

2. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
  3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Tja, alle doelpunten kwamen eigenlijk wel uit de lucht vallen. 2-2 is een terechte uitslag.

4. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Die Braafheid mepte gewoon die bal in z'n eigen netje. :emo: Maar toch weer belabberd dat Ajax dit zo weer weggeeft. Ik vind Vertoghen een leuk talent, maar in dit soort wedstrijden heb je eigenlijk meer ervaren spelers nodig. Denkingsfout en meteen weer een doelpunt wat niet meer valt weg te werken. Ik heb alleen de 2de helft gezien, maar Emanuelson begint langzamerhand toch weer een beetje de oude te worden. Een beetje, maar gaat de goede kant op. En die Suarez die gewoon op Klaas-Jan had af moeten spelen, dan was het 3-1 geweest en had Ajax gewonnen. Hij leert het maar niet af, bah.

5. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Had verwacht dat lucky ajax wel zou winnen.

Feyenoord heeft ook niet zoveel geluk hoor. Zo vaak winnen ze ook weer niet nipt met een goalletje verchil.

Heerlijke 2 dagen voetbal, als ik zou die stand eens kijk is het voor mij toch nog een witte kerst...

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een schande weer. Die verdediging, daar wordt een mens toch helemaal getikt van. Moet je kijken hoe Ogararu en Emanuelson bij die 1-1 na die steekpass achter hun man aanlopen.

Bij de 2-2 staat Heitinga op 3 meter te kijken naar de steekpass die Arnautovic gaat geven en vergeet Vertonghen N'Kufo gewoon VOLLEDIG. En dat in de laatste minuut =( :emo:

Echt schandalig!!!!!!!

Wel terechte uitslag.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Doet me een beetje denken aan toen tegen Dinamo Zagreb.
    Hmm, zondag moet Feyenoord uit tegen Heerenveen en PSV tegen NAC. Toch nog een kansje op eerste plek?

8. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nou, VVV uit wint Ajax ook niet zomaar hoor :emo:

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik durf wel te zeggen dat de vrije trap van huntelaar er zonder braafheid ook was ingevlogen, boschker stond vast in het midden van het goal, nog voordat braafheid em raakte

10. being-xboxed

being-xboxed Peace here!

Leuk Bevonden:
    85
    Hij kaatste toch via 2 spelers het goal in? 1 keer via Braafheid en via nog 1, dan is ie gewoon slecht in de muur geschoten.
    Was hij alleen via braafheid, dan had hij recht op de keeper afgegaan. Want braafheid stond aan de binnenkant van de muur. Dus het is onzin te zeggen dat hij er zonder braafheid ook nog in was gegaan.

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Tja, weer dik balen dus. Het is ook altijd hetzelfde...

12. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    vertonghen is ook een middenvelder en dat zie je dan zo op deze manier terug. de verdediging die er nu loopt is gewoon een gelegenheids verdediging en dat is duidelijk te merken. vond wel dat ze eindelijk weer wat beter spelen met meer ballen vooruit en wat meer felheid.

13. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    vertonghen speelde goed en het leek of hij bij de 2-2 twijfelde om voor de dekking te gaan, of de buitenspelval..

14. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Het was weer drama gisteravond in Breda. Vitesse speelde slecht, maar NAC speelde nog veel slechter. Zodra NAC het spel moet maken, dan valt heel het elftal in elkaar. Zoals ik al zei: NAC thuis is altijd lastig voor NAC :+.

Maar die middelvinger van Tamerus naar Velthuizen was priceless \o/ , ik kwam niet meer bij van het lachen.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Haha geniaal _O_

Zondag uit tegen Heerenveen, dubbel gevoel. :{

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Half Heerenveen is geschorst/geblesseerd dus dat zal wel niet zo moeilijk worden voor Feyenoord.

17. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    weer een lekker slap begin van ajax |:- . het is dat stekelenburg er nog stond

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die passes zijn echt dramatisch zeg. En weten ze wel dat Amrabat de man is die ze moeten dekken? Ze laten hem echt vrij staan steeds.

19. lol

lol Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    \o/0-1 suarez\o/

20. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    yes! dit heeft ajax wel nodig denk ik... als ze eerst achter waren gekomen zag ik het somber in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina