De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Toch doen ze dat weer goed heh Radio 1, Gewoon erg spannend maken ze het weer.
    Misschien nog wel spannender als de wedstrijd.

Feyenoord nog met 10 man

*#$&$% Hadden het al 5x af kunnen maken . . . .

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  2. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ghehe, nog een leuke foto op www.psv.nl

Je ziet de scheids gewoon denken: What the fuck? :eek: 8)

3. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    OMFG, wat is Feyenoord weer eens schandalig slap en zwak...

4. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    hoeveel is het? :D

5. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Heb ooit nog tegen Bakkal gespeeld als klein ventje. Hij speelde geloof ik bij DBS te Eindhoven.

6. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    En gewonnen! Mooi 3 punten meegenomen vanuit Rotterdam!
    Heerlijk.

Wel weer een angstaanjagend slot offensief....

Laatst bewerkt: 12 jan 2008
  7. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    PSV vond ik eerste helft professioneel spelen. Maar ze hadden dit Feyenoord in de tweede helft af moeten slachten.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Zeer terechte overwinning. PSV was niet eens heel goed maar Feyenoord vooral heel, heel zwak. Onvoorstelbaar dat PSV uiteindelijk niet met 0-4 ofzo wint. Ze hadden ook een 100% strafschop moeten hebben. Die rode kaart voor Hofs was overigens ook zwaar onterecht. Zwak Feyenoord en zeer zwakke scheids dus.

Had liever een gelijkspelletje gezien als Ajacied, maar eerste zorg is zelf winnen van AZ morgen :)

Grapje zeker? :lol:

9. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    Na de rode kaart van hofs, al dan niet terecht, had psv gewoon af moeten maken en uitlopen naar 2 3 4 of zelfs 5-0. Dszusdzack of iets dergelijk, zeer talentvol, nieuwe robben en ook behoorlijk egoistisch, alleen geen mietje. Toch blij dat we 3 punten mee nemen uit rotterdam.

Terug komen op rode kaart, bij zijn 1e gele, eerst ging vink in de fout door niet voordeel te geven en later geel te geven, vervolgens zijn 2e geel, was een overtreding maar geen geel, zijn reactie kreeg hij misschien geel voor. Voor reactie was terecht, overtreding niet. Maar dan moet de scheids ook consequent fluiten. Vink was weer slecht

10. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Jammer dat het geen 1-1 werd. Als Ajax morgen ook maar de punten pakt.

11. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Jammer voor Feyenoord. Nu maar kijken hoe Ajax het morgen gaat doen tegen AZ.

12. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vond de rode kaart van Hofs wel terecht. Die reactie van hem richting de scheids was niet normaal en daar staat gewoon een gele kaart op. In zijn geval zijn tweede en dus rood. Net zoals Lazovic een paar wedstrijden geleden zijn tweede gele kaart kreeg voor te vroeg uit de muur lopen.
    Hofs had trouwens met een wegwerpgebaar "krijg toch de pestpleuris" gezegd, zei Vink net in een vrij kort interview. Dus in mijn ogen nog meer terecht dat Vink daarvoor een gele kaart gaf.
    Vink floot wel waardeloos. Een paar keer voordeel kapot gefloten en na die rode kaart begon ie heel flauw te fluiten. De gele kaart voor Doedelzak was dan ook heel makkelijk gestraft, want Feyenoord maakte in mijn ogen meer en zwaardere overtredingen dan die overtreding voor. En ook de gele kaart voor Affelay was zeer makkelijk gegeven, want Van Bronckhorst schoot in de eerste helft ook de bal in het doel, nadat er al lang gefloten was.

13. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja joh, die Vink is gewoon een machtswellustelingetje eerste klas, met die drill instructorkop van 'm. Maargoed, als Hofs gescholden heeft is die tweede kaart wel terecht.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    lee schoot hem nog bijna in de kruising in de laatste minuut:eek:

15. pcc2004

pcc2004 crazy boy

Leuk Bevonden:
    0
    ik weet niet of je die bal de 3e ring in zag vliegen. maar die tsjap heeft nog nooit een knikker kunnen raken.

16. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    En Afellay schoot twee keer op de paal...wat is je punt?

Weet niet of rood écht terecht was. Het was in ieder geval geen overtreding natuurlijk. Dan had Vink eerder een penalty moeten geven, want dat vond ik (ook eens een keer) wel het geval bij Lazovic.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Afellay en Lazovic waren goed zeg. :eek: Iemand nog dat stukje dat Afellay die scharen deed op film?

18. Ariebaa NL

Ariebaa NL Feel Free

Leuk Bevonden:
    0

Jah vandaar dattie naar het EK gaat en als beste Nederlandse arbiter wordt gezien:emo:

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat zegt wel genoeg, ja...

Straks Ajax - AZ! Ben benieuwd. Ik hoop op een overwinning voor Ajax maar ik denk dat het gelijk wordt: 1-1.

20. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk eigenlijk dat het geen probleem gaat worden voor Ajax.. maar dat mag je natuurlijk niet te hard zeggen 8)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina