1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. c.ronaldo7

c.ronaldo7 AJAX AMSTERDAM

Leuk Bevonden:
    0
    FC Twente had pech, Groningen ook, Ajax was slecht net zoals Heerenveen.

2. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Pech of niet, ze haalden het niet! Aan pech geen excuus.

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Go Ahead Eagles hebben vanavond hele goede zaken gedaan! :cool:
    Zowel voor de strijd om de derde periodetitel als het "kampioenschap".

MVV - Go Ahead Eagles 0 - 1

Een vroege treffer bleek voldoende voor Go Ahead om de drie punten te pakken bij MVV.
    In de elfde minuut ging Achmed Ahahoui een een-twee aan met Dominique van Dijk, waarna hij zelf scoorde.
    In de strijd om de derde periode zijn de Eagles nu nog de enige met de volle score: twaalf punten uit vier duels.
    In de stand van de Jupiler League bedraagt de achterstand op RKC nog twee punten.
    Aldus, Voetbal International.

4. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Ach zo, als dat de teneur is om een discutie te voeren, bedenk dan maar dat vroeger een véél evenwichtiger verdeling was tussen de voetbalnaties onderling.Bekijk de erelijsten met de finalisten maar van de 3 verschillende europese bekers van destijds .De intrede van de championsleague heeft deze verhoudingen helemaal scheef getrokken.Die grote vetpot wordt stelselmatig verdeeld door clubs uit de rijke voetballanden die zich zo hoge transfersommen kunnen veroorloven en die de hele voetbalsport zo langzaamaan aan het kapotmaken zijn.Als je al ziet wat voor een talent bij die rijke ploegen zitten te verkommeren op die bank kan je maar één conclusie trekken.
    Dat de uefa, wiens voornaamste leden met beslissingsrecht er alles aan doen om het grote geld onder een select clubje te kunnen verdelen ...
    Vroeger ging een goed beheer van een club met doorzicht en opleiding en ontdekking van talent hand in hand met een goed resultaat op europees niveau....Tegenwoordig telt alleen nog hoe groot de zak met geld is,de resultaten zullen wel volgen aangezien de verzamelde concurrentie jaar na jaar leeggekocht wordt....
    Als jij denkt dat die verarming die nu bezig is op competitie niveau in de kleinere europese voetballanden niet doorslaggevend is dan heb jij volgens mij nog minder doorzicht van het hele spelletje en het randgebeuren dan de gemiddelde garnaal die er in de noordzee rondzwemt...Om maar een vergelijking te maken:+

Edit:die rijkere clubs die destijds al de grootste kans maakten op succes worden alsmaar rijker en maken de hele voetbalmarkt stuk....Momenteel heeft het hele voetbalgebeuren helaas nog weinig met sport op zichzelf te maken mijn beste....Vrij droevig als je het mij vraagt....Destijds konden de kleine clubs in europa tijdens de 3 respectieflijke tornooien een kansje maken om een tegen één der roemrijke clubs uit de europese geschiedenis te mogen voetballen....tegenwoordig is zelfs voor hen deze troostprijs niet meer weggelegd aangezien deze clubs van de voorrondes worden vrijgesteld....Tja hoeveel heeft dit dan nog met sportiviteit te maken mijn beste...iedere club zou gelijk moeten zijn bij de start van de campagne en niet zoals nu via een vrijstelling in de voorrondes nadien nog extra gepamperd te worden via supergeleide voorrondes waarbij de grote clubs elkaar ontwijken en het hun nog gemakkelijker wordt om de volgende fase te bereiken om nog meer poen te scheppen....
    Blijf jij dus maar lekker naief.........

Laatst bewerkt: 10 nov 2007
  5. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Ei guys! Doe eens ff aardig tegen elkaar! k?

Svennies niet zo van "ik weet alles beter", en gamer niet zo pissig doen, komt alles weer goed! :thumbs:

GROUPHUG! 8)

O ja: on topic: PSV FTW!

6. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Als jij een analyse van het hele voetbalgebeuren verward met" ik weet alles beter" is dan tenvolle voor jouw rekening....
    Mij zal het overigens worst wezen wat de belgische en nederlandse clubs op europees gebied uitspoken...Ze vechten immers met ongelijke wapens...
    Het gaat mij om de sport op zich mijn beste,als je het momenteel bekijkt is sportiviteit helaas een begrip uit lang vervlogen tijden aangezien de rijkste clubs het meest bevoordeeld worden...Geef mij dan het oude systeem maar van een ongeleide loting...Hebben alle clubs een kans om tegen een topclub uit te komen ,of sterker nog ,dan mogen twee topclubs het misschien in een vroeg stadium onder elkaar uitvechten.En koppel daar een verdeelsleutel aan vast zoals in tennis gebruikelijk is...Iedere ronde een club verder geraakt krijgt het méér geld...En niet zoals nu dat de grootste en rijkste clubs het meest bevoordeeld worden.Dat heeft niets meer met sportiviteit te maken,hier gaat het alleen nog om het grote geld....

7. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    het feit is dat je keer op keer in herhaling valt......we zeggen toch niet dat je ongelijk hebt? Je hebt gelijk maar doordat je het keer op keer herhaalt wordt het onzin 8) :+

8. Toyota Yaris

Toyota Yaris Superstar member

Leuk Bevonden:
    0
    Svennies, ik heb helemaal niet alles gelezen alleen ff snel de toonsettings bekeken. En ik vind zowel gamer als jou twee goede forum posters en aangezien jullie elkaar een beetje in de haren vlogen wou ik alleen maar de spanning uit de lucht halen.

Maar anywayz back on topic.

9. Sev

Sev The Lone Wanderer

Leuk Bevonden:
    0
    M'n cluppie (FC Dordrecht, in de familie beter bekend onder de naam 'FC Mbéh!) heeft weer eens gewonnen.. Werd tijd en dan nog met 2-5 ook.. Ik ben weer blij :)

10. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ah mooi Dordrecht supporters hadden we hier nog niet:cool:

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    ik ben ajax,haarlem en mvv;)

12. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wel ja joh. Anders ratel je het verhaal gewoon nóg een keer af :x

13. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ja echt FANTASTISCH \o/ Wat is het toch heerlijk om een eagle te zijn :thumbs:

We doen het momenteel echt heel erg goed. Vrijdag uit na Eindhoven en dan Top thuis.. Dus hopen op de periodetitel.

EAGLES TILL I Die :)

14. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    FC Volendam 5-1 gewonnen van Emmen \o/ Emmen werd helemaal weggespeeld. Maar we maken waarschijnlijk geen kans meer op de periodetitel, nu al zo'n 4 punten achterstand op GA Eagles geloof ik |:-

15. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Volendam heeft ook een erg leuke ploeg! Ieder jaar draaien ze toch weer in de subtop mee. Jammer dat er altijd zo weinig publiek zit daar...

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja snap ik ook niet. Op de tribunes aan de overkant van de camera zit nooit iemand, moeten ze maar iets aan gaan doen ofzo. En tegen ADO had ik ook wel verwacht dat het vol zat, maar toen zelfs niet eens. Misschien moeten ze tribuneverwarming instellen ofzo :+

17. Go Ahead Eagles

Leuk Bevonden:
    34
    Ja hoorde ook dat die tribune niet meer veilig was en dat er daarom geen publiek op mag komen ( was jaar geleden of zo ) weet niet of dat nog steeds zo is ? :9

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja hoorde ik eerst ook, weet niet hoe het nu zit maar hij gaat iig vervangen worden in de komende 2 jaren.

19. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb zin in zondag, ik hoop dat AZ lekker gaat spelen en dat PSV door blijft kwakkelen. Maar ik ben o zo bang voor Koevermans, ik denk dat hij alles geeft tegen zijn oude club.

20. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Morgen Super Sunday mannen.

Heb er zin in, ik ben er natuurlijk bij in De Kuip, waar Feyenoord Ajax treft. Verwacht toch een nederlaag met onze matige verdediging (heeft Ajax ook, maar wij hebben Bahia en Lucius...).
    Al kan Makaay wel eens heel bepalend gaan worden. Doet het altijd fantastisch tegen Ajax en het centrale duo bij Ajax achterin loopt ook niet over van kwaliteit.

Spanning is al niet normaal hoog, heb er godsgruwelijk veel zin in.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina