1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 7]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 3 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Het is ook altijd hetzelfde. Denken ze dat opeens weer alles rustig kunnen benaderen. Blijkbaar hadden ze het niet in de gaten dat NAC met het mes tussen de tanden stond te spelen. En dan komt Koster met het geniale idee om de enige echte bikkel maar even lekker thuis te laten. Fout na fout na fout. Het leek wel of ze er gewoon geen zin in hadden. Een mentaliteit van: ''Ach pak jij die bal even, anders moet ik zo ver lopen. Ik verdien mijn salaris wel''. Een beetje arbeid verrichten kan echt niet kwaad. Ik heb me doodgeërgerd. Kessler mag wel zeggen tegen de politie: Ach, geef die verwende jongetjes geen cent meer. Ik zeg tegen het bestuur: geef die verwende jongetjes helemaal geen salaris meer. Gewoon geld geven als ze winnen. Dan winnen ze wel! Dan werken ze wel. Dan denken ze niet van: Ach komt wel goed. Hulde voor NAC. Zij weten tenminste wél hoe je zo'n wedstrijd moet benaderen. Ik vraag me af of de spelers die bekerfinale van vorig jaar hebben bekeken. Hoe de winst van zo'n cup toch nog veel kan betekenen voor ons supporters. Nee daar hebben ze geen boodschap aan. Klootzakken!

Maar Quick Boys aanmoedigen dan maar...

2. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    helemaal mee eens mtthz..

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
  4. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hebben die een hart dan? :eek: (sorry kon t niet laten)

maar ik vind trouwens wel dat de ajaxfans het behoorlijk lieten afweten hoor, ik heb ze bij elkaar 3 keer gehoord denk ik..

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Prachtige wedstrijd gisteren, NAC speelde gewoon goed en Ajax dacht weer is dat ze makkelijk zouden gaan winnen. Daarom heb ik het ook niet met Ajax, dit team mag ik niet, ik weet niet waarom het zijn geen Ajax Spelers, oke Stekelenburg, Heitinga, Perez en Huntelaar vind ik wel Ajax waardig maar voor de rest nee.

Eerste goal van NAC vond ik wel netjes, 2e goal van Suarez was ook wel mooi maar toen ie die actie deed bij de NAC supporters :{ wat een sukkel.

6. Robby Bobson

Robby Bobson Die rapper.

Leuk Bevonden:
    0
    De 3 grote kabelbedrijven, Multikabel, @Home en nog 1, Casema geloof ik, willen ook een bod uit gaan brengen.. Op álles.. De samenvattingen, live, alles.. Dan zit dus alles achter de decoder.. takkezooi :x

7. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik ook raar vind, het ene moment prijzen ze hun spelers/ploeg de hemel in, het andere moment maken ze ze met de grond gelijk. Lekkere supporter ben je dan.
    Het is overigens niet te hopen dat er straks een amateurclub in de UEFA cup speelt 8)

8. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Heb je het nou over NAC of Ajax? :emo:

9. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Quick Boys lijkt me ;)

En NAC: kopen die Molhoek! Hij valt niet op, maar NAC speel zoveel beter als hij erbij is. Hij brengt echt voetbal in de ploeg. De Graaf is constant geblesseerd en Tim Gillissen kan het niveau (nog) niet aan.

10. NAC Breda fan

NAC Breda fan Hoogeveense RAT

Leuk Bevonden:
    1
    Samenvattingen mogen niet achter de decoder, dus dat is geen probleem :).

Ik lees net dit op voetbalprimeur:

Mooi dat er zoveel geld wordt binnengehaald, hier worden de clubs alleen maar beter van. Aan wie de samenvattingen worden doorverkocht, maakt me verder niet uit. Aan beide omroepen zitten voor- en nadelen. Zolang SBS6 overal maar buiten blijft. Sinds hun uitzendgedrag met betrekking tot de Lakeside heb ik het even gehad met die zender :mad:.

11. jordy89

jordy89 Ajax Amsterdam!!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan altijd kwaad worden op bepaalde spelers omdat ze zo inzetloos/passieloos voetballen waardoor je een wedstrijd zoals gister verliest. Dan vind ik het terecht als je scheld op zulke spelers als Emanuelson... Maar als ajax op een normale manier verliest, en ze hebben gewoon inzet getoont maar de tegenstander is gewoon beter heb ik er geen problemen mee.....

Maar ik ben een stuk meer met de club bezig, dan de gemiddelde supporter....

12. Caps18

Caps18 Guest

Furby moet gewoon de sportschool in en mag er pas uit als hij zo breed is als een beer. Techniek heeft ie wel maar heeft het fysiek van een lam schaapje. Dat hij dat zelf niet inziet, als hij het fysiek heeft van een Nesta, dan kan furby de beste voetballende verdediger van europa worden.

13. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Klopt. Al verliezen ze met 10-0, als ze goed spelen boeit het me niet. Maar de wanvertoning van gisteren, want dat was het, maakt het voor mij een stuk moeilijker om respect voor ze te tonen. Ik vond het erg jammer en begin het nu best vervelend te vinden dat alle spelers met hun pet ernaar gooien. 30 januari tegen PSV en 3 februari tegen Feyenoord. Er moet dus snel iets aan de instelling gebeuren anders kunnen we weer fluiten naar het kampioenschap.

Laatst bewerkt: 17 jan 2008
  14. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    @debengel: Vind je het gek dat ik nu gewoon pissig ben. Ja ik was harstikke blij na de winst tegen AZ. Het leek tenminste weer ergens op. Maar wat ik gister heb gezien is een wanvertoning. Weet je wel hoe bedondert je voelt. Er zat geen enkele strijdlust bij die jongens. De ene helft stond even lekker met hun lul te spelen in een hoekje, en de andere helft hobbele moeizaam tegen de wel strijdende NAC-ers aan.

Je hebt eervol verliezen en eerloos verliezen. Die nederlaag bijvoorbeeld tegen Milan in 2003 (3-2), was zuur, maar ik haalde het niet in mijn hoofd om een speler iets te verwijten. Ze hadden gestreden waarvoor ze waard waren. Maar wat ik gister heb gezien slaat echt nergens op.

15. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Als je zag hoe makkelijk die verdediging er steeds werd uitgespeeld. Wat Suarez naar de supporters deed zegt ook maar weer dat het geen Ajax was wat we gister zagen. Ik mag Suarez sowieso niet op sportief gebied maar dat soort dingen moet je gewoon achterwege laten. Ik ben echt benieuwd hoe ze van het weekend gaan spelen. Uit tegen de nummer 15, altijd lastig :x

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Vorige week zag je gewoon dat Ajax het wel in zich heeft, maar het meeste van de wedstrijden spelen ze als zoutzakken. Ik weet niet, ik denk dat sommige spelers denken dat ze te goed voor het andere team zijn of het hun gewoon niet boeien.

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Voor de rode kaart was AZ wel de betere partij he ;)

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, dat is niet waar. AZ was het eerste kwartier beter, maar vanaf de 1-1 trok Ajax de wedstrijd naar zich toe. De 2-1 hing ook al lang in de lucht en viel eigenlijk al voor die rode kaart (die bal van Huntelaar zat er uiteraard al in).

Ajax had de wedstrijd toen al onder controle. En AZ mag dan even beter zijn geweest, behalve die goal (die niet eens goed gekeurd had mogen worden) hebben ze geen kans gehad in de periode dat ze beter waren.

19. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Volgens van Gaal waren ze anders de hele wedstrijd beter :+ Maar je hebt gelijk jah. Ajax speelde het eerste kwartier belabberd maar daarna hadden ze de wedstrijd steeds meer onder controle.

20. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Lekker hoor! Ondanks Kevin (ik slaap in mn ajax pyama) Blom toch zeer gemakkelijk en verdiend gewonnen! Qucik Boys moet ook te doen zijn, dus de halve finale lonkt weer! Feyenoord thuis? Dat zou echt geweldig zijn!! Come on NAC!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina