De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

    Dragonmaster Registered User

    Berichten:
    208
    Leuk Bevonden:
    2
    Feyenoord was nergens te zien vanmiddag en wat is Verthongen goed zeg. Alleen die sfeer, ik snap nu wat er bedoeld wordt met bioscooppubliek, 7e wedstrijd in de arena van mij, maar dat er behalve soms de F-side en 410 alleen het uitvak te horen is vind ik wel echt schandalig. Bij de Klassieker nog wel|:-
     
  2. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Dat Viera aan Ajax werd gelinkt is jaaaaaaarrrreeeeen geleden. Hij werd gescout en ze waren in gesprek ofzo. Maar ging toen naar Arsenal. En de rest is geschiedenis.

    Maaar ff over de wedstrijd. Wat was feyenoord slecht zeg. Ajax had met dubbele cijfers moeten winnen. Perez en Baki met slechte voorzetten. Die kans van Suarez had m'n oma met dr houten been er nog ingeschoten.
     
  3. Caps18

    Caps18 Guest

    Sfeer was gewoon goed te noemen hoor, ik snap met welk stadion je de sfeer aan het vergelijken bent? Duidelijk niet met P$V, want daar komen ze niet verder dan 'boeren, boeren boeren'. Misschien met Anfield Road ofzo?
     
  4. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Praat geen onzin. Ajax heeft meer supporters dan psv ooit zal krijgen. Maar van het woord beleving snap jij helemaal niks. Komt omdat je nooit gaat. :lol:
     
  5. goodfella

    goodfella You're fired!

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    65
    Zo te lezen ben jij altijd in de Arena aanwezig!

    3-0! 3-0! En 010 die staat voor lul!

    Gelukkig is er in rotterdam helemaal niks aan de hand. Ze hebben een fantastisch seizoen en eigenlijk klopt alles daar! Wat kan de norm dan snel naar beneden gaan he?!
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  6. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Allejezus was een geweldige middag. Erg vroeg op, drie uur slaap omdat ik nog uitging en dan zo'n afslachting te zien krijgen_O_ Man, het enige wat jammer is, is dat het geen 7-0 of 8-0 was geworden. Helemaal gek geworden vanmiddag:lol:

    Heb je echt wel goed opgelet vandaag?

    Het uitvak was tijdens de wedstrijd muisstil. (Ik zou zweren dat ze een keer wat riepen in de 25ste minuut). En verder ging het zingen veel verder dan zuid of Vak 410.

    Ben nog wel bijna omver gelopen door zo'n gaar ME-paard.
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  7. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel zo dat ik heel lang feyenoorders heb horen zingen ook toen we al met 2-0 achterstonden.
    we shall not, we shall not moved. we shall not, we shall not moved. we support the feyenoordboys We shall not be moved.

    beetje triest van het thuispubliek dat ze dat niet stil kunnen krijgen met eeen 2-0 voorsprong..
     
  8. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb het uitvak de hele wedstrijd niks horen zeggen overigens.
     
  9. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    dan zou ik maar eens afspraak maken bij schoonenberg hoorcomfort;)
     
  10. Caps18

    Caps18 Guest

    Blijft kut hé, 12.30 na een flinke avond stappen :+ Voor die pony's moet je blijven oppassen idd, die zijn geprogrammeerd om mensen omver te kegelen :x

    Toen de kakkies hun 'hand in hand' liet in wilden zetten, heel zuid: jalalalala Ajax Amsterdam jalalala. Prachtig 8)
     
  11. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn, wat kan ik lachen om jou. Ik denk dat je je frustratie richting anderen maar eens wat meer moet proberen te verbergen. Meteen de aanval inschieten, meteen anderen erbij halen. Verdedig je eens fatsoenlijk zeg. :emo:

    Maar goed, ik zal je gelijk geven: Ajax heeft een grote supportersschare. Van de andere kant moet ik ook toegeven dat het een kil en koud stadion is waar ze in spelen en waar de sfeer 90% van de tijd ver te zoeken is. Overigens snap je ook echt niet wat het woord supporter betekent. Bepaalde zakelijke mensen gaan heel vaak naar een voetbalwedstrijd. Dus dat maakt hen volgens jou erg goede supporters? :emo:

    Sowieso vind ik het als nuchtere Nederlander een beetje kinderachtig supporters te beoordelen op hersenloze liedjes, maar dat terzijde.
     
  12. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Amen:thumbs:
     
  13. Caps18

    Caps18 Guest

    Slory laat je tieten zien, Slory laat je tieten zien, wahahha
     
  14. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Bedankt voor de bevestiging van mijn laatste stelling. :emo:
     
  15. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Na je mening te geven over die uitbereiding had je moeten stoppen.

    Die mega sponsor deal van aegon was zonder die 3 delig pak dragende mannetjes nooit van de grond gekomen. De mensen die van collega's kaarten krijgen gaan niet in 3 delig pak. Die herken je meteen in een ABA lounge.
    Zonder de buisness lounges zou geen enkele Voetbal Bv langer dan 3 jaar in de eredivisie kunnen spelen. Denk je dat aegon tekent omdat ze in ajax puur zaken zien? Dan zouden ze wel naar jou club toe gaan aangezien ze meer en beter in de CL spelen.

    Conclusie: Zonder die mannetjes die jij als nepsupporter ziet, kan jij uberhaupt geen beleving in je stadion hebben. Een club heeft een bedrijfsstructuur nodig om te overleven tegenwoordig. Daar horen die "nepsupporters" van jou bij.
     
  16. svennies

    svennies Active Member

    Berichten:
    575
    Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, wie maakt de sfeer in een stadion denk je, die champagne zuipende nep supporters die vér achter glas zittende méér niet gezien hebben dan wel...of die voor hun zitje betalende supporters die zonder champagne een sfeer creëren waardoor hun ploeg tot het einde voor de winst vecht...
    Moet je maar eens hier bij ons in Mechelen komen zien mijn beste...Een oud bouwvallig stadionnetje waar er maar 11.000 binnen kunnen...Maar de sfeer mijn beste...iedere ploeg die hier komt spelen vreest de beleving die wij kunnen oproepen om hun te intimiteren en zo onze eigen ploeg naar een grotere hoogte te kunnen sturen...En wij zijn onze spelers hoedanook dankbaar, zelfs als ze verliezen in eigen huis en ze hebben er hoedanook tot de laatste snik voor gevochten zal ons supporterslegioen hen nog altijd belonen en bedanken voor de geleverde inzet...

    Edit: Destijds hebben wij het grote ajax over onze knie gelegd in de finale van de europese beker der bekerwinnaars in straatsburg..Zij waren destijds zo vol van zichzelf dat ze de klus wel zouden klaren....maar hehe ,wij ,malinwa destijds debutant in deze competitie klaarden de klus dank zij een mooie 1-0 via Piet Den Boer op een voorzet van Eli Ohana .
     
    Laatst bewerkt: 3 feb 2008
  17. jordy89

    jordy89 Ajax Amsterdam!!!

    Berichten:
    191
    Leuk Bevonden:
    0
    Een supporter is iemand die zijn club naar de overwinning schreeuwt zingt en er altijd staat ook bij uitwedstrijden.

    De mensen in die 3 delige pakken zijn gewoon toeschouwers geen supporters...
     
  18. Aernhem

    Aernhem Wilfried Daddy Cool

    Berichten:
    1.835
    Leuk Bevonden:
    7
    Wie ben jij te bepalen wie wel of niet een supporter is.
    Drie-delig pak, pet-sjawls (wat jij dus bent), casuals/hoolies... allemaal willen ze hetzelfde, dat hun clubje wint.. en bij de één leeft het idd meer dan bij de ander, maar wie wel of geen supporter is, daar moet je echt geen lijn trekken!
     
  19. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.038
    Leuk Bevonden:
    9.592

    Jij ziet Ajax, net als het hele bestuur, als bedrijf, en niet als een voetbalclub met historie. Dat is wel erg, alle andere clubs in de eredivisie bewijzen toch dat je helemaal geen superdeals nodig hebt? Ik vind het sowieso een rare theorie hoor.
    En sinds wanneer draait het om de meeste supporters? Iedereen snapt dat alle kindjes in 1995 van Ajax fans werden alleen maar omdat die club toen 'de beste was'.
     
  20. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Als je financieel niet mee kunt komen tel je niet meer mee tegenwoordig. Zo is het nou eenmaal. Die zakelijke kant hoort er bij. Daar zijn mensen voor bij Ajax, net zoals bij iedere club. Het is alleen jammer dat er geen kern echte Ajacieden in het bestuur zit met zeggenschap, die het clubgevoel en het imago van Ajax bewaken.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina