De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mvdlit

    mvdlit Have always fun!

    Berichten:
    498
    Leuk Bevonden:
    0
    Om even wat te zeggen over wie of wat supporters zijn.
    Dikke val Dale:+
    sup·por·ter (dem; supporters)
    1 aanhanger van een sportvereniging, die wedstrijden bezoekt
    Dus '3-delig pak mannetjes' zijn ook supporters want die bezoeken ook een wedstrijd.
     
  2. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb het vandaag pas kunnen kijken, maar god wat een geweldige wedstrijd was het toch weer! Heerlijk voetbal gezien, goeie aanvallen en mooie combinaties. Heitinga speelde weer heerlijk en ook vermaelen deed het goed. Vond ook lindgren zeer positief opvallen:)
     
  3. killaz

    killaz Active Member

    Berichten:
    1.527
    Leuk Bevonden:
    43
    Ik heb het toch niet over sfeer? Ik heb het er over dat als de zakelijke kant bij een voetbal bv niet in orde is, contacten leggen en relaties onderhouden, je niet mee kan komen in de top. Als je ziet hoeveel contacten je kan leggen in een KPN lounge of een ABA lounge. Voor die mensen komt het voetbal erbij. Tja in ruil daarvoor sluit je deals. Wat boeit mij het nou of Mechelen een oud stadion heeft? Zal daar nooit van mijn leven komen, maar goed je vind het provoceren dmv vergelijkingen tussen Belgisch voetbal en Nederlands voetbal belangrijker dan echt meedoen in een discussie.

    Precies.......
     
  4. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2

    Die mensen zitten toch inmiddels in het DSB stadion? Of zijn ze allemaal al weer terug?
     
  5. the only ego

    the only ego linux hippie

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar ? ik heb gister hele dag gewerkt en had daarna eet afspraak , wil het graag bekijken
     
  6. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Heb het opgenomen, maar kijk maar ff in je pm;)
     
  7. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    ik was 6 toen, toen werd ik inderdaad fan, sindsdien heb ik een ajaxhart.. Maakt dat mij een nepsupporter ofzo, omdat ik niet wekelijks in de Arena zit?
    Het is toch logisch dat je als klein kind eerder voor een goeie club bent dan voor een club die in je regio ligt? Hoe wordt je anders fan van een club? "Ja, ze spelen al jaren kut, ligt niet in mijn regio, de sfeer in het stadion is door al die stropdassen kut, dus ik ga daar fan van worden" Moet je op die manier fan worden?
     
  8. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    Fout, je word geen suporter van een club omdat ze op dat moment goed spelen.
    Je gaat er naartoe omdat de sfeer de spelers etc je aanspreken ongeacht het resultaat.
    ik ben zelf feyenoorder geworden doordat ik met mijn vader als mannetje van 5/6 jaar voor het eerst naar de kuip ging.


    maar dat is mijn mening als Feyenoorder. (en het is op dit moment maar goed dat ik er zo over denk|:-)
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  9. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Gister weer naar ado geweest, speelde niet goed maar wel 5 kansen die er gewoon inmoeten. Den bosch in de 90min 1 kans en raak. Word je moedeloos van, den haag bijna failliet dus dood. Moet dan voor PSV worden denk ik want dat is de beste club op het moment ;).
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  10. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
    ga toch weg Man!
    je cluppie veraden BAH|:-
     
  11. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor de een als reden hoeft niet voor iedereen een reden te zijn. Als je naar voetbal kijkt als klein kind en je ziet een club alles winnen wat er te winnen valt trekt je dat eerder. Op school ging het dan alleen maar over welles nietes de beste club... Iedereen was voor Ajax, Feyenoord of (misschien zelfs) PSV, een enkele voor Fortuna dan. Tenminste, zo was dat bij ons op de basisschool rond groep 3,4,5 gok ik.
    Als je steeds door je vader naar een club meegaat, is het niet gek dat je daar dan fan van wordt. Mocht willen dat mijn vader me meenam naar het voetballen.

    En geloof me, ik ben dikke Ajax fan geworden doordat ze goed voetbalde en reclame voor zichzelf maakte over de hele wereld. Met Jari Litmanen als idool. Dat moet haast wel, aangezien ik te ver weg woon om zo nu en dan een wedstrijd te bezoeken. Als andere me dan na dik 12 jaar Ajax te volgen geen echte fan vinden zal me geen hol interesseren.

    WAT EEN BEEST!
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 4 feb 2008
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    heitinga is op dit moment de grootste ajacied met de meeste inzet.
    wat een held
     
  13. Robby Bobson

    Robby Bobson Die rapper.

    Berichten:
    2.117
    Leuk Bevonden:
    0
    Preach! _O_
    En Heitinga, echt, wat een sportman, dat wordt/is een hele grote _O_
     
  14. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    Was een geintje man. Stond een smiley achter. Als ADO dood gaat geen club meer voor mij helaas :mad:.
     
  15. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Er is geen speler op het veld met een groter ajax hart dan hij!_O_
     
  16. HEMAw0rst NL

    HEMAw0rst NL Active Member

    Berichten:
    430
    Leuk Bevonden:
    0
  17. Elgee

    Elgee Active Member

    Berichten:
    1.864
    Leuk Bevonden:
    1
    Onscherpe foto man. ;)
     
  18. Hoosie

    Hoosie The Race is ON!

    Berichten:
    2.024
    Leuk Bevonden:
    1.295
    Deze is ook erg mooi:

    [​IMG]
     
  19. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    ja, egt een top speler
     
  20. Danny-DH

    Danny-DH Active Member

    Berichten:
    2.987
    Leuk Bevonden:
    26
    En volgende week blundert ie weer, want zo goed is ie nou ook weer niet in de verdedeging!
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina