1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Al Hadari ( Keeper, Egypte ) speelde gewoon erg goed. Heeft veel goeie acties van Drogba tegen gehouden. Mooie wedstrijd, Zondag de finale! Hopelijk pakt Egypte weer de titel! :thumbs:
     
  2. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Best raar, de enige die ik van Egypte ken is die Zidan en Mido(en die speelt niet eens). Toch staan ze in de finale, terwijl Ivoorkust en Ghana toch echt meer bekende spelers hebben.
     
  3. Mtthz

    Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, maar je moet bedenken dat de Egyptische competitie bij verre de meest sterke competitie in Afrika is. Egypte is een beetje een ondergewaardeerd land op het internationale niveau. Wellicht omdat ze praktisch nooit meedoen aan een WK. Maar als ze ziet dat bijvoorbeeld Togo of Angola vorig WK meededen...Tja. Om nou te zeggen dat dat de grote Afrikaanse voetbalnaties zijn?
     
  4. Jerreby

    Jerreby Active Member

    Berichten:
    2.043
    Leuk Bevonden:
    32
    Van de week heb ik ook een beetje de Africa cup lopen kijken. Geen hoogstaand voetbal maar wel strijd. Echt pittige duels om het maar licht uit te drukken, dat mag ik wel.
     
  5. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik doe meer met een soort van voetbalquiz, maar er zijn 2 vragen waar ik niet uit kom. Ik dacht, mischien dat iemand ze hier weet:

    1. Welke Italiaanse voetballer ontkwam maar net aan de dood nadat hij was afgevallen voor het WK 1994 in de VS?

    2. Welke club werd als eerste gevestigd in Italië? En wat was er zo bijzonder aan?
     
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is eigenlijk de bedoeling dat je die antwoorden zelf bedenkt ;) Op deze manier kun je het net zo goed googlen (waarschijnlijk is dat nog sneller ook)
     
    Laatst bewerkt: 9 feb 2008
  7. Pemmrt

    Pemmrt Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    Busted!
     
  8. Nick.Hoeven

    Nick.Hoeven Active Member

    Berichten:
    668
    Leuk Bevonden:
    0
  9. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    De Genoa Cricket and Football Club! Het bijzondere weet ik even niet.
     
  10. Conquistador

    Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.869
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgens mij geef je er zelf al antwoord op, dat het ook een Cricket club was. :)
     
  11. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    't staat alweer 1-0 voor PSV, Bakkal.
     
  12. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    En voor NAC. Doen ze toch goed daar in Breda. Als het een beetje wil met PSV, schuiven zij ook weer een plaatsje op.
     
  13. NAC Breda fan

    NAC Breda fan Hoogeveense RAT

    Berichten:
    205
    Leuk Bevonden:
    1
    En ook 1-0 voor NAC. Rob Penders kopte een vrije trap binnen, al in de eerste minuut \o/
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    na 1 minuut in eindhoven wel 1-0,d at zal ook lekker voor het friese zelfvertrouwen zijn.. ik vraag me af of ze ook kunnen winnen met een achterstand in plaats van zelf zo snel mogelijk 3-0 voor te komen..
     
  15. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Nou, gezien het spelbeeld is er voor Heerenveen meer dan genoeg te halen in Eindhoven. Meteen na de goal nam Heerenveen het heft in handen en ze zijn constant dreigend... PSV echter de grootste kans gehad door Doedelzak, maar die hield Bussche er knap uit.

    Wanneer gaat die Gomes een keer weg :mad:
     
  16. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    Gomes heeft ongeveer 39 punten voor PSV gepakt dit seizoen :{
     
  17. JoeyC

    JoeyC Disney fan

    Berichten:
    92
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, de keeper hoort (helaas voor alle andere eredivisie clubs en hun toeschouwers) ook bij het elftal. Gewoon een individuele kwaliteit bij PSV.
    Feyenoord staat trouwens achter met 1-0 :lol:
     
  18. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij wil hij nog tot 2011 ofzo blijven en dan weer terug naar Brazilië gaan. Die man houdt echt van de club. Zie je weinig meer de laatste tijd.
     
  19. Wooffa

    Wooffa Deus Ex Machina

    Berichten:
    1.497
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik kan hem wel wegpesten als je wil hoor. Hij woont hier 5 minuten vandaan in dezelfde wijk. Denk alleen niet dat ik dat wil. \o/

    Marja, zo kun je voor alles wel wat zeggen. Huntelaar scoort veel, wanneer gaat die nou eens weg? Heeft ook al belangrijke doelpunten gescoord voor Ajax. Zelfde geldt voor Makaay bij Feyenoord. Iedere club moet wel zo iemand hebben lijkt me.
     
  20. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    klopt, niets tegen Gomes. Maar het geeft maar weer is aan hoe kansarm de Eredivisie wordt. Met een goede keeper kun je kampioen worden.

    1-1 :D

    Nog even over Gomes:
    Super keeper, super mentaliteit en super persoonlijkheid.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina