1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kameroon 0 - 1 Egypte! _O_

Edit = Faraos kampioen! _O_

Laatst bewerkt: 10 feb 2008
  2. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Real Madrid - Valladolid
    5 - 0

Wat een heerlijke afstraffing zo in de rust.

18 minuten in de tweede helft ligt de 6-0 er weer in.

3. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe, dat klopt..en maar logisch ook dat de scheidsrechter daarvoor fluit..

Wat wil je nou, die zooi scheidsrechters van bij jullie die regelmatig over onze grens trekken om een wedstrijd bij ons te komen fluiten zijn nog een pak erger.
    Die lijken nog nooit van het toepassen van de spelregels in het voetbal gehoord te hebben.Laat staan dat zij ze volledig zouden kennen.
    Wat een klunzen hebben jullie daar lopen,voor wie de buitenspelval een vreemd begrip blijkt te zijn en die tackelen langs achter op een doorgebroken speler de doodnormale gang van zaken vinden...

Dat is alleen omdat jouw ploegje verloren heeft,en dan hoor je alleen nog gezeur van anderen die voor hetzelfde ploegske supporteren...In plaats van te mekkeren op de scheidsrechter, mekker liever op jouw eigen spelers,die zijn ervoor verantwoordelijk...
    Typisch nederlands,het ligt altijd aan anderen en nooit aan hunzelf....

4. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Real Madrid 7-0 Real Valladolid uiteindelijk. En weer 8 punten voorsprong op Barcelona. :+

5. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Heerlijk \o/

6. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, maar dan andersom :emo:

Als ze zo graag bij Deutschland willen horen rotten ze toch lekker een eind de grens over?

Catania - Inter 0-2. Was weer niet om aan te zien dus inpakken en wegwezen...

Ja, dat doen ze nergens anders, alleen die verdraaide Nederlanders :emo:

7. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Zo, nog maar 9 punten inlopen op PSV en het kampioenschap is binnen! De dubbel zit er nog altijd in :p

ERNIE BRANDTS!!

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Wow NAC heeft gewoon evenveel punten als Ajax. Het wordt nog spannend om de 5e plek :eek:

Laatst bewerkt: 11 feb 2008
  9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Kutzooi, gaat Ajax gewoon verliezen.. Echt niet te geloven hoe ze PSV kampioen aan het maken zijn, eeuwig zonde. En dan gaat iedereen nog lopen zeiken dat Ajax-fans het altijd op de scheidsrechter afschuiven, waarom zou je dat in godsnaam niet aan mogen halen? Een rode kaart voor die mafkees die Silva een schop gaf en een penalty bij de handsbal waren allebei niet onterecht geweest, kun je mij niet wijs maken dat twee van zulke momenten niet bepalend kunnen zijn. Afgekeurde doelpunt was een twijfelgeval, volgens mij was Hunt geen buitenspel maar hinderen van de keeper kan ik nog wel inkomen. Tuurlijk is het grotendeels de eigen schuld van Ajax en hadden ze gewoon geconcentreerd moeten blijven zoals tegen Feyenoord, dan had je zelf de eerste goal gemaakt. Ik geloof niet meer in het kampioenschap natuurlijk, Ajax heeft zelfs nog het lastigste programma.. Ik ben benieuwd hoe dit allemaal gaat eindigen want alles kan nog gebeuren bovenin..

Wel heerlijk trouwens dat Man U punten heeft verspeeld, als Arsenal kampioen zou worden zou dat een mooie troost zijn :) Hopelijk vanavond Blackburn opzij zetten en dan is het toch wel een mooi gaatje zou ik zeggen. En dan binnenkort de ontmoetingen met Milan, moet wel mooi worden.

10. Maddmonkey

Maddmonkey Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.435
    Ajax heeft het talent maar echt geen wilskracht. Volgens mij doen ze het alleen maar voor het geld. Misschien dat de trainer zich daar op moet gaan richten , voor de keeper elke keer de nul is extra salaris en een doelpunt is ook extra :9

11. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Tja dan gaan ze allemaal ego'en he. Lekker pingelen op doel voor extra geld :+

12. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Woensdag dan weer eens een Nederlands club in een Europese competitie.
    Ben beniewd hoe PSV het er vanaf gaat brengen.
    Hoop op een overwinning voor PSV natuurlijk, maar het zal een lastige wedstrijd worden, maar ik heb goede hoop.

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ook, kom op PSV houd de trots van Nederland hoog!

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Een lastige wedstrijd? Kom op zeg... Dat moet PSV toch gewoon zakelijk uit kunnen spelen...

Heerenveen had een volslagen offday maar ik denk dat Helsingborg weinig Nederlandse ploegen kan verslaan.

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Het enige wat ze in feite hebben is een goede aanval. Maar ook die moet geen probleem zijn voor PSV.

16. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    :emo:

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Moet lukken voor PSV, hoop dat ze ver komen. :thumbs:

18. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Ik hoop dat je alleen eredivisieploegen bedoelt ;)

19. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ah, daar hebben we onze negatieveling weer. De man die denkt dat-ie de hele wereld door heeft :emo:

Uiteraard.

20. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    "In het Spaanse La Manga speelde Helsingborgs een oefenwedstrijd tegen Brann Bergen (1-1). Van der Kuijlen en Van Baalen waren erbij. "Het worden voor ons straks twee moeilijke wedstrijden", was hun duidelijke mening over het treffen.

"Helsingborg heeft een ploeg die er gruwelijk op klapt", vervolgen ze. "Als er bij PSV mensen in een hosanna-stemming verkeren vanwege de loting kunnen ze die beter uit hun hoofd zetten. Deze tegenstander is zeer stug en moeilijk te bestrijden."

Henrik Larsson is volgens het duo de man waar de PSV-defensie op moet letten. "Hij is voorin het aanspeelpunt, de man die alles regelt." Bron Voetbal Primeur.

Ik weet niet of PSV om kan gaan met dit soort voetbal, dat zullen we morgen gaan bekijken.
    Als ze gewoon goed voetballen en de mogelijkheden benutten dan zie ik nog wel dat PSV de volgende ronde gaat bereiken tegen Tottenham Hotspur.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina