De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    En deze keer géén klachten over de scheidsrechter...Overigens een mooi resultaat voor PSV,:thumbs:

2. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol ik dacht dat het borussia dortmund was toen ik even keek :emo:

3. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die reddingen van Gomes waren weer eens doorslaggevend _O_

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    laf maar degelijk

ondanks hun spel hoop ik natuurlijk wel dat ze nog verder komen. Aan de andere kant vind ik het zonde dat leuk voetballende ploegen zoals Helsingborg eruit gaan.

Laatst bewerkt: 14 feb 2008
  5. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vond je?

Ik heb alleen de 2e helft gezien en daarin heeft hij welgeteld 1 actie gemaakt en 1 goede voorzet gegeven. Voor de rest speelde hij veel ballen weer terug, of raakte hij ze knullig kwijt doordat hij het te mooi wilde doen.

6. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Tuurlijk is een schwalbe klote, Ik zie ook veel liever dat ze hem er gewoon in schoppen, resultaat dat telt.
    En mij zul je niet vaak horen zeiken over scheidsrechters, Iedereen ken fouten maken, zowel spelers als scheidsrechters. Ene keer zit het mee de andere keer zit het tegen.
    Je staat voor een club en je hoopt dat deze het zo goed mogelijk doen.
    Logisch toch? Al die mensen die over mooi voetbal zitten te zeiken moeten eens een keer wakker worden. Dat gaat vandaag de dag bijna niet meer.
    Resultaat gaat voor mooi voetbal, Met mooi voetbal zonder resultaat zal je nooit het kampioenschap opleveren.
    So be it.

7. Bernard

Bernard Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor PSV verwacht ik nog een zware terugwedstrijd, maar ze moeten zich wel kunnen plaatsen voor de volgende ronde.
    Anderlecht die krijgen volgende week de rekening gepresenteerd in Bordeaux, ik verwacht iets van een 3-0 of zoiets.

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Deels mee eens. In mijn ogen moet je uitgangspunt wel zijn om leuk voetbal te spelen. Als je niet in vorm bent of tegen een betere ploeg speelt is wat zekeringen inbouwen logisch, maar kom op, Helsingborg gaf zó veel ruimte weg en PSV heeft daar echt helemaal niks mee gedaan. Ik begin me dan toch echt af te vragen of het een kwestie van tactiek of onvermogen is hoor. Ze kunnen gewoon nooit het tempo opschroeven. Het is echt een ploeg die niet veel anders kan dan temporiseren en reageren op de tegenstander. Dat is toch gewoon klote als supporter? Zakelijk zijn en degelijk een wedstrijd uitspelen is oké, maar je kunt overdrijven.

9. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Volgens mij is voetbal nog altijd volksvermaak, met de nadruk op vermaak
    De duizenden supporters die elke week weer trouw aanwezig zijn, willen wel graag waar voor hun geld. Dus voor mij (en andere niet commmercieel belanghebbenden) komt mooi/vermakelijk/leuk voetbal op nr 1 en komt het resultaat op nummer 2.
    Maarja, het is allemaal te commercieel geworden. En dan krijg je wat je nu hebt: resultaatvoetbal.

10. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Wie weet is succes voor sommigen ook een vorm van vermaak?

11. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Kan me niet voorstellen dat mensen een seizoenskaart vaan PSV kopen, om het voetbal te zien wat ze nu tezien krijgen 8)
    Maar je hebt gelijk, wat je zegt zou kunnen ;)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Dat is voor velen de drijfveer denk ik zelfs. Maar je kunt toch op z'n minst proberen een gulden middenweg te vinden tussen degelijk en leuk voetbal? PSV is namelijk nooit leuk om naar te kijken...

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Helsingborg voetballend? Ze hebben constant met 8 man lopen te verdedigen. Alleen Larsson had wat voetballende momenten als Marcellis uit z'n positie was.
    Als PSV het slim aanpakt dan spelen ze volgende week gewoon de bal achter een beetje rond, dan blijft het 0-0 en zijn ze door naar de volgende ronde. En als die Zweden thuis wel durven te voetballen dan heeft PSV een makkelijke avond.

14. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Ik heb hun rechtsback toch echt heel vaak zien opkomen.. Helsingborg speelde imo ook aanvallender dan PSV. Die hadden een 4-3-2-1 opstelling waar ze helemaal niets mee creerden in de 2e helft. Het was juist PSV die in de 2e helft constant 8 man achter de bal had. Zelfs dzudszak moest mee verdedigen en ik vond het nou niet zijn sterkste punt.

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Voor mij is voetbal sport. En bij sport gaat het om winnen. En dan maakt het niet uit hoe. Als het mooi is, is dat leuk, maar het resultaat is belangrijker. Bovendien spelen ze in landen als Duitsland en Italië al jaren resultaatvoetbal. Ik vind het knap van PSV waar ze mee bezig zijn. Ook al raken ze elk jaar een aantal vaste spelers kwijt, elk jaar staan ze er weer.:thumbs:

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Maar als ze aanvielen lieten ze grote gaten vallen tussen de linies, en daar heeft PSV helemaal niks mee gedaan. En PSV viel zelf nog gedoseerder aan dan Helsingborg.

Kijk je ook weleens Duits of Italiaans voetbal?

17. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    bij sport gaat het juist om het beoefenen van de sport zodat je het leuk vindt en niet om winnen.

18. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Vind dat je bij zo'n zakelijke overwinning geen minuut in de wedstrijd zit. Soms heb je wedstrijden dat de 1e kans in de 36e min een doelpunt is ofzo. Dan zit je er echt niet in. Heb je daarvoor al 6 grote kansen gehad dan ben ik altijd blijer met de 1-0 :). Lijkt me dus niet leuk om supporter van psv te zijn!

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    heitinga!!

1-0, bijna exact als tegen feyenoord

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    2-0 huntelaar:)

Topicstatus: