1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ze horen hoger te staan dan dit, maar als ik de selectie van AZ vergelijk met Twente, Heerenveen en Groningen vind ik dat ze helemaal niet zoveel kwaliteit hebben. Eigenlijk zijn alleen De Zeeuw en Dembélé in die vergelijking bovengemiddelde spelers. De rest is gewoon niet bijzonder... En ze hebben totaal geen balans in het elftal (missen ervaring en rust en een sterke verdediger). Als de onderlinge chemie dan ook nog eens als een kaartenhuis in elkaar stort blijft er weinig meer over dan een paar talenten, een gefrustreerde trainer (rijp voor Ajax?!?) en een club met grootheidswaanzin.

Ik kan me nog wel een AZ-spandoek herinneren tijdens AZ - Ajax: 'Je zal maar geen toekomst hebben'. Hoe hard kunnen we daar nu om lachen :+

2. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Wat een frustratie. Ik hoor Leo Driessen weer...:lol:

3. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    Dit strookt dus echt totaal niet met de post die je hiervoor maakte.
    Daarin zei je (in andere woorden) dat je ze degradatie gunde.

Hoe kun je trots zijn op het feit dat ze wedstrijd na wedstrijd winnen door lucky doelpunten, voornamelijk uit standaardsituaties en een keeper die ze keer op keer in de wedstrijd houdt.

4. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Mwa als je even objectief kijkt kan je zijn frustratie begrijpen.
    Az poogt om goed voetbal te spelen en heeft laten zien dat het dit ook kan. Als je ze dan gaat bashen als ze in een zware vormcrisis zitten is een beetje kansloos.

Hij snapte het zo en zo al niet, spellingsfouten verbeteren en vervolgens beargumenteren dat diegene nederlands moet leren om in discussie te gaan. Alsof mensen met gebrekkig nederlands geen mening kunnen hebben :emo:

Psv'ers kunnen niet ontkennen dat gomes wel heel erg veel punten pakt in de afgelopen seizoenen, tuurlijk daar is hij een topkeeper voor, maar als je een beetje zelfkennis hebt erken je dat ook en ga je het niet als jaloezie bestempelen als dat nog eens herhaald wordt.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    AZ is echt het lachertje van de eredivisie. Haha, vorig jaar met de tranen in m'n ogen gezeten van het lachen toen ze het kampioenschap misliepen op excelsior!! En nu is het helemaal triest gesteld met het clubje van Louis van Gaal. Heerlijk leedvermaak.

6. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik gun van Gaal degradatie, De spelers van AZ niet.
    Vorig jaar was het bij PSV waar de klappen vielen. Een goede 1e seizoenshelft een HELE slechte 2e helft.
    Had je toen van Gaal eens moeten horen.
    En nu is het andersom en blijft hij stug in zijn rol zitten dat het of A de scheids zijn schuld is of B emmert hij dat ze wel geweldig gespeeld hebben maar niet hebben kunnen scoren.
    Goed voetbal heb ik al een hele tijd niet gezien bij AZ.
    Ik zie liever dat mijn ploeg met 1-0 wint met k*t voetbal dan met 0-1 verliest met schitterend voetbal.

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Duitser! :+ (al geldt dit de laatste jaren niet meer aangezien Duitsland het mooist voetbal speelde tijdens WK en EK-kwalificatie)

8. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Nah, ondanks ie een lampje is, maakt hij wel een punt. Eerst resultaat, dan mooi spel. Het liefst beide. Dan hoef ik natuurlijk niet tevreden te zijn als we op een baggermanier winnen, maar als je met 5-4 verliest en toch een prachtpot heb gespeeld krijg je natuurlijk ook geen punten voor.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ik denk dat het ene het andere ook uit zou sluiten. Als je geen succes hebt, heb je minder inkomsten. Minder inkomsten betekent een hele hoop nadelen en dan wordt het denk ik moeilijker mooi voetbal te spelen. Het sluit het niet uit natuurlijk, maar als je eenmaal minder goede spelers kunt kopen zul je sneller op inzet spelen in plaats van techniek en krijg je lijkt mij minder mooi voetbal. Andersom is het dan weer niet zo dat succes meteen mooi voetbal betekent, maarja.

10. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Inderdaad, kijk maar naar PSV:+

Maar goed je hebt in zekere zin wel gelijk. Of je moet als club geluk hebben met een geweldige lichting jeugdspelers ineens. Dan is het wel mogelijk, maar anders speel je al snel resultaat voetbal.

11. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Mja, er zijn natuurlijk uitzonderingen van clubs met een kleine begroting die wél leuk voetbal spelen. Probeer het dus ook voorzichtig te brengen. ;) Marja, kans is natuurlijk wel kleiner dat je dan leuk voetbal kunt spelen als handhaving in bijvoorbeeld de eredivisie voor die clubs veel belangrijker is. Zo is de Champions League voor PSV ook een must geworden en staat dat voor attractief voetbal op het lijstje met prioriteiten.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff... Vanavond Liverpool - Inter en ik zit nu al te shaken op m'n stoel... :{

Ik weet niet of ik een CL-finale met daarin Inter zou overleven als ik dit soort wedstrijden iedere keer al met moeite trek.

13. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Lijkt me een spannende wedstrijd! Waar wordt hij gespeeld?
    De komende 3 dagen Europees voetbal. Super!

14. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    NOS gaat hopelijk wel Liverpool - Inter uitzenden en niet Roma - Real toch ?
    Edit - Even gekeken, gelukkig zenden ze Liverpool - Inter uit. Morgen Arsenal - AC Milan _O_

Laatst bewerkt: 19 feb 2008
  15. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    View My TinyFx

wie scoort daar, is het huntelaar, is het van nistelrooy?? nee het is viktortje007!

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Op Anfield :) Alle ingrediënten voor een schitterende pot zijn aanwezig. Alleen jammer dat beide ploegen niet in vorm zijn. Daarom ben ik bang dat het een tactisch steekspel wordt. Maar met de kwaliteit van Inter en het thuisvoordeel van Liverpool en het feit dat ze er in de CL altijd tien scheppen bovenop gooien is er toch kans op een gekkenhuis.

Hoewel ik groot Liverpoolfan ben kies ik in deze toch overduidelijk voor Inter. Die club ligt me samen met Ajax het nauwst aan het hart.

FORZA INTER!!!!!!!!!!

17. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Blunder van de keeper, dat zie je zo :+

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
  19. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Ben je serieus zestien? 't Lijkt net of je nog geen meter groot bent. Bij welke club voetbal je trouwens en in welk team speel je?

20. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    :emo: ik ben 1,75 en speel bij KHFC in Haarlem (oudste club van Nederland) ik speel in de B4 maar dat zegt niet heeeeeel veel want wij zijn vriendenteam en staan ruim 1ste in de 2de klasse A (trots)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina