1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 8]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Goiz, 20 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Op VI.nl.

2. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Meeste filmpjes van YouTube zijn verwijderd, maar hier is er nog 1 (al is de kwaliteit niet zo goed)

De 2 goals:

[yt]0Ts85s336ps[/yt]

3. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Zeer onterecht 2-1 achter, beetje jammer. Celtic 2 kansen en 2 goals, met name 2x door een iets te late Milito en Valdés die niet optimaal stond bij die 2de goal. Barça vele malen beter, maarja het draait allemaal om die goals natuurlijk. Nu hopen dat we in de 2de helft nog kunnen terug komen.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wie maakt me wakker bij Arsenal?

5. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Idd zeg, wat een vreselijke saaie wedstrijd.

Kon geen link vinden voor barca (site lag eruit), heb niks met arsenal of milan. Arsenal begint nu wel te voetballen, althans, ze creëren een paar kansen. *gaapt verder*

6. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Henry _O_

En dat is een diepe, diepe buiging.

7. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    wat deed ie:p

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    2-3 :D

Volgens mij nog net binnen het 16-meter gebied, vanuit de linkerhoek, krulde hij de bal met veel effect in de rechter bovenhoek terwijl er een stuk of 4 verdedigers om hem heen stonden.
    Code:
    _________
    |x
    |             |
    |             |
    |             |
    |             |
    |             |x
    |_________

Van Kruisje naar kruisje, zeg maar. :+

Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  9. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 20 feb 2008
  10. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Schitterende goal van Henry.

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Conclusie van vanavond: Milan heeft het geluk want Inter gister weer eens niet had in de CL (:mad:). Vooral die laatste bal op de lat bedoel ik natuurlijk.

Barça was indrukwekkend. Schitterende goals, met name van Henry, ook al is het een flapdrol.

Manchester lijkt me momenteel de favoriet voor de CL, samen met Barça en als outsiders Arsenal, Madrid en Milan. Manchester - Barça zou een leuke finale zijn (ik ga er voor het gemak even vanuit dat Inter het niet meer gaat redden).

Benzema wordt een hele grote....... Inter => kopen voor naast Ibrahimovic, en daarachter Diego.

12. Slaatje B

Slaatje B XBW's Dark Knight

Leuk Bevonden:
    0
  13. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
  14. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    milan had gisteren inderdaad geluk. ze speelde slecht. verdedigend stond het niet super, opbouwend waren ze de bal te snel kwijt en konden ze de vrije man niet vinden en kaka en pato waren ronduit slecht. pato kon niet laten zien wat hij in de competitie wel laat zien. mijn eigen held speelde ook niet zijn beste wedstrijd (gattuso)

barca liet aanvallend weer is zien hoe goed ze wel niet zijn maar ook hoe kwetsbaar ze zijn in de verdediging. die stond niet altijd even goed en valdes blijft valdes ook al heeft hij geen haar meer.

ik denk niet dat manchester het schopt tot de finale. op de een of andere manier heb ik het idee dat als het er echt op aan komt de aanval stokt en ze niet meer scoren. ik hoop zelf dat milan de titel weer prolongeert maar na gisteren heb ik er wel een hard hoofd in. hopen dat ze in san siro wat rustiger kunnen spelen.

en benzema naar inter. doe maar niet anders hebben jullie de titel al op ongeveer de helft van het seizoen... dat is ook niet leuk meer;)

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik vond juist Arsenal - AC Milan een leukere wedstrijd dan Liverpool - Inter. Misschien omdat Arsenal en Milan mijn favo clubs zijn. Ik vond het gewoon leuker om naar te kijken. Jammer voor Arsenal, had wel verwacht dat zei er een zouden scoren. Laatste actie van Arsenal had echt mooi geweest als die er in zat.

Vanavond PSV, hopelijk maken ze geen domme fouten. Wil ze graag door zien gaan. :)

16. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, Inter is al twee maanden uit vorm en heeft voornamelijk door arbitrale dwalingen veel punten gehaald de laatste tijd. En Juve en Milan gaan echt wel weer een keer op hun normale niveau komen. Het zal volgend jaar veel moeilijker worden denk ik.

Crespo vertrekt waarschijnlijk, Cruz gaat niet heel lang meer mee, van Ibrahimovic vraag ik me af of hij nog heel lang wil blijven. Dus er moet wel een spits bij. Liefst Benzema of Agüero en dan Diego of Quaresma daar omheen.

Maar Benzema zal wel voor het grote geld in Engeland kiezen.

Gelukkig hebben we supertalent Balotelli nog \o/

17. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    dit dacht ik al voor dit jaar maar dat is ook aardig anders gegaan. inter speelt inderdaad de laatste tijd niet goed maar pakken wel de punten (al dan niet door de scheidsrechters/grensrechters). milan begint het seizoen vaak slecht, juve moet met nog wat extra spelers komen willen ze helemaal meedoen en roma is veels te wisselvallig.

18. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    rofl psv staat 1-0 voor

19. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    En PSV is door na een winst van 2-1. :)

Laatst bewerkt: 22 feb 2008
  20. Burt Macklin