1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0
    double post sorry :mad:

Laatst bewerkt: 17 mrt 2008
  2. Nitram

Nitram BiA!

Leuk Bevonden:
    0

Het verwachtingspatroon bij Feyenoord is net zoveel als bij Ajax hoor. En aantal supporters zal ook niet zoveel verschil in zitten.

edit:

Alsof het beleid van Ajax zo goed is? Ajax is ook al jaren aan het kloten.

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Tuurlijk heeft Feyenoord de ambitie om kampioen te worden. Het is immers een topclub. Bij de top 3 horen ze sowieso.

Mwah, ik spreek toch heel vaak Feyenoorders die er al lang mee hebben leren leven dat ze hooguit eens in de 7 à 8 jaar kampioen worden en dat prijzen vooral incidenteel zijn. De ambitie is er altijd uiteraard.

En onlangs stond er in de VI nog een uitgebreid artikel over het aantal supporters van de clubs in Nederland en het imago en de waarde van de clubnaam e.d.

Ajax heeft 2,2 miljoen supporters, Feyenoord stond op plaats 2 met 1,3 miljoen als ik me niet vergis.

4. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    nee, ik denk niet dat je dat zomaar kan verwachten. AZ wilde dit seizoen hun steigende lijn voortzetten, door nieuwe spelers aan te kopen en geld te investeren.
    Kijk eens wat er van AZ geworden is.
    niet dat ik hiermee wil zeggen dat Ajax en AZ gelijk zijn, maar om een voorbeeld te noemen.

Ik vind het arrogant om te zeggen: paar goeie aankopen en we worden volgend jaar kampioen

5. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik geef je grotendeels gelijk, maar wil toch even zeggen dat Feyenoord wel de 1e NL club was die er met de Europacup I vandoor ging en de laatste NL club was die een Europese prijs pakte :cool:

Oh en het is objectief! :+ hehe

6. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Hoor je ons ajax fans dat dan ergens zeggen?

En je kunt Ajax niet met AZ vergelijken. Az moet de stap naar de top nog maken terwijl Ajax daar al jaren bij hoort. Ook al gaat het wat minder en worden er minder prijzen gewonnen.

7. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Als topclub moet je je altijd zo goed mogelijk versterken om het volgende seizoen kampioen te worden, dat lijkt me niet meer dan logisch toch? De Amsterdamse bluf is natuurlijk aanwezig bij Ajax, dat vind ik mooi en kenmerkt de club. Het zijn dan ook grotendeels de mensen die niet uit de Randstad komen die de bluf niet kennen of snappen en er problemen van maken.

Ik woon nu 2 jaar in Eindhoven en ik kan je eigenlijk makkelijk zeggen dat de arrogantie van de PSV supporters niks verschilt met de "Amsterdamse arrogantie". Ze zijn hier net zo bijdehand maar vinden dat dan weer geoorloofd omdat Ajax toch altijd word voorgetrokken. Duidelijk weer dat jaloerse Kalimero gedrag waar ik me zo aan kan ergeren :x

8. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Elke club waar het goed gaat gaat zich bewust of onbewust beter voelen of voordoen en de andere ploegen storen zich al dan niet bewust aan het feit dat er een ploeg boven ze staat. Ik ben er heilig van overtuigd dat dat bij Ajax zo gaat en bij Feyenoord en PSV precies hetzelfde in dezelfde situaties.

Het is niet voor niets dat men in Engeland Manchester verschrikkelijk arrogant vindt, in Italië Juve om o.a. die reden wordt gehaat, Madrid in Spanje wordt gezien als een elitaire hap (ook door Franco natuurlijk) en men in Duitsland Bayern het liefst ziet creperen om exact dezelfde redenen als waarom Ajax hier wordt gehaat.

't Is mijns inziens een natuurlijke gang van zaken en we doen allemaal vrolijk mee in die tombola van emoties.

9. HEMAw0rst NL

HEMAw0rst NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat dat betreft doet psv het heel goed vind ik die blijven gewoon heel nuchter ondanks de successen van afgelopen jaren.
    tja en ik zou niet weten hoe feyenoord zich in die situatie zou gedragen want ik heb nog nooit zo'n periode mee mogen maken:'-(

10. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Al jaren kloten en dan nog zulke sponsordeals afsluiten.

Dan ben je marketing technisch gezien toch gewoon goed bezig?

11. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik stoor me als Ajacied toch geregeld aan de houding van PSV'ers (heb er een aantal om me heen in het dagelijks leven, maar ook op i'net en op TV). Waarschijnlijk ligt dit puur aan mij en is het een onbewuste vorm van jaloezie/frustratie, maar het gevoel kan ik toch niet onderdrukken.

12. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Wat denken jullie morgen?? Het zal er zeker om hangen en naar alle waaschijnlijkheid speelt Afellay niet mee, ik hoop een nette 2-0 overwinning voor mijn clubje:)..

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Duhh. Als Ajax 3x achter elkaar kampioen wordt blijf ik ook heel nuchter als ik weet dat Ajax het 4e jaar ook weer 'gewoon' als kampioenskandidaat nummer 1 staat. ;)
    PSV heeft alleen paniek op financieel gebied. Sportief hoeven zij zich weinig zorgen te maken.

14. Jan WoWter

Jan WoWter Jungie!!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk (en hoop) dat Ajax morgen het gat gaat terugbrengen naar één enkel puntje.
    Huntelaar zal morgen dan de grote man zijn met 1-2doelpunten, aangezien Salcido op het moment absoluut niet sterk speelt.

15. VooDoo300

VooDoo300 010

Leuk Bevonden:
    6
    feyenoord door! goede doelpunten van mols en landzaat

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Jammer maar helaas, weer een droom in duigen. Het was jammer, 2x een persoonlijke fout en 2x een doelpunt. Schitterend doelpunt van landzaat, niets op af te dwingen. Voetballend ging het nog wel gelijk op, dat was van beide teams op een niet al te hoog niveau.

Nu maar volledig richten op het competitie einde. Bij de 1e 5 eindigen zal moeilijk worden, maar niets is onmogelijk deze competitie.

Als feyenoord de bekerfinale wint, dan heeft de nummer 5 ook nog automatisch europees dus daar hopen we maar op.

Ik denk dat ze heracles gaan treffen in de finale.

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Gaat de verliezer van de bekerfinale niet Europa in als Feyenoord via de competitie Europees voetbal haalt?

Ervan uitgaande dat Feyenoord de finale wint uiteraard.

Laatst bewerkt: 18 mrt 2008
  18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Volgens mij werd er dan een extra uefa ticket vrijgegeven voor in de competitie.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    mooie goal van landzaat..morgen de beslissing van de eredivisie :D!!

20. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Jammer genoeg missen we een belangrijk persoon in de vorm van stekelenburg

Het schijnt dat zijn vader vandaag is overleden, natuurlijk moet dat voorgaan maar het is een aderlating. Wens hem iig veel sterkte :eek:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina