1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Dus als je eindelijk na eindeloos falen met je franse tentamens een voldoende haalt maar je leraar toch onvoldoende geeft omdat de vorige 9 wel onvoldoende waren hoef je dat de leraar ook niet kwalijk te nemen? :+

Kromme zin ftw :thumbs:

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Nee, want wat er op papier staat is goed of fout. Deze situatie was vrij discutabel. Scheids moet in split-seconde beslissen. Suarez heeft gewoon de schijn tegen en dus kan ik de beslissing wel begrijpen.
    Mocht Suarez zijn been er tot de knie afgelegen hebben en zou hij daar geen penalty voor krijgen, dan mag je de scheids de schuld geven ;)

edit:/
    Even ter verduidelijking:
    Het was wel een 100% penalty maar Suarez heeft het er zelf na gemaakt :)

Laatst bewerkt: 23 mrt 2008
  3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt Suarez krijgt nooit meer wat mee. Vond het echt zwak van de scheids dat hij zijn fout niet toegaf, in tegenstelling tot Jol.

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Idd, dat vond ik wel ziek :) Dat je een fout maakt is nog tot daar aan toe, maar geef het dan aub wel toe als alles erop wijst :x
    Maarja.. de arbitrage in de eredivisie is niet van het hoogste niveau :x

5. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee dat weten we helaas al langer. En toch mogen we zo'n pannekoek naar Zwitserland sturen komende zomer:emo:

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Real Madrid - Valencia 2-3

zooo Koeman wint in 1 week van Real en Barca:eek:

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ajax had als doelstelling geloof ik de beste 4 van europa :+

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    haha mooi Derksen moment zojuist,
    die belgische scheidsrechter ziet zo de goal van sibum tegen VVV terug en hij zegt dat het een geldig doelpunt was.
    zegt die Derksen; Ja ik snap het wel, wij sturen de slechtste Nederlandse scheidsrechters naar Belgie om er een potje van te maken en als wraak sturen de Belgen hun grootste hansworsten naar ons toe 8)

9. tmffirework

tmffirework Willem II Tilburg!

Leuk Bevonden:
    0
    Willem II weer gewonnen! Kom oan... uit de degradatie!

10. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Nee, structureel bij de beste 16 van Europa en ééns in de twee jaar kampioen.

Opzich kloterige doelstelling. Een club als Ajax moet als doelstelling hebben om elk jaar kampioen te worden en minstens overwinteren in Europa. Bij de beste 16 is niet realistisch. Maar door wanbeleid en onrust is het er niet van gekomen en komt het er ook niet meer van de komende tijd:mad:

11. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    O ja zat ik er 12 naast :+
    Ik bedoelde ook beste 4 (x4) van Europa :+

12. janter

janter Active Member

Leuk Bevonden:
    577
    Iedereen zit wel wat te zeiken op die scheidsrechters en dat sommige ajax spelers een ajax hart hebben. Dat is ook wel zo, maar we kunnen ook concluderen dat ajax niets meer is. En als ajax-supporter zeg ik het niet al te graag, maar ajax is niets en het blijft niets PUNT.

13. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    En ik ben er goed ziek van, godver dat van Barca was wel mooi, maar nou niet. 8)

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Wat denk je wat onze eindconclusie steeds is? En ik heb een hekel aan het zeiken op scheidsrechters. Tuurlijk was het een penalty voor Suarez, maar een club als Ajax moet het toch uit zichzelf opbrengen zonder het hulp krijgt van de abitrage?

15. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Die kansen van Real, ongelofelijk. Die Higuain die gewoon regelrecht in de keepers handen(die op de grond lag) kopt 1 meter voor het doel =(

16. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    De man maakt niet 1, maar 2 cruciale fouten die dus het scoreverloop beïnvloeden. Oke, de handsbal geeft hij dan toe en dan komt hij met zo'n achterlijk verhaal bij die (loepzuivere) goal van Bruins.

Pleur op (Jol dus he ;)).

En er zijn er nog meer van die trutjes die zichzelf scheidsrechter noemen. Na de wedstrijd worden zij geconfronteerd met camerabeelden en dan nog hebben ze ballen te wienig om toe te geven dat ze fout zaten. Ga lekker wat anders doen met je leven dan.. Deze mensen verdienen het niet om eredivisie wedstrijden te fluiten.

Terug naar Dick Jol.. Hij heeft het in het verleden goed gedaan, maar de afgelopen weken kwam hij imo echt met debiele beslissingen met als klap op de vuurpijl de wedstrijd van gisteren. Ik vind dat hij voor dit soort rommel best een schorsing aan z'n broek mag krijgen. :mad:

17. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Dat denk ich auch nicht. Ik heb echt het idee dat Van Basten eerst 1 vol jaar gaat aankloten bij Ajax en daarna pas definitief beslist hoe en wat. Net zoals ie bij het Nederlands elftal heeft gedaan. Elke wedstrijd andere spelers op cruciale posities en kijken hoe het uitpakt...

Enig lichtpuntje is wel dat Ajax weer aantrekkelijk wordt voor jonge (buitenlandse) talenten nu de levende legende Van Basten ze gaat trainen. Plus het feit dat ie een contract heeft voor 4 jaar en dus genoeg tijd heeft een hecht team te bouwen.

Eerst maar is afwachten wat Huntelaar en Heitinga doen volgend seizoen. Ik denk niet dat ze nog een jaar bij Ajax blijven. Huntelaar sowieso niet. Real Madrid slaat ie echt niet af; en Ajax ook niet als het waar is dat ze 35 miljoen voor 'm kunnen ontvangen. Heitinga lag volgens mij op zo'n 16 miljoen dacht ik, dus dat is grofweg een dikke 50 miljoen die Ajax vrij kan besteden. Johnny zie ik btw nog wel een seizoen in Amsterdam blijven gezien hij een echte Ajacied is met een groot hart voor de club.

Het feit dat Van Basten ook nog is beschikking heeft over de vele miljoenen die Ajax heeft ontvangen voor Sneijder en Babel is ook wel fijn om te weten. Zolang ze maar geen achterlijke aankopen zoals afgelopen jaar doen. De halve selectie van nu kan wat mij betreft per direct oprotten. Urzaiz, Donald, Luque, Van der Heijden, Schilder, Ogararu, Manucharyan, Krohn-Dehli, Bakircioglu om er zo maar een paar te noemen. Ze presteren geen bal en ze worden ook nog rijk op de reservebank. Nee...er moet nog veel gebeuren in de tussenstop van het seizoen.

Weet iemand eigenlijk wanneer seizoen 08/09 van start gaat? Ergens rond Augustus of zo?

18. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij de 29e van augustus pas in verband met de Olympische Spelen in Peking.

19. snake88

snake88 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het eens met je verhaal, ik snap alleen niet dat je Van der Heijden in dat rijtje noemt. Is een van de, zo niet grootste talent van Ajax imo, die komt er echt wel.

20. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Ik heb alle maar dan ook alle vertrouwen in het volgend seizoen. Denk dat van Basten iedereen zal gaan verbazen. Zeker gezien de centen die die straks mag gaan uitgeven denk ik dat er een behoorlijk team staat. Hunter zal wel weggaan, zeker als Real 35 mil bied. Dan zou ik er echt een grote strik omheen doen. Tuurlijk hij is goed echt heel goed maar we redden het wel zonder hem. Voetballend vind ik hem namelijk njiet zo sterk. Trouwens wie ik wel graag als zijn opvolger wil is die Milevsky van Kiev. Snap nog steeds niet dat die niet bij een topclub speelt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina