1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    ajax scoort ook nog maar is. Hopelijk lopen ze nu nog wel even uit naar dubbele cijfers.

2. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    6x scoren in 30 minuten? Lijkt me niet. 8)

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  3. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    1 is ronaldo met 26 goals, 2 fabiano met 22 goals en 3 huntelaar met 29 goals. Daar komen die van deze speelronde dan nog bij.

4. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    2-0 psv... Farfan.

PSV moet nu dus 2 keer verliezen en Ajax 2 keer winnen. Dat zit er helaas niet in vrees is...

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Als PSV volgende week gelijkspeelt en de week daarop verliest bij Vitesse (en Ajax alles wint uiteraard) is Ajax ook kampioen op doelsaldo.

En zoals PSV vandaag speelde is het niet eens ondenkbaar. Wat een dramaaaaatische ploeg is dat zeg. Ik begrijp echt niet dat je daar fan van kunt zijn. Tegen Heracles vrijwel constant de dreiging van een tegengoal :emo:

Atalanta - Inter 0-2 \o/ Vieira en Supermario Balotelli!!! :thumbs:

6. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    zoals vitesse vorig jaar de laatste wedstrijd psv rustig de titel gunde (1-5) denk ik dat dat er zeker niet in zit...

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik zie het ook niet gebeuren maar zowel Twente als Vitesse kunnen de punten nog prima gebruiken, dus ze zullen er wel voor gaan. Rutten zal er ook alles aan doen om z'n ploeg te laten winnen in Antihoven, gezien de manier waarop ze hem hebben afgepoeierd en later wilde hebben.

Hopen dat PSV net zulk fantastisch spel op de mat legt als vandaag en een keer NIET het geluk aan z'n zijde heeft. Als Ajax zelf de laatste wedstrijden wint weet je het maar nooit.

Het zegt in ieder geval alles dat PSV vandaag weer countervoetbal speelt, thuis tegen Heracles :')

8. Pascal

Pascal ༼ つ ◕_◕ ༽つ

Leuk Bevonden:
    57
    Volgens mij is dat gewoon een zuivere hattrick hoor, kan aan mij liggen. Naar mijn weten is het een hattrick wanneer een bepaalde speler binnen één helft 3x scoort. Ongeacht of er nog een goal tussen zit van de tegenstander. Maar ik kan het fout hebben. Maar netjes weer van Huntelaar.:thumbs:

EDIT: Hmm, blijkbaar niet dus. Wiki zegt dat er geen goal tussendoor gemaakt mag worden. Achja, weer wat geleerd. :)

9. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    2x in 8 minuten konden ze ook ;) Dus zou het theoretisch in 24 minuten moeten lukken ;)
    Maar helaas word ik weer teleurgesteld :+

10. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ow je bent er bij geweest? Viel anders reuze mee hoor heb misschien 0.5, 1 a 2 uitgespeelde kansen gezien van heracles, maar goed PSV wint weer eens (3 punten daar gaat het allemaal om).
    Genieten is dat heh? zon grandioze wedstrijd tegen de Graafschap? Goed dan focussen wij ons weer op europees voetbal.
    En dag he!

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Het mooie is dat die supporters het keihard ontkennen. Ajax-supporters zouden het wel toegeven. Prachtig trouwens dat Adrie Koster met een 4-1 voorsprong een verdediger eruit haalt voor een aanvaller :thumbs: En nog ff tegen ze roept in de 91e minuut van: "Maak er nou nog één!"

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik heb splitscreen en internet, dus ik kijk meerdere wedstrijden tegelijk.

Het viel helemaal niet reuze mee. Gewoon countervoetbal tegen Heracles in eigen huis. Vergeleken met de wedstrijd van PSV tegen Heracles was Ajax - De Graafschap een waar spektakelstuk. Aanvallend voetbal, veel goals, veel kansen, én drie punten. En het was me toch een kutwedstrijd...

Maar je bent net zo laf als die trainer van je. Geen greintje waardigheid in je flikker als je niet toe kunt geven dat PSV afschuwelijk afbraakvoetbal speelt en ook nog eens slecht en vaak met veel geluk (zoals vandaag weer die onterecht afgekeurde goal, om maar eens wat te noemen).

13. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de 'buitenspelgoal'van heracles was geen buitenspel :eek: lucky psv =(

ben zelf net terug uit de arena, wat is huntelaar effectief :) verder was het geen boeiende wedstrijd...

14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Waarom speelden ze met een rouwband om eigenlijk?

15. jackie brown JR

jackie brown JR Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand van de knvb was overleden, kom zo niet meer op zijn naam

edit// Jeu Sprengers (24 mei 1938 - 6 april 2008 ).

16. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    voorzitter van KNVB was vanochtend overleden.

EDIT: zoals Jackie al zegt;)

Ik heb de wedstrijd+de samenvatting gekeken en kon de aanvallen niet echt counters noemen, die Heraclieden kwamen nog niet over de helft of ze gaven een kut pass...als PSV dan die bal onderschept kun je dat niet echt een counter noemen. Nu is het een keer geen Ajax dat lucky is maar PSV en gelijk allemaal een grote bek uit Amsterdam..beetje jammer.

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Goede houding idd maar het pakt niet altijd even gunstig uit ;)
    *Denkt aan Ajax-Sparta afgelopen seizoen*

18. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0

Spektakel stuk!!! whahahaha!! je bent wel een grappenmaker.
    Nou wat een top wedstrijd zeg. Werkelijk een wonderwedstrijd.
    Zag ik dit soort voetbal maar in de finale van de championsleague! echt waar niets gaat boven het allerbest verzorgde voetbal van Ajax, De spelers, de ambiance in het stadion werkelijk fenominaal!! *proest*.
    En over geluk hoeven we het denk ik niet te hebben vaak is ajax de gene die altijd geluk heeft.
    Maar goed nog steeds 5 punten voor. (daar gaat het uit eindelijk om)
    Nou succes met je overwinning te vieren op de Graafschap kijken wij weer met zijn allen uit naar het europese podium, PSV-Fiorentina.
    Nou ik ga mijn tijd ergens anders voor gebruiken, arriverderci!

19. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Hij zegt "vergeleken met". Kortom, je zegt nu zelf al hoe slecht het spel van PSV dus wel niet was :b:

Maarja.. het is wel duidelijk dat ajax supporters iets meer kritiek op hun ploeg durven te geven.

20. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    ja die fluiten zelfs hun eigen spelers uit:emo:..

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina