1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Man wat speelde PSV slecht =(

Gelukkig nog wel 3 punten gepakt, beide goals waren wel mooi ingeschoten. Ik hoop dat we volgende week kampioen worden, en dan zsm aankopen doen en trainen zodat we volgend seizoen beter spelen.

2. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ze zien iig onder ogen wanneer ze matig/slecht presteren. PSV supporters doen net alsof het altijd even mooi en geweldig is, terwijl die 9 v/d 10 wedstrijden niet zo is.
    En dan roepen ze altijd dat ze nog in europa voetballen en dat ze kampioen worden maar keertje zeggen dat het nergens op lijkt, zit er helaas niet in :lol:

Wat is zieliger?

3. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik zeg 10 minuten geleden nog dat we slecht speelden....

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Ik reageerde op die 2 gasten boven jouw en niet op jouw reactie ;)

5. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Het is leuk hoor, ajax die als het "nergens" om gaat vier keer scoort.

Maar ja, PSV die tussen twee UEFA cup wedstrijden door een competitie wedstrijd speelt. Ik weet nog toen Feyenoord de UEFA cup won; in de competitiewedstrijden tussen die wedstrijden verloren wij toen veel punten. PSV niet, en dan kan je gaan lopen janken dat het er niet uit ziet, maar voorlopig is het gewoon knap wat ze presteren.

6. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Ik zeg toch niet dat het ALTIJD zo mooi is? Ik houdt er gewoon van als mij clubje wint en of dat nou soms met slecht of goed spel is maakt me vaak niet uit (bij belangrijke wedstrijden) maar baal er wel van als ik een kaartje van 50 euro koop voor een europese wedstrijd en dat ze dan zo op de counter gaan spelen, in deze periode gaat de uitslag voor het spel van PSV en ik snap ook wel dat al die Ajacieden daar niet zo blij mee zijn want die zien PSV graag aanvallen en de tegenstander counterend een goal maken, maar zo dom zijn ze hier niet in brabant..zo zag je ook weer vandaag bij Ajax dat Vermealen eruit werd gehaald voor Leonardo (Verdediger <-> Aanvaller). Dat zouden ze bij PSV niet snel doen aangezien ze nu op prestatie spelen en Ajax' enige kans op kampioensschap op doelsaldo moeten binnenslepen.

Laatst bewerkt: 6 apr 2008
  7. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Excuus O-)

Ik zou liever zien dat PSV mooi en creatief speelt, dan komen er veel meer kansen en hopelijk ook meer goals. Ik heb nu tot de 80ste minuut nog in angst gezeten of Heracles nog zou scoren. Natuurlijk ben ik ook blij dat we hebben gewonnen, maar voor een wedstrijd als deze ga ik niet naar het stadion (wat voor mij ook nog een takke-end weg is trouwens, als ik ernaast had gewoond had ik het misschien wel gedaan :+)

8. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Mijn God, je bent nog achterlijk ook...

En altijd maar weer dat Ajax = geluk gelul :emo: Wat een publiek zeg, onvoorstelbaar...

Gelukkig zijn er ook nog fatsoenlijke supporters, zoals Joene, die wel het beetje eer lijkt te bezitten en gewoon wat objectiever naar z'n club kan kijken.

9. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Ach, ik snak al een half jaar naar Huub Stevens. Dat mag iedereen best weten, maar ik ga niet keer op keer melden dat het gewoon niet te best is. Ik hou niet van die tamme vent die er nu staat, of die tamme vent die er voor de winterstop stond. PSV is iets langer dan een jaar nu een beetje aan het aanklooien met soms zo zijn mooie momenten tussendoor (Feyenoord thuis :cool:), maar ik heb gewoon niet de behoefte continu te blijven zeuren. Tuurlijk baal ik wel na wedstrijden als NEC ofzo, maar ik denk dat ik mezelf én jullie een lol doe niet een heel topic lang te gaan klagen. Mag dat ook? :{

En je moet nou niet net doen alsof je geen reactie uitlokt waarin iemand komt met iets positiefs over PSV, want volgens mij heb je vandaag hier weinig gepost zonder iets over PSV erin. :9

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Als 1 ploeg het geluk niet aan z'n zijde heeft gehad dit seizoen, is het Ajax wel. De ontnome strafschop van Suarez tegen Twente als hoogtepunt van de naaierij. Tuurlijk, Ajax is Ajax niet als het een strafschop nodig heeft om van FC Twente te kunnen winnen, maar overtreding is overtreding toch?

Ik was vandaag in de ArenA en vond het een aangename wedstrijd. Geweldig begin met meteen een 2-0 voorsprong. Jammer dat we niet doordrukten en met grotere cijfers wonnen, mja...

En iedereen weet dat Ajax vorig jaar kampioen had moeten worden. Op 1 doelpunt met kut voetbal kampioen worden; geluk, anyone?

11. de bengel

de bengel Holy Fuck-nuts!

Leuk Bevonden:
    0
    de frustratie zit wel hoog he :{

AZ gelukkig weer gewonnen (met wat geluk, maar dat mag ook wel)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ja, de frustratie zit er flink in als je dat stel heikneuters op zo'n manier hun punten bij elkaar ziet sprokkelen en bedenkt dat dat zich weer kampioen mag noemen. Is dat vreemd?

Ik blijf toch vreemd vinden dat emotie tonen blijkbaar iets vreemds wordt gevonden.

13. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    AZ had vorig jaar kampioen moeten worden. Die verdiende de titel het meest. Die stonden het er beste voor.
    En die penalty die Suarez niet kreeg tegen Twente heeft ie dit seizoen wel in andere wedstrijden met een schwalbe versierd. En zo heeft elke club zich wel genaaid gevoeld door de arbitrage dit seizoen.

:lol::lol::lol:
    Gelukkig wordt Inter Milaan wel kampioen... als die het niet laten liggen tenminste _0/

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een reactie =( :emo:

15. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Wat is die Aad de Mos toch een starre eikel, hij kan helemaal geen commentaar hebben, alles wat niet officieel bekend gemaakt is is gelogen en hij draait om alle vragen heen. Wel grappig hoe Hugo Borst hem dan toch probeert uit te dagen (wat hem helaast niet lukte...)

André Wetzel naar ADO trouwens, ben benieuwd!

16. Tediz

Tediz pendejo

Leuk Bevonden:
    0
    Barcelona 0-0 Getafe.

:)

17. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laten we Villarreal ook niet vergeten tegen Sevilla. 2-0 voor Sevilla. Dus Real Madrid loopt mooi een puntje uit van Villarreal. :)

18. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Gisteren heel Nederland doorgereisd om naar Groningen - NAC te gaan. Maar gelukkig was het dat helemaal waard. 1e helft was ongelofelijk, NAC mocht in balbezit doen wat ze wilde en Groningen keek rustig toe. Het had bij rust al 3 of 4-0 mogen zijn, maar wij waren met 2-0 al zeer tevreden. De 2e helft was weer als vanouds billenknijpen. Door een snel gelukkig doelpunt kwam Groningen weer in de wedstrijd en geloofde er weer in. Wat resulteerde in een aanvallend Groningen en een NAC in zijn beste spel. Groningen was nog 2x gevaarlijk maar verder viel het allemaal nog wel mee, in de 2e helft kreeg NAC ook grote mogelijkheden maar deze werden weer dramatisch uitgespeeld.

We blijven leuk meedoen voor een plek bij de eerste 5 en CL komt steeds dichterbij :+. Kaka, Kaka, We komen uit Breda, jala lala jala lala.

19. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    3 punten in Almelo en NAC is binnen, hoewel de rest ook maar blijft winnen. NAC heeft nog nooit op dat kunstgras gewonnen, dus het moet er maar is van komen. En 6e worden met 63 punten, het zal toch niet?? :x

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Heerlijk middagje Ajax gisteren. Prachtig eerbetoon aan Sjonnie, dan even lekker rustig wedstrijdje kijken. Na de laatste goal ook nog even mijn roes uitslapen, dus prima!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina