1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ja maar dat houdt in dat Inter verliest.
    Ligt nogal gevoelig voor sommige leden. :+

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verdiende overwinning AS Roma. Speelden goed georganiseerd. Alleen na de gelijkmaker van Real speelden ze wat nerveus, maar verder meer dan verdiend naar de volgende ronde.

Wel een beetje zeikstraal van een scheids.

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laat ik maar niet zeggen hoe ik me voel. :mad:

4. the only ego

the only ego linux hippie

Leuk Bevonden:
    0
    hoor net dat van basten wel verder wil met van geel. Hoop het toch niet, die moet ook echt opzouten als je het mij vraagt

5. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ach, Van Geel zal waarschijnlijk alleen nog maar fungeren als praatpop van Cruijff en Van Basten. Als onderhandelaar is hij niet slecht en ik denk ook dat hij gestuurd door de juiste mensen best kan blijven.

Als Jaakke maar oprot, want die is achter de schermen nog effe z'n macht aan het misbruiken.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zo had ik het nog niet bekeken. Ik dacht eerst dat het net zoals Van Geel en Ten Cate vorig jaar ging worden, dat het continu gaat botsen, maar als je het zo bekijkt kan het er wel beter op worden.

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Na de 60e minuut was ik gestopt met kijken van Real - Roma. Vond het zwaar niet leuk, was niks aan.

8. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Zonde, 2e helft was een stuk leuker dan de eerste helft! Vergeleken met de wedstrijd van Arsenal was het natuurlijk een stuk minder vermakelijk :)

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Dan heb je toch een mooie slotfase gemist. vanaf het moment dat pepe rood kreeg werd het een leuke wedstrijd met kansen aan beide kanten.

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond het anders een zeer vermakelijke wedstrijd :) Zelfs de eerste helft zat ik al stilletjes te genieten van De Rossi en Aquilani hoor. Daar ben ik als Intersupporter toch wel een beetje jaloers op (en dat terwijl we zelf Cambiasso, Vieira, Maniche, Pele en J. Zanetti voor die positie hebben). Heel veel voetballend vermogen, beide Italianen en erg jong.

Aquilani heeft al aangegeven een vertrek naar Inter wel te zien zitten \o/

11. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Vond het ook zeker een leuke wedstrijd, de Italianen speelden echt mooi technisch en beheersd.

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Whoa Anderlecht heeft ff dik pakkie gekregen van Bayern 8) 0-5 verliezen.

13. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Inderdaad! :eek:

Opstelling PSV: Gomes, Kromkamp, Marcellis, Salcido, Alcides, Simons, Méndez, Culina, Afellay, Farfán en Koevermans.
    Wissels: Roorda, Zonneveld, Lazovic, Rajkovic, Aissati, Dzsudzsák en Bakkal

Opstelling Spurs: Robinson; Gilberto, Woodgate, King, Chimbonda; Lennon, Jenas, Zokora, Malbranque; Berbatov, Keane.

Stand: 1-0 PSV! Farfán!

Laatst bewerkt: 6 mrt 2008
  14. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    wtf zongen ze nou over Ajax? 8)

15. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Knappe tussenstand. Houden zo.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die Farfan die was ff los zeg :eek: Misschien wilde hij zich in de kijker spelen ofzo voor zijn volgende club? Tottenham wilde hem toch eerst? Wellicht had Vergoossen hem daarom opgesteld, omdat hij wist dat hij zich wilde bewijzen 8)

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    was idd een goede zet van sef

18. MvDrunen

MvDrunen PS3 ID: MvDrunen

Leuk Bevonden:
    0
    Er viel in ieder geval een hele last van hem af :)
    Hopelijk krijgt hij in de eredivisie nu ook weer een basisplaats, zodat ie weer terug komt op zijn oude niveau. Daarna verkopen voor goed geld en zijn plaats vervangen door Amrabat! ;)

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Naja, PSV speelde ook weer anders waardoor Farfan op zijn oude positie kwam te staan hè. Dat het zo 'slecht' ging komt denk ik vooral door zijn nieuwe positie. Die ligt hem gewoon niet en hij valt er niet zo op. Pasgeleden lieten ze echter zien hoeveel werk hij verzet. Het is echt een nuttige speler en is ook één van die spelers die binnen een groep alles leuk houdt. Vind hem nog steeds erg belangrijk en ik hoop echt dat ze hem houden.

20. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Anderlecht heeft gister een flink pak slaag gehad van Bayern. 0-5! En de 0-1 was wonderschoon van Altintop:
    0-1
    0-2 Lekker.
    0-5 Ook mooi.
    _O_

Laatst bewerkt: 8 mrt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina