1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dark Miracle

Dark Miracle Guest

Wat een prachtige goal van Fiorentina, zeg. Fantastisch gewoon.

2. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    3-1 voor Getafe inmiddels!

3. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Pfff, onvoorstelbare blunder van Abondanzieri. 3-2 nu, met nog 5 minuten.

't Is op Sporza (Belgiƫ)!

4. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ongelooflijk 3-3. Kutduitsers:mad: Allerlaatste minuut ook weer....

5. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Onvoorstelbaar, wat heb ik toch een schijthekel aan die (*^()*^%@)*(^Duitsers :mad::mad::mad:

6. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Tja wat verwacht je ook. Een Italiaanse spits (sorry Nerazurri) bij een Duitse ploeg.

7. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Zonder Toni hadden ze hem ook ongetwijfeld gemaakt. Moet je alleen al kijken hoe die 3-2 valt. Wat een teringmazzel hebben ze toch altijd.

Toni speelt bij de verkeerde club. Maar het is wel een fenomeen die vent.

8. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    pffft, schijt moffen... :mad:

9. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, prachtig dat Bayern! Die heerlijke halve Duitser van een van Bommel erbij, ik vind het wel mooi :) Ik had nooit echt iets met Bayern en bijvoorbeeld Kahn vind ik een verschrikkelijke vent maar van Bommel, Ribery en Toni vind ik wel chille spelers. Ongelofelijk Duits om in de 89e minuut gelijk te komen om vervolgens met 2 doelpunten in de laatste vijf minuten van de verlenging nog door te gaan, maar ik vind het wel wat hebben ;)

10. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Kahn sloeg Van Bommel ook lekker in het gezicht! 8)

11. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Kijk, dat heb ik nou met nederlanders die het niet kunnen hebben dat Duitsers (net als Italianen) wel die absolute winnaarsmentaliteit hebben...

:lol:_0/

12. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Tja Duitsers die trainen gewoon veel intensiever en fysieker. Daardoor hebben zij de kracht om in de laatste minuut er nog ff een stapje bovenop te doen. Mag hier in Nederland ook wel wat meer gebeuren IMO :{

13. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Jammer voor PSV, maar ze hadden gewoon helemaal niks te brengen gister in de wedstrijd. Toch snap ik nog steeds niet wat ze in Lazovic zien, vind hem echt niks van de wedstrijden waar ik hem in zie spelen.

14. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Wat heeft dat in godesnaam met elkaar te maken? :):

15. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Balen van PSV gister, het spel was ook belabberd en ze gingen echt slecht met de kansen om. 2 grote kansen van Lazovic!! Dat ze die niet al op de reserve bank hebben gegooid snap ik ook niet, had hij die bal die die over schoot erin geknald en Simons die penalty er wat geloofwaardiger ingeschoten waren de laatste 10 minuten een stuk leuker geweest. nja hopelijk zondag meer inzet tegen Twente!!

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Ik zie de Competitie nog spannend worden, als PSV Zondag zo speelt als tegen Fiorentina zie ik ze niet van Twente winnen.

17. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan is er eigenlijk nog steeds niets aan de hand voor PSV. Uit tegen Vitesse is nou niet bepaald moeilijk(behalve voor Ajax dan :{)

18. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Zo, vandaag kaartje voor bekerfinale Feyenoord-Roda gehaald. Vakkie TT, heb er zin in!

19. The Hammerman

The Hammerman The Hammerman

Leuk Bevonden:
    0
    Yups, ook kaartje. Zit helaas in PP net aan de verjeerde kant van het glas. Maarja, ben erbij en daar gaat het om

20. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Hoeveel heeft het kaartje jullie gekost?

Afgelopen twee jaar heb ik twee keer rond de vijftig euro neergeteld om erbij te zijn. Zat natuurlijk wel zo'n gare combi bij dat twee keer duurder is dan het toegangsbewijs zelf natuurlijk. Al is met een complete colonne bussen Rotterdam binnenrijden wel hardebazerij natuurlijk. Auto's die voorbij rijden met de middelvingers uit het raam gestoken, gasten die op de daken staan van huizen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina