1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    PSV speelde ook gewoon bar en bar slecht vandaag. En Lazovic bracht helemáál niets!

2. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Jammer dat er een brandje ontstond. Ging op het veld in de fik hoorde ik en ging de tribune op. Denk dat dit van niemand de bedoeling was.

En iedereen hoor je klagen over ademhalingsproblemen. Zie ik later gewoon weer iemand met een sigaret staan bij het stuk wat afgebrand is. Volgens mij hebben de spelers er weinig last van kunnen hebben!

3. mcbbvb

mcbbvb Active Member

Leuk Bevonden:
    113
    jij bekijkt het wel heel positief:+

4. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26

Euroborg brander :lol:! Dat is wel een goede :)

5. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Haha hoezo tegenstrijdig. Vergoossen zegt in een interview na de wedstrijd, ik wist het pas net voor het einde dat Ajax niet doorging. Nu zijn ze Koevermans aan het interviewen en die zegt dat hij het in de rust al wist! :+

6. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Das niet voor te lachen :eek:

Maar ik was er toch niet, ik zou wel gaan maar de kaarten waren tyfussnel uitverkocht...

Woensdag worden we kampioen O-)

7. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Situatie Euroborg bij FC Groningen-Ajax: minuut-tot-minuut

--------------------------------------------------------------------------------
    Datum: 13-apr-2008 14:35

De eredivisiewedstrijd tussen FC Groningen en Ajax is niet om 14.30 uur begonnen. Omdat om 14.00 uur achter het doel toiletpapier in de brand werd gestoken ontstond een flinke brand. Diverse supporters liggen op het veld. Supporters van de Z-side maakten gebruik van de paniek en klommen over het hek. Zij liepen over het veld richting het vak van de Ajax-supporters.

Om 14.36 uur was de brand nog niet geblust, er is grote rookontwikkeling ontsaan. Ongeveer drie supporters zijn met ademhalingsproblemen per brancard van het veld afgevoerd. Meer dan honderd Groningen-aanhangers moeten nog van het veld worden verwijderd.

Om 14.50 uur bevinden zich nog honderden supporters op het veld en blussen twee brandweermannen het vuur. Er is nog steeds grote rookontwikkeling. Besloten is de aanvang van de wedstrijd ruim een half uur uit te stellen.

Om 15.00 uur is het doel dat ook vlam vatte vervangen. De rook in de Euroborg blijft hangen.

Om 15.07 uur wordt overleg gepleegd tussen Groningen en Ajax. De wedstrijd is voorlopig langer uitgesteld.

Om 15.15 uur roept de speaker om dat er de intentie is de wedstrijd door te laten gaan. Supporters op het veld wordt opgeroepen hun plek op de tribune weer op te zoeken.

Om 15.25 uur overleggen in de middencirkel FC Groningen-coach Ron Jans, Ajax-trainer Adrie Koster, de scheidsrechter en een afgevaardigde van de KNVB. Hoogstwaarschijnlijk wordt besloten dat de wedstrijd niet wordt gespeeld.

Om 15.32 uur keert de harde kern van Groningen terug naar het stadion.

Om 15.36 uur gaat het gerucht dat de burgemeester Wallage van Groningen eist dat de wedstrijd wordt gespeeld, vanwege angst voor supportersrellen.

Om 15.37 mengt ook burgemeester Wallage zich in het overleg.

Om 15.50 uur is besloten de wedstrijd niet te spelen. Ron Jans spreekt in het stadion naar de supporters en legt uit dat het vanwege de rookontwikkeling onverantwoordelijk is om te spelen. Supporters verlaten de Euroborg.

15.58 uur: de politie spreekt van 19 gewonden. (MB)

8. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    De brand:

Rampzalige middag. Negentien gewonden, vier naar het ziekenhuis, goedwillende supporters gedupeerd, spelers ook en uiteraard de gehele Eredivisie. Dit is geen reclame voor je kadidatuur voor het WK 2018.

En tsja, als Feyenoord dan ook nog met 3-1 verliest... Kutzooi, weer geen play-offs, zelfs met dit materiaal. Ben blij als Bert Oranje gaat coach.. eh verprutsen. Dat interesseert me toch 0,0. Alles op de bekerfinale!

9. EmJee

EmJee Aiight

Leuk Bevonden:
    0
    Ach ja dat moet je maar zijn als PSV supporter de laatste tijd :+

10. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Wow. Bayern Munchen staat na amper 25 minuten spelen al op een 4-0 voorsprong tegen Dortmund...

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11

danku roda en feyenoord.

kan iemand dit Aad vertellen voordat hij zelf begint met rekenen..
    Ik vind dat Vitesse sowieso iets goed te maken heeft tegenover ajax..

12. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Wat een randdebielen weer zeg:{

Steek lekker je eigen stadion in de fik!

(En wie nu meteen begint over Vak410 tijdens de Klassieker dit jaar, dat keur ik ook niet goed dus....)

13. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Stoer hoor die Groningen supporters. Eerst 5 weken van te voren al de boel beginnen op te jennen. Anti-Ajax shirt verkopen, spaanse (of portugese) spreekkoren voor Suarez/Silva bedenken.
    En vervolgens zo achterlijk handelen dat de hele wedstrijd niet doorgaat..

14. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    En met hun Fuck Ajax-shirtjes allemaal:emo:

15. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Voetbalweekend wel een beetje naar de klote keek er echt naar uit dit weekend. Groningen stewards steken zelf eerst de boel in de fik om het weg te krijgen en dan gaat de fanatieke aanhang er meer in gooien dus brandje eerste klasse heel mooi hoor niet dus gewoon klote dit .

16. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Serieus? Hebben stewards het aangestoken? Lekker slim ook!

17. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Je was erbij neem ik aan? Of was dat op TV ook te zien? Want als dat zo is kan Gronigen een dikke straf verwachten van de KNVB.

Ekramy heeft goed naar Timmer gekeken zie ik. ;)

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Feyenoord en Heerenveen! :{
    En had ik het toch goed, PSV zou echt niet met 3 punten naar Eindhoven gaan.

19. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ze speelden al in Eindhoven vriend:cool:

20. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Had het op Tele 2 gezien omdat er zoveel lag waren ze het aan het wegbranden en toen gooiden de supporters ermeer bij

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina