De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Serieus! :eek:
    Dat zou echt geniaal nieuws zijn!

2. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Tja, zulke berichtjes getuigen dan wel van érg weinig respect naar die vier overblijvende halve finalisten toe....
    Ze hebben er verdorie voor gestreden,net zoals die superploegen ,kunnen zij het helpen dat die dikke nekken ploegen het stuk voor stuk laten afweten...
    Dit jaar zal de finale alvast superspannend worden,en de winnaar uiterst verdiend...Ben je niet akkoord, wat sneu voor je,dan moeten die miljonairsploegskes maar een beetje beter hun best doen...Gelukkig maar dat het engelse cup-voetbal zo onvoorspelbaar is,nét dat maakt het zo mooi...

3. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Serieus, wat lul je FA Cup is juist schitterend dit jaar. Outsiders die winnen van de grote favorieten. Door strijd, geweldig vind ik het. Dat is juist de charme van de hele FA Cup. Iedereen gaat er volledig voor.

Ohwja en Barça verloren met 1-2 in eigen huis van Villarreal. \o/

Ik ben een blije Merengue. 8 punten los weer!

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Helemaal gelijk. Een kleine club als Barnsley dat achtereenvolgend Liverpool en Chelsea uitschakeld. Een competitie is altijd zo voorspelbaar, maar een bekertoernooi heeft altijd leuke dingen. Komt bij dat waarschijnlijk drie van die Lower Division teams Europa in gaat als Portsmouth het zo goed blijft doen in de Premier League. Dit is echt de charme van het mooiste bekertoernooi van de wereld.

5. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11

Hehe, helemaal gelijk vrienden,ben ik blij dat ik lang de enige niet ben die er zo over denkt..We gaan alleszins een van de boeiendste FA cup finales die er de laatste jaren te bewonderen waren tegemoet...Rarara, wie wint hem ....\o/\o/_O__O_

6. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Ikzelf hoop Barnsley, ze hebben Liverpool en Chelsea uitgeschakeld, twee ploegen die top favorieten waren.

In de competitie spelen ze tegen degradatie, daarom zou het juist zo mooi voor ze zijn als ze de FA Cup winnen na het uitschakelen van deze twee topclubs.

7. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    yep als je het zo bekijkt ,inderdaad,we zullen het wel zien in mei, wie er ook wint,ze hebben het dan alvast verdiend....:+:b:

8. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoop op Barnsley of Cardiff City. Ik denk dat de hel los gaat barsten als een ploeg uit Wales in Londen de Engelse beker gaat pakken:) Komt bij dat we met Hasselbaink en Loovens twee Nederlanders hebben die bij Cardiff spelen. Maar de Cupfinal is voor mij één van de hoogtepunten van het voetbalseizoen. Een urenlange uitzending van Match of the Day op de BBC, geweldig commentaar bij de wedstrijd en natuurlijk de passie en strijd.

Paar jaar geleden speelde Millwall de finale tegen Manchester United, was erg fascinerend. ''Uiteraard'' verloor Millwall met 3-0, maar toch. Hoe een kleine club groot kan zijn. Mochten ze mooi Europa in.:D

9. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    RKC 2-0 achter!! Volendam 2-1 voor!! \o/

Zwolle ook 2-1 voor :'-(

Edit: Zwolle 2-2!

Laatst bewerkt: 10 mrt 2008
  10. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Zwolle uiteindelijk nog verloren ook! :cool:

TOP Oss-Go Ahead Eagles 1-0
    TOP Oss rekende juist af met een matige serie.
    De ploeg van coach Hans de Koning klopte Go Ahead in extremis.
    De Belgische invaller Aziz Moutawakil kroonde zichzelf in de 92ste minuut tot matchwinner.

:'-(

We hebben serieus dit jaar nog maar iets van vier punten gehaald...

11. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Laat RKC maar lekker in de Jupiler spelen, altijd lastig spelen in Waalwijk:mad: Doe maar FC Zwolle of Volendam ofzo, haal je sowieso wel je 6 punten.

12. svennies

svennies Active Member

Leuk Bevonden:
    11
    Hehe één van beide zal alvast de cupfinale spelen...
    De loting is als volgt.....

Barnsley - Cardiff.

West bromwich albion - Porsmouth.

Beide wedstrijden worden overigens gespeeld in het weekeinde van 5 en 6 april....

13. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En allebei op Wembley, wat ook wel weer jammer is omdat WBA dan niet het thuisvoordeel heeft t.o.v. Portsmouth. Ik zou Barnsley-WBA wel een geweldige finale vinden (die Barnsley dan natuurlijk hoort te winnen na de eliminatie van L'pool en Chelsea).

't Blijft mooi, die FA Cup.

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Volendam hield wel het Ajax van Van Gaal op een gelijkspel 2x! :+ Maar ja de jaren daarna was het inderdaad een easy win voor Ajax.

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    De dag des oordeels. Vandaan kom ik te weten of God bestaat :+

Het grote hopen is weer begonnen!

16. Loonens

Loonens Mclovin!!

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt de wedstrijd uitgezonden op no-pay zenders?

17. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik zie het ook nergens terug :mad::mad::mad: Wtf is dit nou weer. Inter - Liverpool niet en fokking 40 dagen zonders seks wel?! :confused:

18. Elgee

Elgee Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Laatst bewerkt: 11 mrt 2008
  19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Bah wat jammer :mad:

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    stormvogels staat eerste in de periode:)
    (dat is mijn 4de club)

1.ajax
    2.haarlem
    3.mvv
    4.stormvogels

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina