1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zijn er nog lekker lopende streams met engels commentaar? Zit nu met Italiaans (althans, dat denk ik :9) commentaar.

2. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zat net hier de bovenste met Nederlands commentaar te kijken, niet altijd perfect beeld alleen.. http://livetv.ru/en/eventinfo/8436/

Maar Liverpool is al door, rood Burdisso.. 4 Engelse clubs bij de laatste 8, hopelijk loten ze elkaar allemaal niet maar kleine kans..

3. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ondertussen ook 0-1 door Torres

4. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Er moet een wonder gebeuren wil Inter nog doorgaan.

5. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zouden ze geschiedenis schrijven. Met 10 man in 20 minuten 4 goals maken. 8)

6. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Idd.. Inter dood.
    Bedankt voor de link met Nederlands commentaar. Beeld is wel een stuk minder dan mijn linkje maar kijk de laatste minuten toch maar met Nederlands commentaar :9

7. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, het was weer een regelrecht drama. Geen tempo, geen vernuft, geen centraal creativiteitspunt, geen finesse, niet dodelijk op de momenten dát ze kansen kregen, onvoorstelbaar veel domme passes die puur kwamen door de trage en lakse houding van bepaalde figuren (Vieira en Maicon: pffffffffffffffffff =(), veel mensen die blijkbaar op sponsorschoenen lopen en daarom geen fatsoenlijke noppen onder hun schoenen kunnen schroeven en tot overmaat van ramp krijgt zo'n amoebe (Burdisso in dit geval, want er waren er weer genoeg vanavond) weer eens rood terwijl het he-le-maal nergens voor nodig is.

Als je dan ook nog achteraf leest dat Figo weigerde om er nog in te komen toen ze vier goals moesten maken (je kunt hem weinig verwijten [​IMG]) voel ik wel weer aankomen hoe we het restant van de competitie door moeten.

Gelukkig was het publiek nog in staat om in de laatste minuten de ploeg een hart onder de riem te steken en Liverpool te feliciteren d.m.v. applaus.

Weer een jaar in de vullismand! Kutzooi...

8. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Mooi Liverpool door :) Jammer van het niet uitzenden op TV, maar goed.

Netjes. :)

9. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Erg mooi dat Liverpool door is en terecht ook. :) Netjes, 4 Engelse ploegen door inclusief mijn favorieten Liverpool en Arsenal. \o/

10. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Vond het inderdaad een heel mooi en sportief gebaar van een publiek dat normaal gesproken heel erg kritisch, cynisch en snel geërgerd is. Ook dat ze hun eigen ploeg nog even steunde na een bijna onophoudelijk fluitconcert.

Overigens is net bekend geworden dat Mancini na dit seizoen weggaat bij Inter. Vreemde situatie weer...

Dat wordt een heet gevecht om Mourinho tussen Madrid, Barça, Milan en Inter gok ik...

11. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Laat hem alsjeblieft niet naar Madrid komen Mourinho.

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik wil die randmongool ook niet bij Inter, maar ik voel hem al hangen hoor :x

Het is echt een onsympathieke geit, die vent, maar op de een of andere manier weet hij wel een hecht team te creëren en prijzen te winnen. Niet met mooi voetbal en niet op sympathieke wijze, en dat zie ik wel graag bij Inter.

Laat hem maar lekker naar Barça gaan, die kunnen wel wat degelijkheid gebruiken.

13. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Opzich grappig dat je zowel Haarlem als Stormvogels in de lijst heb. Om nou te zeggen dat die de beste vrienden zijn.

Maar ik heb maar één club. Dat geldt voor binnen en buitenland. Ik heb wel mijn sympathiën hier en daar maar verder is Ajax de enige voor mij.

14. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    klopt, maar de clubs staan in verband met onze club dus als je goed speelt op mijn club is er een vrij grote kans dat je mag meetrainen bij haarlem of stormvogels en zo prof kan worden.
    bij haarlem ben ik ook een paar keer geweest maar ik zie stormvogels dus ook graag promoveren

(en haarlem is een contactclub van ajax dus als je eeeecht goed bent..;))

15. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Feyenoord 0-1 :thumbs:
    Jaliens....ik ga er geen woorden aan vuil maken.
    En van Gaal._0/

16. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Ach ja, het was niet netjes van Jaliens natuurlijk maar die krijgt ze schorsing wel. Normaal is het een vrij nette, aardige speler, maar het is jammer dat hij zich laat meeslepen in de mineur waar mijn team nu in zit:'-(

17. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    JEZUS WAT EEN REDDING!!!!!!!!
    van Gomes.

wat deed Jaliens?

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    GOMEZZZZZZZZZZZ

19. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    ZE ZIJN DOOOOOOOOR!!!!!!!!!!!!!!!!

wat focking spannend gek!!!:)

penalty's:

psv gast 1-0
    tottenham gast 1-1
    lazovic mis
    tottenham gast 1-2
    psv gast 2-2
    tottenham gast 2-3
    psv gast 3-3
    tottenham gast 3-4
    psv gast 4-4
    Jenas mis!!!
    psv gast 5-4
    tottenham gast 5-5
    psv gast 5-4
    tottenham gast 5-5
    psv gast 6-5
    Chimbonda mis!!!

die redding van gomes op jenas was geweldig!!
    en chimbonda schoot triest naast,
    marcellis van 19 scoorde ook!

(ben ik de enige die heeft gekeken?)

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Verdomme:mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina