1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden, uitslagen & discussie] [Deel 9]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 2 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Als PSV Gomes toch ook niet had.. :thumbs:

2. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik schaam me echt dat PSV het uitgangbord van Nederland is en ze een straatlengte voorstaan in de competitie. Echt niet om aan te zien wederom...

Maargoed, goed voor de UEFA-punten, en ook Fiorentina door na penalty's.

3. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    de tering man, gaat toch om nederlandsvoetbal, niet om ajax psv feyenoord of whatever. Wees gewoon voor de NEDERLANDSE ploeg, tjeez, of heb je triest zoveel afgunst jegens PSV

Maargoed me hartslag zat op 140 :D maar gdv tof voor het nederlandse voetbal en voor de PSV fans.

4. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik gun PSV en Feyenoord helemaal niks. In de competitie niet. In de beker niet. Zelfs in vriendschappelijke wedstrijden niet. Waarom zou dat dan wel in internationale wedstrijden zo zijn?

5. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Belachelijk dit zeg.. Vond de spurs voetballend veel beter, heel jammer dat het via de penals zo heeft moeten eindigen :mad:

6. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    is toch mooi voor het nederlandse voetbal, misschien ben ik raar, ik heb persoonlijk ook een pleuris hekel aan Ajax, maar als ze in europa moeten voetballen maakt niet uit tegen wie (tenzij PSV natuurlijk) ben ik voor Ajax, en hoop ik dat zei winnen. Tis tenslotte een nederlandse ploeg. Maar dat kan ook aan mij liggen, maar ik vind het een beetje sneu. Maargoed ....

Laatst bewerkt: 12 mrt 2008
  7. Conquistador

Conquistador XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5
    Wat een slap gelul over het Nederlands voetbal. Het zal me niks bommen als Ajax maar kampioen word.

Ik zou wensen dat alleen de kampioenen naar de Champions League zouden mogen, de Europacup voor beker winnaars terug komt etc.

8. Sostic

Sostic Sostic

Leuk Bevonden:
    95
    Ja heerlijk|:- Kan me genoeg reacties herinneren toen Ajax geen europees meer ging spelen. Hypocriet gelul allemaal ;)

9. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Zal wel zo zijn, maar ik ga nooit in mijn hele leven juichen voor Feyenoord of PSV.

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    dat zeg ik ook niet, vind alleen sneu dat je een reactie geeft, waaruit je kan opmaken dat je zelfs baalt dat PSV door is :confused:

niet van mij :x maargoed afgunst is ook een vorm van gunst \o/ ik vind het gewoon een beetje treurig. Zal me er ook niet op ingaan meer want zin heeft het bij sommige toch niet!

11. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Mooi, PSV door! \o/ Was echt spannend. Echt een held Gomes! Heerlijk gewoon. :)

12. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    @ RVDV: Prima, en ik ben het deels met je eens (al kan ik me ook prima vinden in het standpunt van Mtthz), maar kom je dat dan ook even melden als de hele horde aan het feesten is als Ajax er weer eens Europees uit ligt?

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Precies, hier werd na Slavia en Zagreb gewoon een polonaise gelopen man.

14. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Het komt erop neer dat je voor andere Nederlandse clubs moet juichen als je eigen club er niks op verliest, want anders ben je een landverader, tenzij het om een wedstrijd of een club gaat waar dat niet voor geldt.

Zo, ik ga de politiek in :cool:

Oh en :thumbs: voor Gomes! *)

15. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    PSV is Oranje niet.

16. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    inderdaad dat vind ik eveneens sneu. Maar omdat andere mensen ook Ajax uitlachen dan doen wij dat ook?

Maar als ik dat zie, jah dan zal ik me ook melden :+

17. *NERAZZURRI*

Leuk Bevonden:
    12
    Nee, ik doe het niet en keur het ook af, ook al kan ik me het gevoel dat Mtthz niet kan onderdrukken wel voorstellen.

Juichen voor de rivalen gaat dan weer veel te ver.

18. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Al was PSV niet goed gisteren vind ik het wel mooi dat ze door zijn :)

BTW, ik heb Feyenoord gemist... Ook mooi weer 3 puntjes :D Wat deed die Jaliens? :eek:

19. pacboyslim

pacboyslim jump for joy

Leuk Bevonden:
    10
    Ik juich europees voor alle ploegen, behalve ajax. Ik begrijp je wel een beetje hoor Mtthz. ;)

AZ: Eerst ging Agustien (onbestraft) op de enkel van Makaay staan (waardoor we nu behalve Mols geen enkele spits meer hebben). Jaliens trapte eerst Sahin de wedstrijd uit (waar hij of direct rood, of zijn tweede geel had moeten krijgen), daarna ging hij wild in op De Guzman (had ook direct rood kunnen zijn) en kreeg toen pas zijn tweede geel.

20. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Heerlijk werk van Gomes, en wat een prachtige redding in de extra tijd van een schot van Huddlestone. PSV flikt het weer hoor.. Leuk voor PSV!

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina