1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Als je rekening houdt met vernedering in eigen huis zit er bij jou als supporter toch echt iets niet helemaal goed:emo:

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hahaha net bij de samenvatting die commentator (toen Affelay ging doen alsof ie geraakt werd door suarez)

'Suarez komt hier goed mee weg, al overdrijft Affelay ook wel wat'
    :emo:

Hoe blind (partijdig?) kan je zijn.

edit; Ik denk niet dat Suarez geschorst wordt. Je ziet Kuipers duidelijk kijken op het moment dat Suarez bijt.

Laatst bewerkt: 20 nov 2010
  3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Suarez moet snel weer eens een doelpunt maken want die had echt even kortsluiting in zn hoofd :confused: je gaat toch geen tegenstander lopen bijten...

4. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Als je Ajax in de vorm van afgelopen weken hebt gezien dan is het naïef om te denken dat je kans maakt om te winnen. Je verliest je objectiviteit als je zegt dat het 50/50 is vooraf aan de pot.

0-3 verliezen en overlopen worden door PSV vind ik een vernedering en was een scenario die heel goed uit zou kunnen komen.

5. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Nu ben ik toch wel heel benieuwd. Als Suarez zelfs met bijten weg weet te komen, dan valt het toch wel voort heel erg op met die schorsingen op tv beelden.

Ajax eerste helft beter. PSV de tweede helft beter. 0-0 terechte uitslag en daar kan ik ook wel mee leven. Puntje uitgelopen op Twente en Ajax op zes punten weten te houden. Rode kaart terecht voor Lindgren. Eerst dacht ik dat er niets aan de hand was. Ik focuste op de hand/arm van Lindgren, maar bij studio sport in de herhaling zag je dat hij puur natrapte.
    Maar het is niet zo erg als dat bijten. Daar moet echt 5+ wedstrijden schorsing op staan.

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Kuipers heeft het incident gezien (keek ernaar toen het gebeurde) en heeft het dus beoordeeld, dus hij kan sowieso niet geschorst worden dan.

Ik vind het niet natrappen, hij raakt 'm zo zacht en er zit geen trappende beweging in. Domme overtreding, maar niet waar je rood voor moet geven. Vond ik die van Marcelo eerlijk gezegd erger , die trapte vol op Suarez been zonder enige instantie om de bal te spelen.

7. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
    [yt]m44b2UE4Rrw[/yt]

:cool:

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Hij steekt zn poot uit naar de kuit van de tegenstander terwijl de bal al lang weg is, dat is gewoon dom en terecht rood

9. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Wel te hopen dat hij dat ook op het formulier zet. Het zou niet de eerste keer zijn dat de scheids het incident wel ziet maar dan schijnbaar toch niet heeft beoordeeld.

10. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Bij Lindgren en Marcelo hetzelfde, laatste ligt zo dat hij niet eens "vol" kan trappen.

Martens gaat trouwens ook wel erg makkelijk liggen hoor, wat is er toch mis met die mensen. Kijk eens rugby ofzo.

Ben benieuwd om hoeveel miljoen Jol zo gaat vragen trouwens.

11. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Dan zijn alle representatieve wedsites (Unibet,Bwin, noem maar op) naïef want Ajax was over favoriet.
    Thuis in de eredivisie is Ajax sinds de komst van de Arena denk ik altijd wel favoriet geweest in een thuiswedstrijd, als je dan de motivatie die torenhoog is erbij neemt is dit teleurstellend. PSV is momenteel natuurlijk beter dan Ajax maar favoriet in de Arena is bullshit.

Bij Eredivisie Live had ik dat gevoel ook al, Emanuelson schoot naast zegt de commentator; naast, vorig seizoen tegen PSV thuis scoorde Emanuelson trouwens wel met een aardig schot. (was verkozen door Ajax publiek als mooiste Ajax goal van het seizoen, hakje Pantelic, knal in de kruising Emanuelson.

12. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Had ook rood kunnen zijn, maar dan had Ajax na 15 minuten al met negen man kunnen staan.
    Als Kuijpers heeft gezien dat Suarez beet, dan hoeft hij dus nooit meer een wedstrijd te fluiten. Het lijkt me dus sterk dat Kuijpers straks gaat zeggen dat hij het bijten heeft gezien, maar geen rode kaart vindt.
    Het zou schandalig zijn als Suarez zelfs hier mee weg komt.

13. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hoezo had Ajax dan al na 15 minuten met 9 man kunnen staan?

14. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Ja, en dat is dus hetgeen de afgelopen weken ontbrak. Ik had geen enkele reden om te denken dat het vandaag anders zal zijn. Maar vandaag heeft Ajax laten zien dat de motivatie opgebracht kan worden. Hopen dat ze dat volhouden.

Vooraf was je niet wijs dat je op winst voor Ajax bet, tenzij je 8:1 krijgt ofzo.

Ik vind het overigens zeker geen teleurstellend resultaat omdat PSV ook met de winst naar huis had kunnen gaan.

15. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Volgens mij heb ik Josh gevonden op Ajax Netwerk..

16. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    De quote was (uit mijn hoofd) 2.10 tegenover 2.60 (bij Unibet).
    En inderdaad, de motivatie is thuis tegen Ado kleiner dan thuis tegen PSV, uit tegen AZ is er meer motivatie maar het is een uitwedstrijd en dan wordt je momenteel tegen een club die goed speelt wel terecht weggespeeld.
    Hoelang ben je al Ajacied if I may ask?

Wanneer je de bal niet raakt maar de speler verdien je volgens Joey rood, als je dan objectief bent was de wedstrijd met rust al gestaakt omdat er 8 rode kaarten waren uitgedeeld.

OMG de neus van Poepon _O_
    Hij heeft in ieder geval wel een neusje voor de goal

17. geertbargeman

Leuk Bevonden:
    308
    Weet niet of ik mijzelf echt als Ajacied (doe maar gewoon Ajax supporter ;)) kan beschouwen. Volg Ajax al jaren en zie de laatste 4/5 seizoenen Ajax zoveel mogelijk live (sinds entree van internetstreams)

18. Viktortje

Leuk Bevonden:
    11
    Hmm ok dan denk ik inderdaad dat je hart naar een andere club schreeuwt.

Ot:

Paar pagina's terug vroegen jullie naar de topscorers in Spanje.

1. Messi 13
    2. Ronaldo 13
    3. Llorente 9

Real Madrid speelt nu nog een half uur tegen Athletic de Bilbao (Llorente).
    Ze hebben al beide gescoord maar volgens mij is Ronaldo nu gewisseld aangezien Sergio Ramos net de penalty nam (en scoorde)

19. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Trouwens Joey , Affelay had dan ook best rood mogen hebben aangezien die met gestrekt been inkwam. Om vervolgens nog te doen alsof je ogen uitgestoken worden maakt het alleen maar erger.

20. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Jij weet ook dat PSV vaker in de Arena heeft gewonnen dan verloren? En dat Ajax speelt/speelde als een lamme cavia onder Jol? En dat PSV wel redelijk staat te ballen dit seizoen?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina