1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Verklaar u nader

Is dit de hoogmoedswaanzin waar de niet Ajax supporter de Ajax supporters altijd op wijst?

Laatst bewerkt: 20 nov 2010
  2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Hij maakte net de 4-1 dus hij speelt nog. :+

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Llorente _O_ _O_

4. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.869
    Noemen ze dat de tribune trouwens, Mourinho zit gewoon te coachen voorin. 8)

5. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ja dacht ook wtf, hij neemt normaal altijd de pens en volgens futbol heeft hij geen pingel gemist.
    Nja Ronaldo is nu dus topscorer.

Ja dat weet ik, vaak een 0-1 maar als je 2 jaar op rij 4-1 wint zou ik zeker niet zeggen dat PSV nu favoriet is, en ik denk dat PSV in al die keren dat het in de Arena won niet favoriet was, zelfs toen Ajax 0-4 ten onder ging door van Bommel kwam het als een complete verassing.

Hoogmoedswaanzin kan je het noemen, maar ik heb gewoon altijd vertrouwen in me club en als je ziet dat ze vorig jaar bijvoorbeeld thuis niks verloren had ik het hier ook niet verwacht, thuis tegen ADO en Utrecht al helemaal niet en uit tegen AZ zag ik het wel aankomen.

Liever een supporter van een topclub die altijd uitgaat van een overwinning (nationaal) dan een supporter van een topclub die blij is met een punt thuis en een 0-3 zelfs niet raar zou hebben gevonden, dat vind ik laf.

6. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Haha, idd hij kan zijn invallers ook gewoon instrueren8)

Wat nou laf? Laf heeft betrekking op de manier van spelen, een supporter kan moeilijk laf zijn als hij niet gelooft in een overwinning. Zeg eens, vind jij ook dat er geen probleem was met Ajax als ze vanavond wel hadden gewonnen?

Laatst bewerkt: 20 nov 2010
  7. geertbargeman

geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

Leuk Bevonden:
    308
    Zo, er gaat nu een wereld voor mij open wat "de rest van Nederland" bedoelt met de Ajax arrogantie :eek::eek:

Ik vind het laf om als "echte supporter" niet onder ogen te durven zien dat je naar alle waarschijnlijkheid geen favoriet bent, ook niet in eigen huis. De omstandigheden waarin Ajax zich nu bevindt zijn gewoon allemaal in het nadeel van Ajax. Bestuurlijk gezien, team dat van geen meter draait (los zand) een trainer die dubieuze beslissingen neemt etc.

En door dit realiteitsbesef "roept mijn hart naar een ander ploeg"? Dat bevestigt nogmaals de Ajax arrogantie.

Ik denk overigens dat ik het hierbij laat :) Duidelijk verschil van mening waar we prob. niet uit gaan komen ;)

8. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Dat van Afellay was schitterend. Suarez maakte daar trouwens ook een slaande beweging. Dat zou al rood moeten zijn. Als je die rat dan met eigen middelen kan bestrijden _O_
    Afellay raakte daar trouwens de bal. Ook de intentie om de bal te spelen. Bij Ajax in de eerste 15 minuten was het alleen maar in het wilde weg trappen, zonder intentie om de bal te spelen. Rood is misschien overdreven, maar wel onbegrijpelijk dat bijvoorbeeld Enoh weer zonder kaart van het veld is gegaan.
    Dan zou PSV de wedstrijd met een reglementaire 3-0 hebben gewonnen, daar de eerste 5 overtredingen allemaal door Ajax zijn gemaakt :+

Maar goed, blijkbaar was Ajax beter, hadden ze 5 penalties moeten krijgen en hadden Marcelo, Bouma en Afellay allemaal rood moeten hebben. En Bakkal natuurlijk ook rood wegens het op de teentjes trappen bij Suarez.
    Ik zag hier laatst een reactie van iemand die twee PSV'ers erop wees dat ze beter via MSN konden gaan praten ipv hier met zijn tweeën te posten. Misschien dat het gros hier beter naar een Ajax forum kan verhuizen, waar ieders mening Ajax gekleurd is.

9. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ben jij hypocriet zeg, de tering.

10. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Pff, slaande beweging. Stort jij ook ter aarde als ik voor je sta met mijn armen omhoog en naar je kijk?

Verder leef ik behoorlijk mee met je gebrek aan onderscheidings en leesvermogen. Misschien is het hier zelfs een beetje onveilig voor je, want volgens mij sta je alleen en horen zelfs die gemene Boertje en Siemenn bij de grote, boze samenzwering uit Amsterdam, want ik heb hun ook wel eens normale reacties zien posten, maar niet verder vertellen hoor!

11. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Slaande beweging ja. Zuiver rood. Andersom had Suarez hetzelfde gedaan. Alleen wel beter uitgevoerd. Oefening baart kunst.
    Dankjewel dat je met me meeleeft. Ik leef ook wel met jullie Ajacieden mee hoor!

Jah, ik ga denk ik ook maar Ajax supporter worden. Kan ik net zoals jullie ook genieten van de schwalbes van Suarez en de schwalbes van de tegenpartij veroordelen.

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Noem mij een schwalbe van Suarez in de competitie tussen nu en 12 maanden geleden.

13. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    AjaciedInHartEnNieren? :+

14. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren Ajax-PSV gezien?

Kuipers heeft verklaard niets van het bijten te hebben waargenomen. Nu maar afwachten hoe consequent ze daar in Zeist zijn. Het zou me niet verbazen als Suarez er met minder dan 5 wedstrijden afkomt, daar 5 wedstrijden schorsing de enige juiste straf zou zijn.

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wat een gelul. Hij staat er 1 m vanaf. :lol: Maar goed, dat is beter ook. Want dit verdient echt een schorsing, wat een debiele actie.

16. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Huh?

Zeker gelul, maar als hij had gezegd dat hij het voorval wel had waargenomen en het geen rode kaard waard vond, dan had hij het komende jaar alleen Juppiler League kunnen fluiten.

17. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Hoezo, je kan nu toch genieten van de schwalbe's van Ibi, ze ontkennen en de schwalbes van Suarez veroordelen?
    Zou zeggen blijf lekker waar je bent:)

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Als hij had gezegd dat hij het had gezien en niet als rood had beoordeeld, dan kon Suarez niet vervolgd worden. Of bedoelde je dat niet met 'huh'?

19. Dragonmaster

Leuk Bevonden:
    2
    Hij heeft waarschijnlijk kortsluiting omdat een Ajacied Suarez niet ophemelt.

20. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    EINDELIJK terug uit Amsterdam. Half 11 is de wedstrijd afgelopen, half 3 thuis omdat de NS liep te klootviolen.

Wedstrijd was een beetje een anticlimax. PSV kwam niet om te winnen en Ajax kon simpelweg niet winnen. Toch gloort er een beetje hoop aan de horizon. Was eindelijk weer wat strijd te ontdekken in de verwende koppies, en dat is al heel wat. Kan overigens moeilijk leven met het gelijkspel, omdat dit toch wederom een uitgelezen kans was.

Wel genoten van de fenomenale sfeer voor de wedstrijd. Andy van der Meyde was prominent aanwezig in de corteo en later op 410. Was dus toch een geintje dat contract bij PSV.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina