1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Ik hoorde twee knakken8) Dubbele breuk!

:emo:

2. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Als hij niet minimaal 5 wedstrijden krijgt mag ik hopen dat er vanuit heel Nederland actie ondernomen wordt zou namelijk niet de eerste keer zijn dat Ajax bevoordeeld wordt door de KNVB (die inderdaad niet voor niets bij velen als "knjb" door het leven gaat).

3. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Kuipers heeft al gezegd dat hij het niet gezien heeft. Logisch, want anders had hij het komende jaar alleen nog maar Juppiller League gefloten.
    (had het vannacht wel gepost, maar is je niet opgevallen O-))

4. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoop dat je hier een wijze les uit hebt gehaald, nooit hockeyen.

Met EL bedoel ik Eredivisie Live;) Maakt niet uit wat je doet, je wordt nooit voor een andere competitie geschorst voor een overtreding die je in de ene competitie maakt.

5. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Was dat alles? Of heb je ook nog een zinnige beargumenteerde reactie in huis? Is denk ik toch het minste wat je kan verwachten van een moderator.. :emo:

6. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ontsla jezelf van dit forum aub , elke post van jou is verschrikkelijk. Ben ik toch wel benieuwd of je Affelay ook een kutmarrokaan vindt.

7. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.960
    Je maakt jezelf wel populair hiero in een paar berichten :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Stel je niet zo aan en neem een voorbeeld aan je broertje, die kan tenminste wel normaal inhoudelijk over voetbal praten.

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een figuren dolen hier toch rond joh.

10. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ik wil trouwens nu wel is weten waarom bepaalde mensen 'KNJB' zeggen , kom is met harde bewijzen ipv roepen ' Ajax wordt altijd bevoordeeld'. Dan gaan we die aantijgingen meteen is naast discutabele gebeurtenissen leggen van psv/twente.

11. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Precies, dat Ajax wordt bevooroordeeld zie ik in geen enkele wedstrijden terug en al helemaal niet vergeleken met Twente vorig jaar..

12. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Afellay.

Ik zeg gewoon wat ik vind en dat deed ik in het geval van Suarez nog vrij genuanceerd. Het is namelijk ook een verschikkelijk persoon. Dat ik daar zo'n nietszeggende reactie van een moderator op krijg, verbaast me.

Maakt mij het uit of ik 'populair' ben. Dit is een internet fora. Een discussie platform. Dit zijn niet je vriendjes en het is geen vervanging voor je sociale leven. Ik zet hier misschien maandelijks een reactie neer en daar wil ik dan een tegenargument op. Ik kom hier niet voor veren in mijn reet.

13. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    Als je hier voor een serieuze discussie komt, gedraag je er dan ook naar.

Het is toch volslagen onzin om iemand die zoveel voor de club heeft gedaan in zo'n korte tijd, nu te verketteren omdat hij één of andere waas voor zijn ogen krijgt? Als ik het omdraai: stel dat een Paul Bosvelt, John de Wolf of één van die andere Rotterdamse helden dit ooit had geflikt? Was hij dan ook meteen persona non grata bij jou? Dacht het niet toch?

14. Marty NL

Marty NL Active Member

Leuk Bevonden:
    77
    Laten we nou ook niet doen alsof het de eerste keer is dat hij onsportief gedrag vertoond, maar ik snap wel dat ajacieden hem niet zullen laten vallen. Terecht ook aangezien hij de afgelopen jaren belangrijk is geweest voor ajax.

15. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    dan ben je in dit topic op de verkeerde plaats :)

16. Mtthz

Leuk Bevonden:
    38
    My point exactly. Hij blijft rare trekjes hebben. Voornamelijk is dat gewoon de tegenstander doodirriteren. Zijn beet was bizar en verdient hiervoor ook een schorsing.

Aan de andere kant een fenomenale voetballer. Zie bijvoorbeeld die knal tegen PSV_O_

17. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Te lui om voorbeelden op te zoeken maar zijn er genoeg in het verleden en dat weet jij zelf ook ;)
    Anyway zolang Suarez minstens 5 duels geschorst wordt niks aan het handje neem ik aan, is het ook maar 1 wedstrijd minder dan 5 dan neem ik aan dat de hele KNVB niet meer serieus genomen wordt door wie dan ook.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Vind dit inderdaad niet minder dan de 'overtreding' (of hoe je het ook noemt) van Sansoni, allebei belachelijk en horen niet thuis op een voetbalveld.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Zo, mogen denk ik wel tevreden zijn over gister:)! Helaas geen winst uit weten te krijgen maar denk dat gelijkspel wel verdiend is! En hopelijk die Suarez een paar wedstrijden eruit! Dit flikte hij trouwens ook nog die wedstrijd:emo:..

[yt]da6xCBYCOFY[/yt]

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Klopt, is ook een triest ventje. Hopelijk ziet de KNVB dit ook nog en is dit nog een extra-bevestiging voor de schorsing voor 5 wedstrijden. :cool:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina