1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:
    :F:

Deze discussie wordt elk jaar weer gevoerd en we schieten er niets mee op trouwens :)

Dan zal Suarez het wel verdiend hebben. :) :+

Laatst bewerkt: 22 nov 2010
  2. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Doe alsjeblieft niet zo hypocriet en open je ogen eens! Suarez doet er echt alles aan om te winnen en gaat soms over de streep! Daar moet hij i.m.o ook voor gestraft worden en ik denk dat vele mede-supporters het daar mee eens zijn.

Afellay doet hetzelfde. 2 keer een elleboog uitdelen aan Enoh vorig jaar, Spelers een kaart aannaaien, Vertonghen uitlachen nadat hij een fout gemaakt heeft. Noem je dat niet onfatsoenlijk? oncollegiaal of ronduit onbeschofd? Nu zal je wel weer met het argument komen dat Vertonghen hetzelfde deed maar dat raakt kant nog wal. Jij praat gewoon alles wat afellay fout doet weer goed en doet net alsof hij de ideale schoonzoon is.

Zulke dingen gebeuren in het voetbal en dat hoort er ook een beetje bij(provoceren en uitdagen) alleen als het echt onacceptabel is( ellebogen,bijten enz enz) moet het aangepakt worden.

Alleen er zijn weinig clubs die zoveel energie in zo'n jonge speler steken. Het streelt PSV dat zij na drie incidenten nog steeds de mens reis proberen op het juiste pad te krijgen. Het streelt psv helemaal niet, Het is gewoon puur en alleen het financiele ascept. Psv heeft het net als ajax financieel moeilijk en zij zien in Reis iemand die ze over 2-3 jaar voor 15-25 miljoen kunnen verkopen aan een topclub( en terecht natuurlijk). Daar is verder ook niets mis mee en ik veroordeel ze ook niet, maar ga niet net doen alsof psv zo'n warme club is.

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Het effect is toch hetzelfde?! Of het nou een geestelijke ziekte is of een verslaving?! En het was maar een voorbeeld om te laten zien hoe het is dat je belachelijk wordt gemaakt over iets dat je graag van je af wilt hebben (niemand wil verslaafd zijn aan de coke, niemand wil anorexia hebben (of wat voor iets dan ook, was maar voorbeeld)).

4. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben absoluut geen Ajacied btw... voor diegene die het nog niet wisten. Maar hoe Suarez hier wordt vergeleken met Afellay is gewoon té gek voor woorden.

5. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    Qua gedrag in wedstrijden kan het wel vergeleken worden. Het zijn beiden de 'schemielen' op het veld bij Ajax en PSV

6. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Juist! Maar dat snappen al die hypocrieten hier niet..
    Verder heb ik (naast sportieve haat :)) niets tegen Ajax, alleen Suarez mag van mij snel de grond in. Ik snapte naderhand ook niet hoe Bakkal gewoon een handje kon geven aan die vampier.

Open jij je ogen!!! Afellay doet dat alleen tijdens de topper!! Wat Suarez week in, week uit doet is meer dan provoceren en uitdagen. Please Wilders zet die man het land uit. Gewoon als voorbeeldfunctie je zo gedragen, schaam je Suarez!!
    Is wel...

/Mod Gebruik de edit knop voortaan aub.

7. Kaasstengel

Leuk Bevonden:
    0
    :F::F:

Dat is pas kort door de bocht denken :+

Ik ben wel super benieuwd naar de mogelijke schorsing...

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    En over Afellay en Suarez. Afellay heeft gewoon een haat voor Ajax, hoeft niet over gediscussieerd te worden, is gewoon. Dan verwacht je ook van hem dat hij zich extra gaat inzetten om Ajax te laten verliezen, hoe dan ook. Nu was dit door een schwalbe en wat zeur gedrag.. Vorige keer was het die elleboogstoot, lekker belangrijk. Maar verder het hele seizoen zie je hem vrijwel GEEN gele kaart pakken of iets van irritant/kinderachtig gedrag.

Dit zie je bij Suarez dus wel. Altijd maar vallen en rare fratsen aan het uit halen. Gewoon pure frustratie omdat hij al een tijdje weer droog staat. Zo zie je dat Afellay een stuk verder ontwikkeld is dan Suarez.

9. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha is ook, maar het verschil tussen Afellay en Suarez is het verschil tussen onsportief en ongehoord :p Ik vind overigens wel dat hij zijn voorbeeldfunctie niet goed uitvoerd..

10. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    :lol::lol::lol: Jezelf zo voor lul zetten blijft hilarisch om te lezen.

Please Wilders zet die man het land uit. Gewoon als voorbeeldfunctie je zo gedragen, schaam je Suarez!

:lol: deze vind ik echt te grappig:lol: Blijven niet veel mensen meer over dan in NL als je hier om al het land uit wilt zetten. :thumbs:

Hoe kijk jij tegen de PVV aan dan? Mensen in de PVV hebben toch ook een voorbeeldfunctie? Moeten die ook het land uit? _0/

11. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    Ik hoop inderdaad dat dat niet het IQ is van de gemiddelde PSV-supporter :+

12. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een schijthekel aan de PVV, maar nu ze toch in de coalitie zitten kunnen ze net zo goed iets goeds doen met hun 'macht' :)
    Hahaha, neem het allemaal niet meer te serieus deze discussie is al gelopen. Er komt toch nooit een gedeelde mening uit deze tweestrijd.
    Zoveel emoticons gebruiken is overigens ook een beetje overdreven, komt kinderachtig over btw.

Er zijn meerdere langdurige tests nodig om iemands IQ te bepalen en jij haalt dat uit 1 grap? Knap.

13. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Anders stop jij gewoon met discussiëren?
    In 1 zin PVV, Coalitie en macht......:emo:
    Dank je.

14. John_Petrucci

Leuk Bevonden:
    40
    I rest my case. :+

15. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.763
  16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat slaat natuurlijk echt nergens op...

17. Thomazii

Thomazii Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is daar zo raar aan? Als je in de coalitie zit heb je, wanneer de andere coalitiepartijen ook instemmen, gewoon de macht om bepaalde ideeen door te dringen..

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En wie zitten er in de coalitie? Juist ja... :F:

19. Goiz

Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Misschien om de KNVB voor te zijn. 2 duels is natuurlijk vrij mild.

20. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik kan me hier op zich wel in vinden en het is ook een kut actie maar geen enkele supporter zal het afkeuren als het om zijn eigen speler richting een rivaal gaat. Suarez komt ook uit Z-A en heeft misschien wel dezelfde jeugd gehad, het is moeilijk stom om als je de kans krijgt wat van je leven te maken het te vergooien door én nogmaals die shit te gebruiken én bij je terugkeer dronken achter het stuur te zitten. Let's face it, als Suarez hetzelfde verhaal als Reis had, maar Reis er niet was had Afellay sowieso hetzelfde gebaar gemaakt. En die trekjes van Suarez zeggen natuurlijk niet dat hij niet topclub waardig is, kijk maar naar Ibrahimovic.

Ik ben echt zo benieuwd naar het jochie wat onder Thomazii achter zijn beeldschermpje schuilt, heel zwak, 0 verstand van voetbal maar oh zo trots dat hij -in tegenstelling tot buiten het internet- op het forum zijn bek durft open te trekken, er klopt echt geen zak van wat je zegt en met je vetgedrukte alinea's en uitroeptekens zorg je hier al helemaal niet voor normale reacties..

De discussie is vrij normaal als mensen normale argumenten hebben, jij bent echt een perfect voorbeeld van een nutteloze discussie met je :lol: en dat heb je zelf niet eens door :emo:

Is denk ik juist slim, zodra de KNVB Suarez schorst zal Ajax die wedstrijden gewoon meetellen, hiermee proberen ze op de KNVB in te spelen en gezien de situatie is er nog een kans dat het gaat helpen ook. Al zou ik het wel onterecht vinden als Suarez minder dan 3 wedstrijden krijgt.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina