1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Volgens mij hebben wij ajacieden de laatste jaren helemaal niet zoveel te lachen gehad hoor :'-(

(en als je met anderen uitlachen Aernhem bedoelt, dat telt niet want die is voor Vitesse dus die vraagt er om :+ )

2. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Je doelt op die actie waarom hij nu last van zijn oog heeft? Volgens mij raakte Anita hem echt wel (onbewust) met de vinger in het oog.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Uitfluiten hoort erbij vind ik. Hoewel het ijdele hoop is, hoop je wel altijd dat ze een beetje uit hun concentratie worden gebracht. Moet je bijvoorbeeld eens de Turkse competitie kijken. Gekkewerk!

En die commentator plakt een Ronaldo-maskertje op zijn vrouw vannacht en gaat zich vervolgens helemaal uitleven gok ik.

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444

Haha, wel als het gaat over PSV of Twente (of een andere concurrent van Ajax) in de competitie. Laatste seizoen was het echt té hilarisch.

5. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Zou kunnen, dat heb ik gemist dan. Zag wel een herhaling maar hij raakte hem niet met z'n hoofd, voet of linker arm iig.
    En Siemenn, begin nou geen kansloze discussie. Hou eens op met reacties uitlokken.

6. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    Nou even eerlijk, jij kan er zelf ook wat van hoor! 8)

7. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Nu laat je je wel kennen zeg bekijk het eens objectief dat uitfluiten gaat nergens over. En dat laatste wat je zegt vind ik ook niet moderator waard.

8. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Kan natuurlijk gebeuren tegen Real, al zegt mijn gevoel toch dat 0-2 ietwat geflatteerd is. Ondanks we natuurlijk ook zelf nergens aanspraak op maken.

Uitgelichte spelers:
    - Siem de Jong, valt op door zijn onzichtbaarheid. Speelt al maanden verstoppertje en die "poging-tot-actie" is typerend voor de schrijnende middelmaat
    - Vurnon Anita, die eens te meer demonstreert er geen hout van te kunnen. In het begin van de wedstrijd ook laten zien waarom iemand die links is gewoon linksback moet staan *kuch*daley*kuch*. Door een bal in te leveren die heel simpel voor een gevaarlijke situatie had kunnen zorgen, voor degene die het niet is opgevallen, en vervolgens een tegenaanval.
    - Suarez en Mounir die allebei geen bal kunnen aannemen of simpel voetbal over het algemeen.
    - Emanuelson, waarmee in een klap 5x zoveel voetbal op het middenveld staat tov elke andere speler die daar eventueel had kunnen staan (als Eriksen naast hem staat ipv de kampioen verstoppertje '96 stijgt dit exponentieel).
    - Sulejmani, die ook niet goed speelt, maar wel glimpsen laat zien en dreigender is dan zijn medespelers voorin.

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Lekker Steek!

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Pfoe, daar ging Alderweireld toch wel erg het bos in...

11. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Mooie actie van Ronaldo, goeie redding van Maarten! ;)

12. Nacer Chadli

Nacer Chadli ____________

Leuk Bevonden:
    0
    Ajax krijgt voetballes hier en die Suarez is in een half jaar van 25 miljoen naar 2,5 miljoen gegaan.

13. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ik vind alleen Vertonghen wel sterk spelen, lijkt zn mannetje wel te staan.

14. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Saat het geluid zo zacht of is het gewoon zo stil in de ArenA?

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    En Stekelenburg dan? Hij had misschien de 2-0 kunnen hebben, maar de 1-0 was onhoudbaar en de '3-0' had hij mooi.

:cool:

16. AapVader

AapVader Ja toch?

Leuk Bevonden:
    4
    Ja Stekelenburg ook uiteraard, my bad.

Edit: Ik hoor de Ajax supporters wel zingen hoor, maar box staat wel bijna naast mn hoofd ;).

17. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik hoor ze ook zingen hoor, weet niet wat er met het geluid van Matrix aan de hand is 8)

18. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Philips home cinema set, die filteren Ajax supporters eruit

19. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Milan op 0-1

20. Nacer Chadli

Nacer Chadli ____________

Leuk Bevonden:
    0
    Suarez faalt nu echt, en ik vind het maar raar dat niemand Marcelo aanpakt, hij komt steeds met de bal vlakbij de 16 zonder problemen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina