1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    En toch hebben sommige wel een punt.

Cruijff moet misschien zijn arrogante waffel eens gaan houden of eens een keer actie ondernemen. Morgen zal er wel weer een column verschijnen hoe belabberd het allemaal is.

Jammer dat je 2-0 verliest tegen een club die zo onstabiel is als de pest.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Dude, het was geen elleboog/kopstoot van Mido... Elleboog van Mido ging nauwelijks omhoog en die gast van AZ liep er tegen aan , was geen slaande beweging. Die kopstoot,tja.. Welke kopstoot? Hij zette zijn hoofd tegen Pelle's hoofd , maar dat is geen kopstoot.

3. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Hmm. Vlak voor de contract verlenging van Van Gaal bij Bayern was er contact tussen Van Gaal en het bestuur (Coronel) van Ajax. Of ja contact, dat wilde men. Echter was er 'geen' reactie aan de kant van Ajax.. Dat zegt al genoeg over het bestuur.

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Dat lijkt mij onzin, want Van Gaal heeft vorige week gezegd nooit meer naar Ajax terug te willen ;)

Wat is je bron?

5. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Smsje dat Jack kreeg aan het einde van de uitzending net van ik dacht vader/opa van van Bommel, of iets in die trant. Verstond in ieder geval niet goed van wie dat smsje nou was.

6. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Ach, Joey is toch maar een sadistisch ventje. De directe concurrent(en levensobsessie) van PSV verliest 2x achter elkaar, dat is nog niet genoeg voor hem. Nee, de reservespits moet ook een schorsing krijgen maar laat Studio Neus dat zien? Nee hoor!
    Tja, dat gaat toch niet gebeuren. Van Gaal komt never nooit terug.

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Schoonvader van Ronald de Boer oid.

Zeg nooit nooit. Als de directie op de schop gaat en Cruijf een functie krijgt zie ik Louis wel terugkomen over een jaar of 2.

8. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Echt niet.. Louis is een man van principe.
    Hij heeft al tig keer gezegd nooit terug naar Ajax te willen.. Heb je oogkleppen op ofzo?

9. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Nee, een mens mag altijd hopen en daar laat ik het bij.

10. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Ik zie het ook meer als: Ik wil nooit terug naar Ajax met dit bestuur. Dit bestuur wat het huidige Ajax voorstelt die hebben hem genaait. Logisch dat hij niet terug wilt natuurlijk.
    Maar met een ander bestuur heb je een ander Ajax. Dus wie weet...

11. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    ...

12. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    [yt]JddltcLCg-Y[/yt]

....

13. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Vaak is de trainer een paar dagen na zo'n berichtje vertrokken.

14. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Hoe bedoel je?

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zo gaat het gewoon altijd. Voorzitter/AD gaat dan roepen dat zijn plek niet ter discussie staat en dan een paar dagen daarna staat hij op straat. Een voorbeeldje(vraag me niet hoe ik erop kom) is Koeman bij Valencia.

16. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt. Zo is het net zo vaak met spelers bijvoorbeeld.

Maar als Louis van Gaal terug wil komen, alsjeblieft...doe het!

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    O je reageerde op Daz.

Haha ja ik geef je helemaal gelijk! Zelfde bij Vitesse, toen had ik het er nog over met een vriend van me :D.

18. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Uhuh, en de rode kaart van Ooijer was te zwaar gestraft. Hooguit geel. Zelfs dat niet eens. Lijkt me meer dan logisch dat de rode kaart geseponeerd wordt.
    Het gaat me er meer om dat Studio Voetbal normaal het kleinste beetje dat ook maar een beetje op een elleboogstoot, kopstoot of gemene overtreding lijkt, heel veel aandacht geeft en 10x uitvergroot. Nu geeft Moreno een kopstoot tegen Mido's elleboog en totaal geen aandacht. Je zou haast gaan denken dat ze bij de NOS voor AZ zijn.

8)

Een vooronderzoekje zou op zijn plaats zijn en een fragment bij Studio Voetbal ook. Consequent zijn heet dat. Net zoals ik Ajax voor de gek mag houden, zoals Ajacieden ook PSV voor de gek mogen houden als PSV verliest / punten laat liggen.
    Sommigen kunnen blijkbaar alleen maar uitdelen en niet incasseren. Hier valt dat meestal op als Ajax verliest / punten laat liggen. Dan komen de frustraties naar boven, net zoals je vanmiddag ook zag bij Alkmaar op het veld.

Wel mooi dat Ooijer geschorst is. De enige bij Ajax die ik in staat schat om Reis in bedwang te houden. Een speler irriteren en van het voetballen afhouden is Ooijer meesterlijk in.

19. Maluku-Ak

Maluku-Ak Active Member

Leuk Bevonden:
    35
    Maar als Jol vertrekt (en ik zie hem graag vertrekken) dan verbeterd dat nog niets. Het daadwerkelijke probleem zit veel en veel dieper.

20. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Woa ahahaha die goal van Elmander wat een schoonheid :eek:

[yt]wQLb8QMvk9U[/yt]

Lekker hoor.

Laatst bewerkt: 15 nov 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina