1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat ben jij een apart figuur zeg, wist je dat studio sport ook niets heeft laten zien van penalties die ajax had moeten krijgen? Nou boeit mij dat geen reet, maar ga dan niet zo zielig doen.

Verder zul je geen Ajacied horen zeggen dat Ooijer's rode kaart onterecht was hoor.

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Heerlijk!

3. Reuj

Reuj Awake

Leuk Bevonden:
    0
    Idd, toevallig ook Match of the Day 2 op staan? :+

4. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Bij Zweden - Nederland was die vent zo waardeloos, niet normaal. Nooit zo'n baggere kut speler gezien toen.

Maar deze is wel heerlijk :+.

5. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    En weer een punt ingelopen op Ajax, dat zijn er alweer 2 in 2 weken tijd :p.

6. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Bij Studio Voetbal hebben ze nota bene een rubriek "Elleboog van de week" waar ze normaal zo een beetje alles wat op een elleboog lijkt laten zien. Dus ik snap best wel dat hij het raar vindt dat ze dat van Mido en Moreno niet hebben laten zien

7. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    De column van Johan:

8. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Met dat stukje ben ik het grotendeels wel mee eens, alleen hij spreekt zichzelf wel tegen. Vorige week moest iedereen eruit en nu moeten er alleen een paar ex-topvoetballers toegevoegd worden.

Daarnaast mocht zoiets gebeuren, dan zal dat weinig tot geen invloed hebben op het veld en daar ligt nu juist het probleem.

Of Ajax het kampioenschap al heeft verspeelt? Ik ben bang van wel. Ik denk namelijk dat ze het niet zullen winnen van PSV en dan is de achterstand alweer 9 punten. Dat zal ook niet goed voor het vertrouwen zijn. En uiteindelijk dan krijg je dezelfde situatie als vorig jaar. Dan moet Ajax na de winterstop weer gigantisch goed voetbal spelen willen ze nog ergens komen. Alleen komen ze er dan weer achter dat ze eigenlijk heel het seizoen goed moeten spelen willen ze kampioen worden.

9. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Als we zaterdag verliezen van PSV dan is het echt voorbij voor dit seizoen. Ajax staat dan op meer verliespunten dan het hele vorige seizoen. Hoewel het een utopie lijkt stem ik voor Cruijff voor de reorganisatie en Van Gaal als nieuwe trainer. Dan kunnen we verder. Jammer dat die twee water en vuur zijn.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Zou wel een goede eerste stap zijn ja. Las dat o.a. Jack Wouterse in de ledenraad zit. :lol:

11. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Klopt, en tevens Ron Brandsteder las ik in de Meersche Helden.:emo:

12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Die heeft maar weinig te lachen dan. Of juist veel.

13. FunkXual

FunkXual YT: Sean Specter

Leuk Bevonden:
    24
    Als er echt koppen gaan rollen. Als Als Als....

Mocht het echt zo ver komen dan is er maar één iemand die de club daadwerkelijk naar het oude (of een hoger) plan kan tillen en dat is Guus Hiddink. Geef die beste man een jaar en Ajax krijgt zijn gezicht weer terug.

14. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Misschien is Hans Kraay jr een optie?:+

15. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee SBS 6 houdt het tegen|:-:+

16. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.640
    Maar één iemand! OMG!

Nou dan kun je de club net zo goed opdoeken.. Stel je voor dat Hiddink weigert.. Dan komt Ajax er dus nooooit meer bovenop!
    Verschrikkelijk!

17. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Guus Geluk!:)

18. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Hoewel ik het geweldig zou vinden als Guus komt als TD of iets dergelijks, je kan hem er nou niet echt op betrappen de Ajax-speelstijl overal in te brengen, dus om hem nou als de grote redder van het oude Ajax te bestempelen vind ik nogal vreemd.

Bielsa klinkt inderdaad wel interessant als trainer, zeker als je ziet wie er beschikbaar zijn. Ben benieuwd wat er komende weken allemaal op stapel staat. Peter Boeve gaf vanochtend in ieder geval wel aan de handschoen op te willen pakken en zich kandidaat te willen stellen, vraag me daarom af of Johan de mensen die hij noemt misschien vooraf al gepeild had.

19. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    En had Van Gaal niet aangegeven nooit meer terug te keren naar Ajax na de laatste keer.

20. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad, maar het blijft voetbal hé? Maar zijn er naast Louis van Gaal nog meer trainers die beter zijn dan Jol en interesse zouden hebben in Ajax. Rijkaard?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina