1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu Siemenn helemaal de grond in bashen, maar dat doe ik niet aangezien ik nog enig fatsoen in me donder heb.

Heb de wedstrijd niet gezien dus moet nog even een samenvatting ervan kijken.:eek:
    Hoe speelde Schilder trouwens? Snap echt niet dat Ajax hem verkocht heeft en je nu met zo'n drama Anita links achter loopt. Schilder staat wel zijn mannetje en die had ik liever links achter gezien bij Ajax op dit moment.

30 Januari moet Ajax tegen Nac uit. Hopelijk zit Ajax dan in een wat betere vorm.

Laatst bewerkt: 27 nov 2010
  2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Volgensmij is Schilder net als Anita gewoon een middenvelder van origine en was hij dus een noodoplossing op de back destijds. En ik dacht dat hij zelf zijn contract niet wilde verlengen omdat hij een basisplek wilde.

3. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Van die plek weet ik inderdaad, maar links back vond ik het hem niet verkeerd doen. Aanzienlijk beter dan Anita nu. Van dat contract wist ik niet nog niet.;)

4. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Ja ik weet het ook niet helemaal zeker. Kan er namelijk weinig over terugvinden. Het is goed mogelijk dat Ajax ook gewoon van hem af wilde hoor en niet heeft geprobeerd te verlengen. Maar kan me inderdaad herinneren dat hij het redelijk deed onder Van Basten. Vooral aanvallend dan, verdedigend vond ik hem niet goed genoeg. Eigenlijk zoals Anita.

5. GoDz ViSioN

GoDz ViSioN .

Leuk Bevonden:
    7
    Bij NAC speelt hij meestal als linkermiddenvelder. Gisteren ook.

6. Fisichella

Fisichella swangate.nl

Leuk Bevonden:
    29
    Hier een NAC-fan die dus wel baalt van al die slechte uitwedstrijden. Niet alle NAC-fans zijn hetzelfde. Vorige week dacht ik serieus nog aan de streep van de nacompetitie dat die maar 6 punten lager stond, omdat het spel van NAC soms gewoon zo gigantisch slecht is. Maarja, zoals gisteren dan is het opeens weer meedoen voor de play-offs. Dan kan ik me bijvoorbeeld wel ergeren aan spelers als Schilder, Lurling, Leonardo of Amoah want die zijn altijd goed in de belangrijke wedstrijden maar bij een kleinere wedstrijd zijn ze onzichtbaar of vallen ze op door domme acties (Leonardo, Lurling). Bij Schilder vraag ik me soms af of ie wel meedoet en dat is dan na een half uur. En dan hoor ik opeens zijn naam.

Helaas is dat iets van de laatste paar wedstrijden, hadden ze veel eerder moeten doen. Hij was eerst steeds linksback, wat eerst wel te begrijpen viel omdat Kwakman er nog was. Maar ze zijn pas bij Heerenveen uit voor de beker veranderd van opstelling.

7. dakar

dakar Juve Forever

Leuk Bevonden:
    1
    Amoah is een held :).

8. JoeyC

JoeyC Disney fan

Leuk Bevonden:
    0
    Pff... wat een wedstrijd gisteren. Hopelijk krijgt Rutten een keertje door dat Lens geen rechtsbuiten is. En ook geen teamspeler.
    Ik heb nog nooit zo'n luie en eigenwijze voetballer gezien. Negen van de tien keer staat hij in spits te voetballen terwijl hij rechtsbuiten moet staan en als hij een keertje op de rechtsbuiten positie staat, dan is het negen van de tien keer balverlies als hij de bal krijgt.
    Gisteren heeft hij 1 goede actie gehad en dat was de voorzet op Dzsudzsak.
    Als Lens in de basis staat, dan staat PSV bij wijze van spreken al met 1-0 achter. Hij blijft dus niet op zijn plaats staan, waardoor hij telkens te laat is met terug verdedigen. Hutchinson moet de gehele rechterflank alleen doen. Gisteren kwamen de 3-2 en de 4-2 doen ook niet geheel toevallig vanaf de linkerkant van NAC.
    De eerste twee doelpunten van NAC waren redelijk knullig verdedigd van PSV's kant. Eerst een foute pass van Toivonen, die goed afgestraft werd en de tweede goal was een corner waar Bouma en Toivonen niet op stonden te letten. Zo'n dingen kunnen gebeuren in het voetbal.
    Ik word alleen doodmoe van Lens en van Rutten en Co. die hem alsmaar blijven opstellen terwijl ze met Amrabat een betere en nog belangrijker, een echte rechtsbuiten hebben. Eentje die wel aan de flank blijft, mee voetbalt en een fatsoenlijke voorzet kan geven.

Complimenten aan NAC trouwens. Waar de overwinning op Twente nog (een heel klein beetje) onterecht was, was de overwinning gisteren meer dan terecht :thumbs:

9. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Nou, goed nieuws dat PSV punten heeft verspeeld. Hopen dat wij daar gebruik van kunnen maken morgen zonder Suárez. Nu mag Twente ook best een steekje laten vallen bij NEC :)

10. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    RUUD RUUD RUUD schiet de 4-2 voor Hamburg :D

11. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.762
    Schalke staat 3-0 achter. Die spelen nog wisselvalliger dan Ajax. :lol:

12. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Correctie 4-0 :+

edit: nu 5-0 pff

13. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Man Utd 7 - 0 Blackburn Rovers

5x Berbatov! En nog 20 minuten te spelen! 8)

14. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Monsterscore in de maak @ Old Trafford. Staat 7-0(waarvan 5!! goals van Berbatov) met nog 20 minuten te gaan.

Edit: Jezus man. :+

15. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Damn Berbatov is bezig zeg. Toch blijf ik het een beperkte spits vinden.

16. Rivanov

Rivanov Apple Fanboy

Leuk Bevonden:
    559
    Man Utd 7 - 1 Blackburn

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    argh :mad:
    stoke maakt in de 92e min 1-1 tegen City
    Wolves maken in de laatste 10min de 2-2 en 3-2 tegen Sunderland
    bwin :'-(

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dit bedoel ik dus ook, dan moeten zij ook niet gaan zeiken. Beetje raar, mja.

Stop gewoon, kansloze reactie =(.

Ik probeer het gewoon rustig te laten verlopen, maar kan er natuurlijk ook van genieten als Ajax verliest en er op een normale manier van balen wanneer PSV verliest. Best logisch, zou ik denken.

Amrabat voetbalt aan de flanken, maar is echt een extreeeeem domme voetballer. Hij is wel snel, maar zijn domheid compenseert dat IMO. Mag van mij weg.

Rutten moet inderdaad eens in leren zien dat Lens geen rechtsbuiten is, maar een spits. Ziet hij dan niet dat hij dat graag wil, en bij AZ - waar hij in de spits speelde - veel beter was (kan oa. aan positie liggen). Dan maar een iets andere opstelling met Reis én Lens voorin, maar niet zo meer hoor. Ookal was Lens gister niet zo slecht IMO, beter als normaal in ieder geval, hij hoort er gewoon niet thuis op die positie.

19. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Lens speelde gewoon rechtsbuiten onder Advocaat hoor. En dat deed hij prima, heb hem vaak genoeg zijn mannetje zien passeren, achterlijn zien halen en voorzetten zien geven. Vind het maar vreemd dat het er nu niet uit lijkt te komen. Ik denk namelijk dat hij wel de potentie heeft om een echte buitenspeler te worden.

AZ 1-0 voor trouwens.

20. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hij heeft de 'vaardigheden' (?) wel voor de buitenpositie. Hij is snel, heeft een goede actie (liet ie bij AZ zien), kan redelijk voorzetten.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina