1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 36]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Viktortje, 14 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Misschien moet je dan ook wat terughoudender zijn met je oordeel over "schorsen" "voor de enkel" "slechte arbitrage" en dergelijke, of beter gezegd, gewoon niet posten als je het niet goed hebt gezien. Doe maar gewoon niet. :thumbs:

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Suárez krijgt zeven wedstrijden voor iets wat never nooit op een voetbalveld gedaan mag worden en wat er ook totaal niet thuishoort. Het bijten van een tegenstander is gewoon debiel en verdiend dus ook een hele hoge straf.

Felixdaal zou geen vier à zes wedstrijden mogen krijgen voor deze overtreding, omdat het geen doodsschop (oid.) was. Hij kwam fel in, maar ging voor de bal.

3. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Blijven er nog steeds 3 overtredingen over die wel rood hadden moeten zijn ;)

Ben ik met je eens. Maar voor sommige overtredingen zouden hogere straffen moeten staan. Als je puur naar de overtreding kijkt is het wat overtrokken. Ik heb zelf op redelijk hoog niveau gespeeld en als ik moet tellen hoe vaak ik door verdedigers in mijn kloten geknepen ben ;)

4. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Soms heb ik ook het idee dat voetballers toneel les krijgen ofzo.
    Bij elk pijntje gaan ze ZO liggen (allemaal dezelfde houding, knie:

Het liefst nog even doorrollen en schreeuwen.. en niet veel later kunnen ze gewoon in 9 van de 10 keer normaal verder spelen. In principe gewoon aannaaien van kaarten maar het is echt onderdeel geworden van het huidige voetbal. Daarom vind ik het ook soms vervelend om naar die 22 dames op het veld te kijken, helemaal als je net een goede pot k1 of mma hebt gezien.

5. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Zulke idioten moeten voor elk vergrijp een keertje meelopen op rugbytraining ofzo. Even tegenover Chabal zetten bijvoorbeeld.

6. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Om dit maar even letterlijk op te nemen: vrouwen voetbal gaat er trouwens best hard aan toe, zijn minder pussies dan die mannen. :eek:

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Sommigen zijn erger dan mannen:cool:

[yt]lp2DbvWmu4M[/yt]

Moordwijf8)

8. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Zet je ad blocker eens uit ;)

9. Lizza11

Lizza11 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb me laten vertellen door fysio's dat als een speler doorrolt het niet echt is. (hoewel dat maar in 9/10 gevallen zo is, omdat ik ook weleens spelers met een gebroken been als een dolle op de grond heb zien rollen ;))

haha ja sommige zijn echt getikt. ik heb zelf jaren gevoetbald en kan je wel vertellen dat meisjes erg goed zijn met knijpen, nagels en aan haren trekken.

Laatst bewerkt: 28 nov 2010
  10. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Lekker weekendje voor vooral Inter (alle concurrenten punten verspeeld), maar ook voor Ajax :)

11. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voetballers tegenwoordig zijn allemaal mietjes, uitzondering daargelaten. Compleet in de watten gelegd die gasten. Gaan bij elk tikkie liggen. Ik bedoel, zo'n tik met de vlakke hand bijvoorbeeld in het gezicht of de schouder. Moet je eens nagaan als zoiets buiten het veld gebeurd. 99% van die tikken (slidings en dergelijke daargelaten) gaat niemand van liggen hoor.

12. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Behalve dan Manuel Fernandes van Valencia! Die stond gewoon met een gebroken been te voetballen!8)

13. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    En gewoon nog steeds op het veld staan :)

Nee ik moet IE hebben staat er....dat nooit dus :thumbs:

14. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    onzin bij mij werkt ie gewoon in firefox, je moet bij die filmpjes idd even je adblocker uitzetten, of je mist allerlei plugins

gevaarlijke tackle, alleen precies op de bal :cool:

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    IK HEB ER ZIN IN VANAVOND!! \o/

16. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Hij zegt toch echt bij mij dat hij IE wil hebben. Addblocker staat alles uit. Heb silver nog wat ook geinstalled.

17. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.947
    Hier doen de filmpjes het ook gewoon in FF zonder adblocker

18. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    LIAR!

19. BlackTerror

BlackTerror Delicious

Leuk Bevonden:
    4
    Damn wat heb ik zin in El Classico\o/
    Alleen jammer dat higuain niet mee speelt, voor de rest is iedereen fit.

20. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Special voor een randdebiel als jij het bewijs:

_0/

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina