1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Young Boys speelt gewoon in de hoogste divisie in zwitserland hoor;)
    Niet dat het nou zo'n geweldig niveau is, maar het is niet zo dat het een of ander slechte club is die veel geluk heeft gehad. Ze kunnen gewoon leuk voetballen, anders overwinter je niet in Europa;)

2. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Young Boys deed het supergoed in de voorronde van de CL
    ze schakelden Fenerbahce uit, wonnen van Tottenham, maar verloren uit :9

3. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Oh, dacht dat zei 2e divisie waren? Of kwamen ze uit de 2e divisie toen ze de beker wonnen? Of welk team is dat dan?

EDIT: Zie paar posts voor mij Laussane Sport, mijn excuus;).

4. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    En......Juve ligt er uit. Ga je schamen, kutstakkers. Schande voor Italië. Mag hopen dat ze volgend jaar zelf vierde worden en zodoende CL mislopen.

5. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Young Boys daar wint een maat van me altijd de toto mee haha

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Ben echt benieuwd naar Az en Utrecht morgen, wordt voor beiden dé wedstrijd dus hoop echt dat ze winnen.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ik heb nog een passe partout voor morgen, maar het wordt vast weer zo verrekte koud...

8. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Sodeju, dat veld in Kroatie leek wel Amsterdam Arena..

9. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik heb wel zin om daar te zitten morgen, kan je het kaartje verkopen? (als je dat wilt natuurlijkO-)) (en als ik dat mag vragen hierzo)

Overigens Juventus eruit toen Lech Poznan, Atletico Madrid die er bijna uit ligt door Aris Salonici

Ik geef FC Utrecht nog hoop voor de volgende ronde, als ze van Napoli thuis winnen morgen en Liverpool wint uit bij Steaue, staat Utrecht 2de met 6 punten, boven Steaue (5) en Napoli (3 ).
    Dan mag Utrecht uit bij Liverpool verliezen, wanneer Napoli thuis van Steaue wint. Napoli heeft dan net als Utrecht 6. Maar Utrecht heeft een beter onderling resultaat. Utrecht hoeft dus maar 1x te winnen en hopen dat Liverpool zijn werk doet..

Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Lekker zootje gister in Birmingham...
    Helaas heeft Villa kwartfinales verloren van de stadsgenoot, maar als je je in die temperaturen nog zo druk kan maken..

Het was natuurlijk wel tof geweest als we halve finale hadden gespeeld, dan tegen West Ham en dan finale vs Arsenal :p.

BTW Manchester was écht slecht gisteren, heb ff zitten kijken maar was bijna lachwekkend.. En wel gewoon 5 basisspelers dus geen B team ofzo.

11. Lequero

Lequero Let It Rain

Leuk Bevonden:
    0
    Na die enorm strakke presentatie van ons bid net weet ik gewoon zeker dat wij dat wk gaan krijgen... :lol:

12. killaz

killaz Active Member

Leuk Bevonden:
    43
    Het sarcasme druipt er vanaf, zit op mijn werk dus kon het niet zien.

Was het zo dramatisch?

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ach wie zit er nou op dat bid te wachten? Ik weet genoeg over de FIFA om te zien dat het allemaal niet pluis is daar..

Anyway, hoor het net btw van die Ajax supporters.. Echt he, dit is wel de meest trieste actie die je kan bedenken! Aftuigen die hufters :mad:.

@killaz: ja ons bid is te triest.. Heb je dat mapje van ons gezien? :emo:

14. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Bedoel je dit stuk?

http://www.ad.nl/ad/nl/1441/Ajax/ar...ans-bedreigden-stelselmatig-clubleiding.dhtml

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.634
    Ja, je mag best kritiek hebben op je clubleiding..
    En bedreigingen vind ik in den beginne al belachelijk..

Maar iemands kinderen gaan opwachten op een schoolplein, dat is echt het meeste lage wat je kunt doen. Verschrikkelijk... En dat noemt zich fan. Gestoorde idioten zijn het.

16. Aftrek Gek

Aftrek Gek Bezem.

Leuk Bevonden:
    0
    Daar geef ik je volkomen gelijk in.

17. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    Allemaal naast elkaar tegen een muurtje en schieten maar. Bedrijgingen komen wel bij meerdere clubs voor, maar het daadwerkelijk opwachten van kinderen. Niet normaal...

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Het artikel klinkt wel een beetje overdreven trouwens, maar als het waar is.. Tering zeg.

19. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Bron is het NRC toch? Idd schieten maar, of steniging ofzo. Ik kende ook een van die kinderen, maar geen contact meer mee, ben nou wel benieuwd of die ook met zulke dingen te maken heeft gehad=(

20. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Hmmm... er klopt iets niet. Jullie vinden dat wat zij doen niet kan en terecht dat kan ook niet, maar jullie beginnen zelf over aftuigen,afschieten, stenigen etc. etc. etc.... Dat is minstens zo erg.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina