De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dragonmaster

Dragonmaster Registered User

Leuk Bevonden:
    2
    Je kan het zien als opruimen van vuil of rotte plekken in een appel wegsnijden. De vraag wie er begint is dan weldegelijk van belang, de situatie is namelijk nog ok, dan komen er gekken die 'foute' dingen doen, vervolgens hebben wij de bedacht dat zulk gedrag moet worden vergolden en voor de toekomst moet worden voorkomen. Gewoon het strafrecht, maar in dit geval met zware straf.

2. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Tuurlijk niet man.. Iemands kind bedreigen vind ik het laagste wat er bestaat.
    Iemand in elkaar timmeren omdat hij zoiets doet 'MINSTENS zo erg noemen (wil jij beweren dat dat nog erger is ofzo, met je minstens?) is onzin.

3. Aernhem

Aernhem Wilfried Daddy Cool

Leuk Bevonden:
    7
    Ik vind het stenigen van een persoon inderdaad erger dan kind opwachten op school (moet wel even zeggen dat het kind er waarschijnlijk niks van merkt maar het een signaal is naar de ouders, wat het niet minder erg maakt maar er is wel een verschil).

Sorry maar in bijna alle gevallen (marteling daargelaten) geldt voor mij leven > dood. Bedreigen is minder erg dan vermoorden. Maargoed, zo te zien moet er in jou inziens meer straf op moord (dmv steniging, peleton oid) staan dan bedreiging, toch maar eens met de wetgever gaan praten dan. En ik snap dat de er eerst bedreigd was maar dan maakt het feit niet minder erg.

EDIT: En ik zie gevallen apart, daarvoor hebben we een rechtsysteem. Blijkbaar vinden jullie dat bij dit soort zaken het recht in eigen handen genomen mag worden. Mensen moeten niet dreigen op welke manier dan ook, maar ook niet mishandelen en vermoorden.

Goed voorbeeld is trouwens bijv. de doodstraf. Ik vind dit niet kunnen omdat je imo dan net zo erg bezig bent als de dader zelf. Je straft iemand voor iets wat je vervolgens zelf gaat doen. Daar klopt iets niet. Maargoed dit is het voetbaltopic dus niet echt nodig om te diep op deze onderwerpen in te gaan denk ik.

Laatst bewerkt: 2 dec 2010
  4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Lees eens goed, waar zeg ik dat ze dood moeten?
    Echt he... |:-

Verder lees ik je suggestieve post ook niet meer, het is het niet waard...
    Dat jij er gelijk 'stenigen' bij haalt is helemaal mooi, over woorden in iemand mond leggen :lol:

5. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb het toch niet alleen over jou Christian. :+
    Dat moet je toch begrijpen. Stenigen doelde ik op Dragonmaster, peleton op Fergie en het mishandelen voor jou. Nu blij?
    Jij reageert op mijn reactie dat ik het "allemaal" minstens zo erg vind, met "Tuurlijk niet man.. Iemands kind bedreigen vind ik het laagste wat er bestaat."... daar ben ik het dus niet mee eens. En kunnen we het nu weer over voetbal hebben?

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.686
    Ja zo kan ik ook nog wel ff door discussiƫren 8)
    Maar iemand een paar tikken geven vind ik echt niet erger als iemand's kind dreigen in de fik te steken, maar dat zal dan wel aan mij liggen...

7. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Dragonmaster had het over steniging. ;)
    Dat is natuurlijk ook allemaal bullshit, moet je niet te serieus nemen Aernhem hehe. Sowieso, steniging was echt sick-minded :F:.

Het is natuurlijk waar dat dit totaal nergens op slaat en die mensen gewoon flink aangepakt mogen worden, trieste idioten dat het zijn. Beetje kinderen gaan opwachten :emo:. Broer van mijn vriendin is ook vaak opgewacht, bedreigd (via hyves, etc) enzo, door groepje oudere Marokkanen. Dan ben je echt een diep triest persoon.

Groot gelijk, die 'supporters' mogen een flink aantal tikken krijgen zeg. Diep triest :emo:.

8. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Ik geef de WK bid nog wel een kleine kans, had iemand verwacht dat Polen en Oekraine het EK 2012 mochten organiseren ten koste van Italie..?
    Nu praat ik best wel Jack van Gelder na maar ik ben het wel met hem eens, als Nederland de 2de stemmingsronde doorkomt (indien er geen land meer dan de helft van de stemmen heeft valt het land met de minste stemmen af) vallen Spanje/Portugal misschien af, de stemmen die er dan vrijkomen zouden heel goed naar Nederland kunnen gaan..

9. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Volgens de Guardian lag Engeland er in de 1e stemronde uit:eek:

edit/ fuck zit helemaal in de verkeerde thread joh8)

10. Viktortje

Viktortje Rest in pieces!

Leuk Bevonden:
    11
    Hoezo het is toch een tussenstand:+

Al kan ik het op de site van the Guardian niet vinden ;)

Zometeen gaat Blatter eerst bekendmaken wie er met zijn stem een auto heeft gewonnen..:F:

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zieke goal van Cavani.

Oh en het staat weer gelijk, 1-1.

12. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Hamsik staat op het scorebord. :eek:

13. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kut! PSG 1-0. Come on Sevilla:x!!!

Kut! 2-0, Liverpool 1-0:).

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    penalty voor Utrecht :)

en 2-1 Van Wolfswinkel

15. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, dan ben ik wel erg blind.

Wie niet springt die is een jood :emo: :emo:

16. Aernhem

Leuk Bevonden:
    7
    Hoor ik daar de "en wie niet springt die is een jood"? :+

17. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Normaal gesproken zou ik dat wat ongepast vinden maar met deze kou snap ik het wel :+

18. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Gister ook al. Leuk dat ze aan ons denken, zelfs als ze in de Europa League spelen.

19. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    2-1 Sevilla:D! Kom op!

CSKA mooi op 2-0 en Liverpool netjes 1-0:)!

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    3-1 Demouge :D

Utrecht is echt leuk bezig dit jaar in Europa. Echt leuk om te zien

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina