1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Wekelijks? Dan zijn het alchoholisten. Maar je moet wat voor en na jetraining hè :p

2. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Gisteravond niets kunnen zien wegens pakjesavond, maar de teletekst pagina maakte me behoorlijk blij vanacht \o/. Ajax laat weer punten liggen en PSV wint met 5-2, ondanks ze slecht hebben gespeeld.

3. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Dus dat verklaart de vreetkick van Jeroen dus8)

4. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Bossen, Bossen toch ...

Mido is maar een paar kilo lichter, vond ik wel een grappig weetje van Leo Driessen gisteren.

Laatst bewerkt: 5 dec 2010
  5. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Maar Mido is een spierbonk, spieren zijn zwaarder dan vet :+..

Feyenoord 1-0, Biseswar. En keeper die hands maakt buiten de 16 maar gewoon doorgaan:emo:..

6. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Dszuzsak? :+

7. Mtthz

Mtthz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    38
    Niet zo vervelend doen, die naam is amper goed te spellen8)

8. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu Willem II - Feyenoord te kijken. Dacht dat ik gister een droevige wedstrijd had gezien maar dit slaat alles. Willem II is zooooo slecht en Feyenoord doet gewoon niets, al staat het wel 1-0 voor.

Edit: 1-1 Van Haaren eigen doelpunt. Wtf.

9. Fergie

Fergie FR vak W1

Leuk Bevonden:
    0
    IDD een bedroevende wedstrijd.

10. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Dat je soms aan een eigen doelpunt niets kan doen... ok, maar dit is wel echt te triest voor woorden. Ik ben pissig.

11. Boertje_PSV

Boertje_PSV Hedde druksop

Leuk Bevonden:
    11
    Kut Feyenoord, daar zet ik dus ook nooit meer m'n geld op in:x..

12. Daz

Daz Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    2.259
    Gaat Jol ook nog 's lullen dat hij spelers zoals die bij NEC en Ado rondlopen nodig heeft. (Verhoek, Goossens) Rot toch op zeg joh, het is mooi geweest voor je. Wat ik al helemaal niet begrijp is dat hij Enoh telkens aan de bal laat en dan het spel te laten verdelen. Laat Enoh lekker terug spelen of op een middenvelder naast hem, als Enoh het zelf probeert verliest Ajax alleen maar de bal. Laat hem doen waar hij goed in is, druk zetten en de bal afpakken. Meer niet.

13. BFR

BFR Active Member

Leuk Bevonden:
    402
    Kansloos hoe ze het qua veldspel en kansen weggooien in de 2e helft. Zo onnodig en zuur dit weer.

Maar even een filmpje opzetten, heb wel weer genoeg 'voetbal' gezien vandaag.

14. xRichardX

xRichardX Nieuw Noord

Leuk Bevonden:
    2
    Verdomme het is ook altijd hetzelfde, in de slotminuten krijg je hem dan gvd weer tegen

15. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Wat een weekend. Crisis alom! Ben inmiddels bijna op het punt dat ik met dingen ga smijten... :mad:

16. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0

Al dat gezever tegenwoordig over het fout spellen van namen :emo: . Reageer dan inhoudelijk op iets :) .

17. Danny-DH

Danny-DH Active Member

Leuk Bevonden:
    26
    Den haag speelde weer erg slecht. Bosschaart geeft een sinterklaaskado zodat az door een pingel op 0-1 komt. Opstelling was bout, geen vervanger voor verhoek. Dan zeg ik, geef zijler een contract en gebruik hem als back up voor verhoek en kubic. Want kubic is volgende week geschorst en dan moet je weer anders gaan spelen. 2x achter elkaar verliezen ben ik niet meer gewend. Roda uit zie ik dan ook niet zitten.

18. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Had het gezegd :cool:. Sowieso geld inzetten op WINST van Feyenoord is een beetje raar atm..

Dat wordt door iedereen gedaan.. of wat ook mooi is: schrijf je een kei grote, nuttige post en gaan mensen één woordje dikgedrukt maken en alleen op dat woordje reageren. :+

Heeft ie dat gezegd? :lol:

Sorry, heb niets gevolgd dit weekend vanwege Sinterklaas, maar dat is wel écht een goeie! Natuurlijk hebben zij ook goede spelers, maar kom op zeg.

19. AntraXxX

AntraXxX Bruce Springsteen

Leuk Bevonden:
    214
    Gebeurt net zo goed als iemand Affelay ipv Afellay spelt hoor.

20. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    :thumbs:

Toch nog een lichtpuntje dit weekend. Net ff een uitgebreid verslag gelezen, en hij wil echt dolgraag naar Feyenoord. Heeft Beenhakker ook al benaderd, alleen deze reageerde vooralsnog niet :emo: Hij vond het ook super dat al die Feyenoorders helemaal naar Cardiff gekomen waren.

Over de wedstrijd vanmiddag zal ik het maar niet hebben, als je niet eens van Willem II kan winnen...

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina