1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

De Grote Voetbaldraad [Tussenstanden,Uitslagen,Discussies] [Deel 37]

Discussie in 'Actualiteiten, Sport, Entertainment en Lifestyle' gestart door Boertje_PSV, 29 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Die mist was inderdaad pretty sick!

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Is het vanwege de mist afgelast? 8)

3. Ralluff

Ralluff Vedette

Leuk Bevonden:
    13
    Ja. Als je het gezien had vond je het ook niet meer dan logisch.;)

4. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    67' Liverpool 3 - 0 Aston Villa

Tyrant, hoe kan dit? :+

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Aston Villa heeft een grote blessure lijst en Houllier is een koekebakker (en ex Liverpool :eek:)

Misschien is Jol wat? :p

6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ben jij gek.

Ga beetje in dit weer naar Excelsisnor ...

@ Tyrant,
    Nu kan Jol inderdaad naar Liverpool. Heeft hij toch z'n transfer. Maar wat een ramp club is Ajax. Echt, belachelijk. Even wat tegenvallende resultaten en de trainer word buiten geflikkerd :+ Lachwekkend.

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.633
    Ik had het over Villa :p.

Anyway, zag je Xabi nog zitten Ferron? :+

8. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Gast.. Weetje uberhaupt wel hoe enorm treurig er gebald werd? Menig middenmoter heeft nog meer lijn in z'n spel.

9. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Here we go again! Gast lees eens een keer de topics hier door ofzo ipv je kortzichtige analyses van Ajax. Overigens is Jol zelf opgestapt.

Ik kan me in ieder geval niet herinneren dat Ajax zo slecht heeft gespeeld als dit. En ik heb een hoop zooi gezien hoor de laatste jaren. Ik denk dat we terug naar de Wouters-periode moeten voor spel evenslecht als dit.

10. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wait whut? :+

Ik kijk nu al uit naar de wedstrijd tegen AC Milan, en dan vooral het commentaar van Frons de Boer na de wedstrijd :cool:.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Kom op zeg. Wat een nutteloos gezeik. De schuld bij de trainer neerleggen is zo simpel he :emo:

De spelers zelf presteren toch ondermaats? Jol kreeg het vorig seizoen aardig op de rails. Nu valt het even tegen en gelijk word er WEER een trainer buiten geflikkerd. Maakt Jol de doelpunten? Niet echt. Elk team heeft zo z'n dompers. Maar om nu alles op de trainer te gooien?

EDIT
    Schijnbaar moet je maar meelullen met alle media onzin die er momenteel staat. Daar hou ik absoluut niet van. Iedere Ajaxcied is hier zo ontzettend op z'n pik getrapt als er kritiek geuit word wat niet door de "mainstream" geaccepteerd word.

Laatst bewerkt: 6 dec 2010
  12. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Dus vorig jaar heeft Jol ze wel zelf gescoord?

13. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Als je nou eens normaal zou reageren zou het hier veel leuker, en nuttiger zijn.
    Posts zoals deze zijn kansloos en nutteloos, ga dit soort meuk maar lekker in je Notepad schrijven als je het zo graag wilt.

Rampage heeft gewoon hartstikke gelijk in deze post en dat probeerde ik net ook al te zeggen maar kreeg toen ook een domme reactie terug. Altijd hetzelfde verhaal.

14. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Zie mijn edit.

Vorig jaar was alles nog prima. Totdat ze verloren. Oh oh wat erg. Kom toch op zeg. Nu spelen ze slecht, ja dat kan. Dat kan overal. Inter, Bayern, Barcelona, Real Madrid, Juventus, AC Milan, allemaal grote clubs met een slechte start van het seizoen. Ajax is de "grootste" club van Nederland. Misschien had Jol maar gewoon alle basisspelers ( met uitzondering van sommige ) gewoon op de bank moeten laten zitten. Want als je de laatste wedstrijden kijkt, mijn god wat een niveau. Spelers lopen niet, geen winners-mentaliteit.

Elke Ajax Supporter hier verwacht dat ze elk seizoen maar als 1ste eindigen. Je zit amper op de helft van het seizoen. Er kan nog van alles gebeuren. Verlaag eens een keer je verwachtingen. Gloryhunters ... verschrikkelijk. Bij winst is het allemaal prima, maar als ze verliezen is de wereld te klein. Man man man ... zie mezelf al lopen vloeken dat de trainer wegmoet omdat NAC niets / tot weinig presteert in uit-wedstrijden.

15. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Het gaat er gewoon, in mijn ogen, vooral om dat iedere ajacied hier blij is met Jols vertrek, terwijl de man zelf - qua spel - niet veel verkeerd heeft gedaan. Het zijn de spelers die geen winnaarsmentaliteit vertonen, en waarschijnlijk gewoon oververmoeid zijn na het WK. Zie Suárez, Van der Wiel etc. Dat is het enige waar je boos om kan zijn op Jol, dat hij dat niet slimmer heeft aangepakt. Maar kom op zeg, vorig jaar gewoon een goed seizoen gedraaid en nu dit..

En trouwens, paar jaar geleden stond PSV toch ook iets van tien punten los in de winterstop? En Ajax kwam gewoon terug, beetje rare situatie dit.

16. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Het is toch raar dat als het vorig seizoen 'goed ging', dat het dan aan Jol ligt en als het dit jaar slecht gaat dat de trainer dan ineens geen invloed meer heeft volgens jullie?

Lees gewoon eens een keer mijn posts, ik kijk toch elke wedstrijd van Ajax en ik zie toch dat het het slechtste Ajax sinds 10 jaar is en dat het qua spelersmateriaal gewoon goed is. Dan faal je als coach.

Het WK wordt er weer bij gehaald :lol: Geniaal dit.

17. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Sjonge jonge.. Het gaat niet om de verliespartijen maar om het verschrikkelijke spel van Ajax. Vorig jaar ging het qu resultaat goed maar was het qua spel ook huilen met de pet op. Dit jaar is het spel nog een stuk slechter en is het resultaat ook niet goed, gek he dat mensen dan Jol de schuld geven. Ook zijn aankoopbeleid heeft 'm niet populair gemaakt. Jeugd de kansen geven ? Nee joh! Pak de rollators maar uit de kast.

18. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Moet dat nu elke keer? Een aantal Ajaxcieden aan het woord en meteen moet dat voor allemaal gelden.

Ajax hoeft heus niet altijd te winnen dat kan helemaal niet. Het voetbal is dit seizoen wel erg slecht, ook in de gewonnen wedstrijden, natuurlijk word je daar als fan ongelukkig van.

19. Siemenn

Siemenn pee es vee

Leuk Bevonden:
    444
    Wie zegt dat het vorig jaar goed ging vanwege Jol? Volgens mij bedoelt Rampage, net als ik, dat het vorig ook gewoon goed ging onder Jol. En aangezien er niet veel is veranderd, behalve het WK, en het team nu waardeloos speelt, mogen we denk ik wel concluderen dat het misschien, waarschijnlijk iets met het WK te maken heeft (mooie zin).

Ik weet het, ik weet dat jij de enige hier bent die nog realistisch kijkt naar Ajax, maar het was ook niet specifiek naar jou gericht. Gewoon in het algemeen hier, en overal eigenlijk.

20. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Dat je kortzichtig was wist ik. Maar dit? Kom op Shin, jou post slaat werkelijk waar als een lul op een drumstel. Lees mijn post even een tikkie terug ;) Iets over "grote" clubs.

Het WK heeft er maar alles mee te maken. Spelers krijgen geen rust. Probeer jij het maar is jaar-in-jaar-uit vol te houden, zonder je vorm te verliezen. Ik kijk ook VEEL wedstrijden van Ajax en zie toch andere dingen. Als je de laatste 3 wedstrijden bekijkt zie je gewoon dat er geen ritme meer in de ploeg zit. Geen "flair". Geen "winners-mentaliteit". Wat moet je dan? Jol coached zijn team prima maar het zijn de SPELERS die het verschil maken. Dat was dit seizoen zo, en het vorige ook onder Jol.

Nee, dat hoeft niet. Mijn excuus :)

Als fan moet je dan misschien is je minder verwachten van een club als Ajax. De Glory-Days van Ajax zijn allang voorbij. Ajax kan winnen / verliezen van iedereen. Accepteer dat. Vind het gewoon bullshit om alles op de trainer te gooien.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina